
Οι χρήστες διατηρούν κατά μέσο όρο 12 διαδικτυακές συνδρομές, συμπεριλαμβανομένων του Netflix, του Spotify και του YouTube Premium, των πιο δημοφιλών υπηρεσιών παγκοσμίως, όπως αναφέρει η Kaspersky σε μια σύνοψη της αγοράς συνδρομών που βασίζεται στην εφαρμογή SubsCrab.
Οι υπηρεσίες streaming αποτελούν την κατηγορία με τις περισσότερες συνδρομές, με το 22% των χρηστών να κάνει εγγραφή σε αυτές τις πλατφόρμες. Ωστόσο, οι υπηρεσίες πολλαπλών συνδρομών που συνδυάζουν τηλεόραση και ταινίες, παιχνίδια, ίντερνετ και τηλεπικοινωνίες γίνονται πιο δημοφιλείς, προσελκύοντας το 16% των πελατών.
Σχεδόν οι μισές βιομηχανικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα δικτύου σε μηνιαία βάση
Η ευκολία πρόσβασης σε ένα πακέτο υπηρεσιών επικρατεί έναντι της κατηγορίας «Μουσική», η οποία συγκεντρώνει το 8% των συνδρομητών παγκοσμίως. Σε ορισμένες χώρες επικρατούν οι τοπικές υπηρεσίες. Για παράδειγμα, στη Βραζιλία, την πρώτη θέση κατέχει η εθνική πλατφόρμα streaming Globoplay.
Τα εργαλεία παραγωγικότητας, οι τηλεπικοινωνίες και οι υπηρεσίες delivery είναι ακόμη μια σημαντική ομάδα διαδικτυακών συνδρομών, πέρα από την ψυχαγωγία. Στις περισσότερες χώρες, το Microsoft 365, το Adobe Creative Cloud, το LinkedIn Premium, το Canva και το Discord κατατάσσονται στις 20 πιο δημοφιλείς υπηρεσίες. Τοπικές υπηρεσίες όπως τηλεπικοινωνίες, διαδικτυακές αγορές ή υπηρεσίες delivery, συμπληρώνουν επίσης τις 20 κορυφαίες υπηρεσίες σε κάθε χώρα.
Το ChatGPT, που χρησιμοποιείται τόσο για εργασία όσο και για ψυχαγωγία, παρουσίασε αύξηση κατά 296% σε σύγκριση με το 2023, καθιστώντας το την ταχύτερα αναπτυσσόμενη συνδρομητική υπηρεσία παγκοσμίως. Άλλες διαδικτυακές συνδρομές που σημείωσαν σημαντική αύξηση είναι το YouTube Premium (122%), το Telegram Premium (73%), το X Premium (64%) και το Snapchat+ (59%).
Όσον αφορά τις ακυρώσεις συνδρομών, το Netflix, το YouTube Premium και το Spotify βρίσκονται στην κορυφή της λίστας – κάτι που αποτελεί την άλλη όψη της παγκόσμιας επικράτησής τους ως οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες.
Οικονομικά αποτελέσματα
Το 76% των χρηστών προτιμά τα μηνιαία προγράμματα πληρωμών, το 17% επιλέγει ετήσιες συνδρομές και το 7% άλλες περιόδους πληρωμής, όπως εβδομαδιαία ή διετή προγράμματα. Το ποσοστό των ετήσιων συνδρομών ωστόσο αυξάνεται σταθερά, από 13% το 2022 σε 17% το 2024.
Το μέσο ετήσιο κόστος των διαδικτυακών συνδρομών ανέρχεται σε $938. Η Τουρκία παρουσιάζει τη χαμηλότερη μέση τιμή συνδρομής στα $4 ανά μήνα και $23 ετησίως, καθώς και το φθηνότερο πρόγραμμα Netflix Premium, στα $5 ανά μήνα. Αντίθετα, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη μεγαλύτερη μέση μηνιαία τιμή συνδρομής στα $13, ενώ η Γερμανία την υψηλότερη μέση ετήσια τιμή συνδρομής στα $64.
«Με ολοένα και μεγαλύτερη ποικιλία προσφορών, ο αριθμός των συνδρομών τείνει να αυξάνεται, όπως και οι προϋπολογισμοί που δαπανώνται σε αυτές. Ένα αξιόπιστο εργαλείο διαχείρισης συνδρομών μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να οργανώσουν τις διαδικτυακές τους συνδρομές, να τους υπενθυμίζει αυτές που έχουν ξεχάσει και να ελαχιστοποιήσει τις περιττές πληρωμές. Τους δίνει επίσης τη δυνατότητα να ακυρώνουν έγκαιρα ανεπιθύμητες υπηρεσίες και να διαλέγουν νέες ελκυστικές προσφορές μεταξύ χιλιάδων επιλογών. Πρόκειται για μια προσεκτική και έξυπνη προσέγγιση στη διαχείριση των υπηρεσιών αυτών που γίνονται αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας», σχολιάζει ο Kirill Yurkin, Επικεφαλής του SubsCrab.
Για την παρακολούθηση των διαδικτυακών συνδρομών και τον έλεγχο του κόστους, η Kaspersky προτείνει το SubsCrab – ένα εργαλείο διαχείρισης συνδρομών που ξεκίνησε ως μέρος του προγράμματος υποστήριξης επιχειρήσεων start-up της Kaspersky.


