
Οι χρήστες διατηρούν κατά μέσο όρο 12 διαδικτυακές συνδρομές, συμπεριλαμβανομένων του Netflix, του Spotify και του YouTube Premium, των πιο δημοφιλών υπηρεσιών παγκοσμίως, όπως αναφέρει η Kaspersky σε μια σύνοψη της αγοράς συνδρομών που βασίζεται στην εφαρμογή SubsCrab.
Οι υπηρεσίες streaming αποτελούν την κατηγορία με τις περισσότερες συνδρομές, με το 22% των χρηστών να κάνει εγγραφή σε αυτές τις πλατφόρμες. Ωστόσο, οι υπηρεσίες πολλαπλών συνδρομών που συνδυάζουν τηλεόραση και ταινίες, παιχνίδια, ίντερνετ και τηλεπικοινωνίες γίνονται πιο δημοφιλείς, προσελκύοντας το 16% των πελατών.
Σχεδόν οι μισές βιομηχανικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα δικτύου σε μηνιαία βάση
Η ευκολία πρόσβασης σε ένα πακέτο υπηρεσιών επικρατεί έναντι της κατηγορίας «Μουσική», η οποία συγκεντρώνει το 8% των συνδρομητών παγκοσμίως. Σε ορισμένες χώρες επικρατούν οι τοπικές υπηρεσίες. Για παράδειγμα, στη Βραζιλία, την πρώτη θέση κατέχει η εθνική πλατφόρμα streaming Globoplay.
Τα εργαλεία παραγωγικότητας, οι τηλεπικοινωνίες και οι υπηρεσίες delivery είναι ακόμη μια σημαντική ομάδα διαδικτυακών συνδρομών, πέρα από την ψυχαγωγία. Στις περισσότερες χώρες, το Microsoft 365, το Adobe Creative Cloud, το LinkedIn Premium, το Canva και το Discord κατατάσσονται στις 20 πιο δημοφιλείς υπηρεσίες. Τοπικές υπηρεσίες όπως τηλεπικοινωνίες, διαδικτυακές αγορές ή υπηρεσίες delivery, συμπληρώνουν επίσης τις 20 κορυφαίες υπηρεσίες σε κάθε χώρα.
Το ChatGPT, που χρησιμοποιείται τόσο για εργασία όσο και για ψυχαγωγία, παρουσίασε αύξηση κατά 296% σε σύγκριση με το 2023, καθιστώντας το την ταχύτερα αναπτυσσόμενη συνδρομητική υπηρεσία παγκοσμίως. Άλλες διαδικτυακές συνδρομές που σημείωσαν σημαντική αύξηση είναι το YouTube Premium (122%), το Telegram Premium (73%), το X Premium (64%) και το Snapchat+ (59%).
Όσον αφορά τις ακυρώσεις συνδρομών, το Netflix, το YouTube Premium και το Spotify βρίσκονται στην κορυφή της λίστας – κάτι που αποτελεί την άλλη όψη της παγκόσμιας επικράτησής τους ως οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες.
Οικονομικά αποτελέσματα
Το 76% των χρηστών προτιμά τα μηνιαία προγράμματα πληρωμών, το 17% επιλέγει ετήσιες συνδρομές και το 7% άλλες περιόδους πληρωμής, όπως εβδομαδιαία ή διετή προγράμματα. Το ποσοστό των ετήσιων συνδρομών ωστόσο αυξάνεται σταθερά, από 13% το 2022 σε 17% το 2024.
Το μέσο ετήσιο κόστος των διαδικτυακών συνδρομών ανέρχεται σε $938. Η Τουρκία παρουσιάζει τη χαμηλότερη μέση τιμή συνδρομής στα $4 ανά μήνα και $23 ετησίως, καθώς και το φθηνότερο πρόγραμμα Netflix Premium, στα $5 ανά μήνα. Αντίθετα, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη μεγαλύτερη μέση μηνιαία τιμή συνδρομής στα $13, ενώ η Γερμανία την υψηλότερη μέση ετήσια τιμή συνδρομής στα $64.
«Με ολοένα και μεγαλύτερη ποικιλία προσφορών, ο αριθμός των συνδρομών τείνει να αυξάνεται, όπως και οι προϋπολογισμοί που δαπανώνται σε αυτές. Ένα αξιόπιστο εργαλείο διαχείρισης συνδρομών μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να οργανώσουν τις διαδικτυακές τους συνδρομές, να τους υπενθυμίζει αυτές που έχουν ξεχάσει και να ελαχιστοποιήσει τις περιττές πληρωμές. Τους δίνει επίσης τη δυνατότητα να ακυρώνουν έγκαιρα ανεπιθύμητες υπηρεσίες και να διαλέγουν νέες ελκυστικές προσφορές μεταξύ χιλιάδων επιλογών. Πρόκειται για μια προσεκτική και έξυπνη προσέγγιση στη διαχείριση των υπηρεσιών αυτών που γίνονται αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας», σχολιάζει ο Kirill Yurkin, Επικεφαλής του SubsCrab.
Για την παρακολούθηση των διαδικτυακών συνδρομών και τον έλεγχο του κόστους, η Kaspersky προτείνει το SubsCrab – ένα εργαλείο διαχείρισης συνδρομών που ξεκίνησε ως μέρος του προγράμματος υποστήριξης επιχειρήσεων start-up της Kaspersky.


Latest News

Στις συμπληγάδες ΗΠΑ - Κίνας ο γίγαντας των ημιαγωγών Nvidia - Τι ζητά ο Χουάνγκ στο Πεκίνο;
Ο Τζένσεν Χουάνγκ, CEO της Nvidia, θα απαιτήσει άδειες για να εξάγει το μικροτσίπ H20 AI στην Κίνα

Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Μετά τον πρώτο μήνα δοκιμών, η ιταλική εφημερίδα Il Foglio προσέλαβε το σύστημα ως μόνιμο υπάλληλο.

Σημεία ζωής σε άλλο πλανήτη; Πολλοί αστρονόμοι αμφιβάλλουν
Αέρια που υποτίθεται ότι παράγονται αποκλειστικά από ζωντανούς οργανισμούς ανιχνεύτηκαν στιν πλανήτη K2-18b. Ή μήπως όχι;

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Στο στόχαστρο ξανά η Google - Η νέα δίκη για μονοπωλιακές πρακτικές
Η απόφαση επιτρέπει στις ΗΠΑ να υποστηρίξουν ότι η Google πρέπει να πουλήσει διαφημιστικά εργαλεία

Η SpaceX του Μασκ κοντά στο να αναλάβει την κατασκευή της πυραυλικής ασπίδας Golden Dome του Τραμπ
Η SpaceX έχει προτείνει να καθιερώσει τον ρόλο της στο «Golden Dome» ως «συνδρομητική υπηρεσία»

Τέλος στις κριτικές και βαθμολογήσεις για σχολεία στο Google maps
Η Google διευκρινίζει ότι αυτό το μέτρο θα εφαρμοστεί σε «σχολεία γενικής εκπαίδευσης» παγκοσμίως

Η Nvidia κράτησε στο... σκοτάδι τους Κινέζους πελάτες της - Τι αποκαλύπτει το Reuters
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η Nvidia ενώ γνώριζε τους νέους περιορισμούς εξαγωγών της Ουάσιγκτον δεν ενημέρωσε εγκαίρως τους Κινέζους πελάτες της

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις