Μικρότερες απο τις προβλεπόμενες ήταν οι πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο για δύο από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες στον κόσμο, τη βελγική πολυεθνική Anheuser-Busch InBev και τη δανέζικη Carlsberg.
Οπως αναφέρει το Reuters, η υποχώρηση των πωλήσεων ήταν αποτέλεσμα της αλλαγής στην Κίνα όπου οι καταναλωτές περιόρισαν τις δαπάνες τους πίνοντας λιγότερο ή επιλέγοντας φθηνότερη μπύρα.
Μπύρα: Οι μεγάλες ζυθοποιίες επλήγησαν από την επιβράδυνση της Κίνας
Τα κέρδη και τα έσοδα της παγκόσμιας ηγέτιδας AB InBev έπεσαν κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών, στέλνοντας τις μετοχές της σχεδόν 4% χαμηλότερα, καθώς η επαναγορά μετοχών ύψους 2 δισ. δολαρίων και η αύξηση των κατευθυντήριων γραμμών απέτυχαν να κερδίσουν τους επενδυτές.
Οι όγκοι και τα έσοδά της μειώθηκαν κατά διψήφιο ποσοστό στην Κίνα, ενώ σε άλλες μεγάλες περιοχές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Μεξικό και η Ευρώπη, παρατηρήθηκε επίσης μείωση του όγκου. Η AB InBev επικαλέστηκε χαμηλότερη καταναλωτική ζήτηση και δήλωσε ότι οι πωλήσεις σε μπαρ και εστιατόρια στην Κίνα ήταν ιδιαίτερα αργές.
Οι παραγωγοί μπύρας ανέμεναν ανάκαμψη των περιθωρίων και των όγκων φέτος, αλλά οι υποτονικές οικονομίες και ο υψηλός πληθωρισμός και τα επιτόκια κράτησαν τους πελάτες πίσω.
Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες και ο ανταγωνισμός από φθηνότερους, τοπικούς αντιπάλους έχουν προσθέσει στον αντίκτυπο.
Η τρίτη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο Carlsberg , η οποία παράγει μπύρες όπως η Kronenbourg 1664 και η Tuborg, καθώς και το ομώνυμο εμπορικό σήμα της, είδε τους όγκους να μειώνονται κατά 1,3%, επικαλούμενη παράγοντες όπως ένας «πολύ αδύναμος» καταναλωτής στην Κίνα.
Premium και Mainstream
Ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg , Γιάκομπ Ααρουπ – Αντερσεν δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία θα προσαρμόσει, βραχυπρόθεσμα, μια στρατηγική στην οποία βασίζονται οι ζυθοποιοί εδώ και χρόνια: την ανάπτυξη και προώθηση ακριβότερων εμπορικών σημάτων, που προωθούνται ως premium μπύρες, για να αντισταθμίσουν την πτώση των όγκων.
«Στις αγορές όπου βλέπουμε σημαντική πίεση στις premium, ανακατανέμουμε μέρος της εστίασής μας για να διασφαλίσουμε ότι προωθούμε σωστά γύρω από τις σωστές mainstream μάρκες», δήλωσε.
Latest News
Γιατί η Sotheby's «κλείνει» το ηλεκτρονικό της εμπόριο στην Κίνα
Ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's αποσύρει το εγχείρημα «Buy Now» για άμεσες αγορές έργων τέχνης και ειδών πολυτελείας στην Κίνα
Τη Δευτέρα θα επιχειρήσει το Παρίσι να περάσει τον προϋπολογισμό - Κίνδυνος για νέα πρόταση μομφής
Τι δήλωσε ο πρωθυπουργός της Γαλλίας Φρανσουά Μπαϊρού σε συνέντευξή του στην La Tribune Dimanche
Το νέο βρετανικό δόγμα της Mulberry - Πώς θα κάνει τις τσάντες της, cool ξανά
Ποιο είναι το νέο σχέδιο του οίκου Mulberry για εξοικονόμηση δαπανών, επέκτασης στις ΗΠΑ και κατάκτησης του μεσαίου χώρους στις τσάντες
Ποια προϊόντα επηρεάζουν οι δασμοί Τραμπ - Κίνδυνος ανάφλεξης του πληθωρισμού
Οι τιμές των αυτοκινήτων ή της καναδικής ξυλείας είναι πιθανό να αυξηθούν, σύμφωνα με δημοσίευμα της WSJ. Αλλά η επιβάρυνση δε σταματά εκεί...
Ρώσοι ολιγάρχες «κονταροχτυπιούνται» στο Λονδίνο
Η διαμάχη για ένα μετοχικό μερίδιο αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων σε έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς λιπασμάτων στον κόσμο
Ο Τραμπ πάτησε το... κουμπί: Ο νέος παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος - Έρχεται η σειρά της ΕΕ
Ο νέος εμπορικός πόλεμος που ξεκίνησε από τον Λευκό Οίκο θα έχει αντίκτυπο σε όλες τις αγορές τις επόμενες εβδομάδες.
Αναζητά επενδυτές το «Χ» για να «φορτώσει» το χρέος της - Ο ρόλος της Morgan Stanley
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της X συναντά πιθανούς επενδυτές για το χρέος της εταιρείας στα γραφεία της Morgan Stanley
Έρχονται πολλές IPO τo 2025 παρά την επιβράδυνση της ανάπτυξης
Τουλάχιστον επτά εταιρείες ετοιμάζονται να αντλήσουν τουλάχιστον 1 δισ. δολάρια η καθεμία φέτος
Από το «MAGA» στο «MEGA» Η Μασκ και η αποθέωση του Φειδία Παναγιώτου
Ο Μασκ παραφράζει το σύνθημα του Τραμπ για την Ευρώπη διαφημίζοντας τον Κύπριο ευρωβουλευτή Φειδία Παναγιώτου
Δυναμικό comeback της Shein μετά από 5 χρόνια - Ο ρόλος του μεγιστάνα Ambani
To app της Shein απαγορεύτηκε στην Ινδία το 2020 μαζί με άλλες κινεζικές εφαρμογές, όπως το TikTok της ByteDance