Latest News

Η Google επαναφέρει μια παλιά λειτουργία στο Android
Τα τηλέφωνα Android αποκτούν widgets οθόνης κλειδώματος…

Γκάζι πατάει η Meta για ΑΙ με φωνητικές λειτουργίες
Βελτιωμένα χαρακτηριστικά εισάγει η Meta καθώς στοιχηματίζει στην τεχνολογία που οδηγεί την ανάπτυξη των λεγόμενων «πρακτόρων» AI

Νέο εμπόδιο για την Apple - Καθυστερεί τις υπηρεσίες AI στο iPhone
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την τελευταία από μια σειρά οπισθοδρομήσεων στον οδικό χάρτη λογισμικού της Apple

Φρένο στις προσπάθειες Μασκ να αποτρέψει την OpenAI να γίνει κερδοσκοπική οντότητα
Δικαστής στην Καλιφόρνια αποφάσισε ότι ο Ίλον Μασκ δεν μπορεί να προχωρήσει στις νομικές προσπάθειές του να εμποδίσει την OpenAI να μετατραπεί σε κερδοσκοπική οντότητα.

Τα data centers που θα «χτιστούν» σε ελληνικό έδαφος - Οι νέοι παίκτες
Αυτή τη στιγμή, τα κέντρα δεδομένων (data centers) κινούνται σε επίπεδα κάτω των 30 MW, ενώ με βάση τις έως τώρα ανακοινώσεις η συνολική ισχύς στην επόμενη δεκαετία θα φτάσει τα 300 MW

Data Centers κατασκευάζει η Microsoft στις σκανδιναβικές χώρες
Η Microsoft αλλάζει στρατηγική στην κατασκευή των Data Centers και πλέον επιλέγει περιοχές με προσιτή και «καθαρή» ενέργεια

Νέο «χαστούκι» στον Μασκ από τον Starship της SpaceX - Εξερράγη λίγα λεπτά μετά την εκτόξευση
Ο πύραυλος Starship της SpaceX κατέγραψε άλλη μια αποτυχία την Πέμπτη - Οπισθοδρόμηση για τα σχέδια του Ίλον Μασκ για τον Άρη

Τι εκτόξευσε τις μετοχές της Alibaba - Ποιος είναι ο νέος αντίπαλος της DeepSeek
Η αισιοδοξία γύρω από τις εξελίξεις της AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγάλα κέρδη για τη μετοχή της Alibaba

Οι επιθέσεις κλοπής τραπεζικών δεδομένων σε smartphones τριπλασιάστηκαν το 2024
Οι κυβερνοεγκληματίες παρασύρουν τα θύματα τους στη λήψη Trojan bankers στέλνοντας συνδέσμους μέσω SMS ή εφαρμογών μηνυμάτων, μέσω κακόβουλων συνημμένων, και οδηγώντας τους χρήστες σε κακόβουλες ιστοσελίδες

Η Google δοκιμάζει νέα μηχανή αναζήτησης
Το πειραματικό «ΑΙ Mode», προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στους συνδρομητές του Google One AI Premium, προσφέρει περιλήψεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης μαζί με σχετικούς συνδέσμους.