Στασιμότητα στον τζίρο αλλά επιστροφή στα κέρδη παρουσίασε η αχαϊκή εταιρεία αναψυκτικών Λουξ της οικογένειας Μαρλαφέκα.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών του ομίλου το 2023 ανήλθε σε 35,87 εκατ. ευρώ έναντι 35,08 το 2022, σημειώνοντας αύξηση κατά 2,25%.
Το μικτό κέρδος παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 13,86%, στα 20.146.454,05 ευρώ το 2023 έναντι 17.694.036,97 ευρώ το 2022.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου διαμορφώθηκαν σε 4.575.464,10 ευρώ έναντι 73.236,33 ευρώ το 2022, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 2.537.269,72 ευρώ έναντι ζημίων – 1.506.791,14 ευρώ το 2022.
Κερδοφόρα ήταν και τα συνολικά αποτελέσματα περιόδου, συμπεριλαμβανομένων και των λοιπών συνολικών εσόδων, καθώς ανήλθαν σε 2.301.794,50 ευρώ έναντι ζημιών -1.524.328,04 το 2022.
Συνέχιση κερδών και εφέτος
Όπως επισημαίνει η διοίκηση, οι συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, τα υψηλά επίπεδα πληθωρισμού με την αρνητική επίπτωση που επιφέρουν στη ζήτηση, το υψηλό ενεργειακό κόστος, το οποίο επέφερε ανατιμήσεις στις τιμές των α’ & β’ υλών καθιστούν δυσχερή την εκτίμηση της εξέλιξης των σημαντικών παραγόντων που επηρεάζουν τα μεγέθη του ομίλου και της εταιρείας.
Η διοίκηση εκτιμά ότι οι τιμές α’ και β’ υλών και ενέργειας έφτασαν στην κορύφωση τους κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022, επηρεάζοντας σημαντικά την κερδοφορία του ομίλου κατά την προηγούμενη χρήση.
Η διόρθωση που παρατηρήθηκε στις τιμές των ανωτέρω από τις αρχές του έτους 2023, σε συνδυασμό με τον εξορθολογισμό της τιμολογιακής πολιτικής επηρέασε θετικά την κερδοφορία της εταιρείας.
Για την επόμενη χρήση που θα λήξει τη 31η Δεκεμβρίου 2024 προβλέπεται συνέχιση της κερδοφορίας της εταιρείας, καθώς οι κινήσεις και η στρατηγική που έχει θεσπίσει η διοίκηση για τη προμήθεια των πρώτων υλών και το ενεργειακό κόστος έχει ως σκοπό τον εξορθολογισμό του κόστους.
«Ωστόσο, η εταιρεία, παρόλο την ρευστή κατάσταση που επικρατεί στην Ελληνική Οικονομία, παρουσιάζει υψηλούς δείκτες ρευστότητας και σε συνδυασμό με τις μηδενικές δανειακές της υποχρεώσεις προς τραπεζικά ιδρύματα, προσδίδει στην εταιρεία μία πρόσθετη ασφάλεια ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική και βιώσιμη, κερδίζοντας συνεχώς μερίδια αγοράς», τονίζεται.
Η ισχυροποίηση της εταιρείας στην εγχώρια αγορά, η αρτιότερη κάλυψη των ολοένα αυξανόμενων αναγκών των πελατών της και η διεύρυνση της παρουσίας της σε νέες αγορές και σε νέους κλάδους εφαρμόζοντας την εξειδικευμένη τεχνογνωσία που διαθέτει, τόσο μέσω της εξάπλωσης σε νέες γεωγραφικές αγορές όσο και μέσω της κυκλοφορίας νέων προϊόντων, είναι οι βασικοί στόχοι της Λουξ
Latest News
Jefferies για Πειραιώς: Σταθερότητα στα αποτελέσματα - Νέα αναβάθμιση του guidance
Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε καθαρά κέρδη 318 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του έτους, τα οποία ήταν 4% -Τι συνέβη με τα επιτοκιακά έσοδα
Μηδενισμό του αναβαλλόμενου φόρου το 2034 προβλέπει το νέο σχέδιο των τραπεζών
Το σχέδιο των ελληνικών τραπεζών περιλαμβάνεται στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων γ΄ τριμήνου 2024 που δημοσιοποίησε η Πειραιώς
Ποια προϊόντα αυξήθηκαν, ποια μειώθηκαν στα σούπερ μάρκετ τον Οκτώβριο
Πώς διαμορφώθηκε ο δείκτης τιμών που καταρτίζει το ΙΕΛΚΑ με βάση τις τιμές σε 23 κατηγορίες προϊόντων από τα ράφια των σούπερ μάρκετ
Αύξηση στα έσοδα το γ΄τρίμηνο του 2024 για την Eldorado Gold - Μετριοπαθείς οι στόχοι της χρονιάς
Αναλυτικά τα στοιχεία της Eldorado Gold για τις Σκουριές και την Ολυμπιάδα - Τα οικονομικά αποτελέσματα και η εξέλιξη των έργων
Η Generali ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη Mondial Assistance
Η νέα αυτή συνεργασία υλοποιείται με στόχο «τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών»
Πειραιώς: Ιστορικά υψηλά καθαρά κέρδη 932 εκατ. στο 9μηνο - Το μήνυμα Μεγάλου
«Η επίδοση της Πειραιώς το εννεάμηνο 2024 είναι μια σαφής απόδειξη για την υπέρβαση των στόχων μας σε όλους τους τομείς», επισημαίνει ο CEO
Τράπεζες: Ο αναβαλλόμενος φόρος κρίνει τα κέρδη των 4,2 δισ. και το μέρισμα - Τα ραντεβού με Στουρνάρα και τους αναλυτές
Στα conference calls στρέφεται η προσοχή της αγοράς το επόμενο 10ήμερο - Οι προκλήσεις για τις τέσσερις συστημικές τράπεζες
Το τελευταίο παζάρι του ΟΤΕ στη Ρουμανία – Πώς η Vodafone αλλάζει το deal
Ο Όμιλος ΟΤΕ θα έχει απέναντί του άλλον έναν συνομιλητή, πέρα από την Digi, με τον οποίο θα μιλάει την... ίδια γλώσσα, δηλαδή τη ρουμανική Vodafone
Οι Έλληνες λένε «ναι» στα προϊόντα ομορφιάς - Στα ύψη τα κέρδη Hondos Center-Sephora
Hondos Center και Sephora συγκεντρώνουν τη μερίδα του λέοντος στην αγορά - Οι λόγοι που οδήγησαν στο άλμα κερδοφορίας
Kaiser και Henninger στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία – Οι αποδόσεις για την μπύρα Νήσος
Οι νέες εξαγορές από την Ολυμπιακή Ζυθοποία και οι αποδόσεις της μπύρας Νήσος – Το Letter of Support της μητρικής Carlsberg