Οι χρήστες διατηρούν κατά μέσο όρο 12 διαδικτυακές συνδρομές, συμπεριλαμβανομένων του Netflix, του Spotify και του YouTube Premium, των πιο δημοφιλών υπηρεσιών παγκοσμίως, όπως αναφέρει η Kaspersky σε μια σύνοψη της αγοράς συνδρομών που βασίζεται στην εφαρμογή SubsCrab.
Οι υπηρεσίες streaming αποτελούν την κατηγορία με τις περισσότερες συνδρομές, με το 22% των χρηστών να κάνει εγγραφή σε αυτές τις πλατφόρμες. Ωστόσο, οι υπηρεσίες πολλαπλών συνδρομών που συνδυάζουν τηλεόραση και ταινίες, παιχνίδια, ίντερνετ και τηλεπικοινωνίες γίνονται πιο δημοφιλείς, προσελκύοντας το 16% των πελατών.
Σχεδόν οι μισές βιομηχανικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα δικτύου σε μηνιαία βάση
Η ευκολία πρόσβασης σε ένα πακέτο υπηρεσιών επικρατεί έναντι της κατηγορίας «Μουσική», η οποία συγκεντρώνει το 8% των συνδρομητών παγκοσμίως. Σε ορισμένες χώρες επικρατούν οι τοπικές υπηρεσίες. Για παράδειγμα, στη Βραζιλία, την πρώτη θέση κατέχει η εθνική πλατφόρμα streaming Globoplay.
Τα εργαλεία παραγωγικότητας, οι τηλεπικοινωνίες και οι υπηρεσίες delivery είναι ακόμη μια σημαντική ομάδα διαδικτυακών συνδρομών, πέρα από την ψυχαγωγία. Στις περισσότερες χώρες, το Microsoft 365, το Adobe Creative Cloud, το LinkedIn Premium, το Canva και το Discord κατατάσσονται στις 20 πιο δημοφιλείς υπηρεσίες. Τοπικές υπηρεσίες όπως τηλεπικοινωνίες, διαδικτυακές αγορές ή υπηρεσίες delivery, συμπληρώνουν επίσης τις 20 κορυφαίες υπηρεσίες σε κάθε χώρα.
Το ChatGPT, που χρησιμοποιείται τόσο για εργασία όσο και για ψυχαγωγία, παρουσίασε αύξηση κατά 296% σε σύγκριση με το 2023, καθιστώντας το την ταχύτερα αναπτυσσόμενη συνδρομητική υπηρεσία παγκοσμίως. Άλλες διαδικτυακές συνδρομές που σημείωσαν σημαντική αύξηση είναι το YouTube Premium (122%), το Telegram Premium (73%), το X Premium (64%) και το Snapchat+ (59%).
Όσον αφορά τις ακυρώσεις συνδρομών, το Netflix, το YouTube Premium και το Spotify βρίσκονται στην κορυφή της λίστας – κάτι που αποτελεί την άλλη όψη της παγκόσμιας επικράτησής τους ως οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες.
Οικονομικά αποτελέσματα
Το 76% των χρηστών προτιμά τα μηνιαία προγράμματα πληρωμών, το 17% επιλέγει ετήσιες συνδρομές και το 7% άλλες περιόδους πληρωμής, όπως εβδομαδιαία ή διετή προγράμματα. Το ποσοστό των ετήσιων συνδρομών ωστόσο αυξάνεται σταθερά, από 13% το 2022 σε 17% το 2024.
Το μέσο ετήσιο κόστος των διαδικτυακών συνδρομών ανέρχεται σε $938. Η Τουρκία παρουσιάζει τη χαμηλότερη μέση τιμή συνδρομής στα $4 ανά μήνα και $23 ετησίως, καθώς και το φθηνότερο πρόγραμμα Netflix Premium, στα $5 ανά μήνα. Αντίθετα, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη μεγαλύτερη μέση μηνιαία τιμή συνδρομής στα $13, ενώ η Γερμανία την υψηλότερη μέση ετήσια τιμή συνδρομής στα $64.
«Με ολοένα και μεγαλύτερη ποικιλία προσφορών, ο αριθμός των συνδρομών τείνει να αυξάνεται, όπως και οι προϋπολογισμοί που δαπανώνται σε αυτές. Ένα αξιόπιστο εργαλείο διαχείρισης συνδρομών μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να οργανώσουν τις διαδικτυακές τους συνδρομές, να τους υπενθυμίζει αυτές που έχουν ξεχάσει και να ελαχιστοποιήσει τις περιττές πληρωμές. Τους δίνει επίσης τη δυνατότητα να ακυρώνουν έγκαιρα ανεπιθύμητες υπηρεσίες και να διαλέγουν νέες ελκυστικές προσφορές μεταξύ χιλιάδων επιλογών. Πρόκειται για μια προσεκτική και έξυπνη προσέγγιση στη διαχείριση των υπηρεσιών αυτών που γίνονται αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας», σχολιάζει ο Kirill Yurkin, Επικεφαλής του SubsCrab.
Για την παρακολούθηση των διαδικτυακών συνδρομών και τον έλεγχο του κόστους, η Kaspersky προτείνει το SubsCrab – ένα εργαλείο διαχείρισης συνδρομών που ξεκίνησε ως μέρος του προγράμματος υποστήριξης επιχειρήσεων start-up της Kaspersky.
Latest News
Εκατοντάδες εταιρείες και κυβερνητικές υπηρεσίες βάζουν «μπλόκο» στο μοντέλο ΑΙ της DeepSeek
Οι ανησυχίες γύρω από το DeepSeek και το πως χειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών
Πόσο θα στοιχίσει στον Ζάκερμπεργκ η «εκδίωξη» Τραμπ από Χ και Instagram
Τον Ιούλιο του 2024, η Meta ήρε τους τελικούς περιορισμούς στους λογαριασμούς του Τραμπ στο Facebook και στο Instagram
Μη διαθέσιμο το DeepSeek από online stores - Εξηγήσεις ζητά η Ιταλία
H κινεζική DeepSeek, που έγινε διάσημη σχεδόν εν μία νυκτί, δεν είναι πλέον διαθέσιμη στο App Store και το Play Store στην Ιταλία.
Πώς απειλείται το «κάστρο» της Silicon Valley - Τα μυστικά των κινέζων στην ΑΙ
Το μοντέλο R1 της DeepSeek έρχεται να ανταγωνιστεί πετυχημένα μοντέλα όπως το ChatGPT της OpenAI, δείχνοντας μάλιστα να είναι το ίδιο αποτελεσματικό με πολύ χαμηλότερο κόστος
Ο υποψήφιος υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ λέει ότι το Deepseek χρησιμοποίησε κλεμμένη τεχνολογία
Ο Χάουαρντ Λούτνικ, ο υποψήφιος υπουργος Εμπορίου των ΗΠΑ, λέει ότι χρειάζονται πρότυπα για την τεχνητή νοημοσύνη
Χάκερς χρησιμοποιούν αμερικανική τεχνολογία AI για κυβερνοεπιθέσεις, λέει η WSJ
Ερευνητές, λέει η WSJ, περιγράφουν κακόβουλη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης ( AI ) - Χάκερ που συνδέονται με την Κίνα, το Ιράν χρησιμοποιούν νέα τεχνολογία AI
Χαμηλές πτήσεις στις πωλήσεις της Apple - «Αγκάθι» η ΑΙ και ο κινεζικός ανταγωνισμός
Οι πωλήσεις της Apple κατά το εορταστικό τρίμηνο επηρεάστηκαν από την υστέρηση στην τεχνητή νοημοσύνη και τον κινεζικό ανταγωνισμό
Προχωρά η mega επένδυση του 1 δισ. της Microsoft σε Σπάτα - Παιανία
Η έναρξη εργασιών κατασκευής των δύο πρώτων Data Center, αποτελεί ορόσημο της στρατηγικής επένδυσης της Microsoft στην Ελλάδα, η οποία παραμένει στο ύψος της αρχικής ανακοίνωσης της εταιρείας
Οι κίνδυνοι κυβερνοασφάλειας των AI βοηθών ανοιχτού κώδικα... όπως της DeepSeek
Έχουμε δει παρόμοιες τάσεις με άλλα δημοφιλή μοντέλα AI, τα οποία χρησιμοποιούνται για δραστηριότητες όπως η δημιουργία phishing email, αναφέρουν οι ερευνητές της Kaspersky
Η αντεπίθεση της... Κίνας - Μοντέλο ΑΙ και από την Alibaba
Εντείνεται ο πόλεμος στην Τεχνητή Νοημοσύνη με την Alibaba να μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι - Τι ανακοίνωσε η εταιρεία