Στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις λαϊκές αγορές καθώς οι πωλητές τους σπεύδουν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία για να επιτύχουν την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών και ιδιαίτερα των καταναλωτών νεαρής ηλικίας.

POS: Πληρωμές με κάρτα σε ταξί,περίπτερα, λαϊκές αγορές από τη Δευτέρα

Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, οι οποίοι μπορεί να διαμένουν κοντά σε λαϊκές αγορές αλλά συχνά δεν γνωρίζουν την λειτουργία και τα προϊόντα που προσφέρουν

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Παναττική Ομοσπονδία Σωματείων Πωλητών Λαϊκών Αγορών: «Με στόχο την ενίσχυση των λαϊκών αγορών στις περιοχές ευθύνης τους και την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα Σωματεία της Γ’ και της Στ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών υλοποιούν διαφημιστική εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, οι οποίοι μπορεί να διαμένουν κοντά σε λαϊκές αγορές αλλά συχνά δεν γνωρίζουν τη λειτουργία και τα προϊόντα που προσφέρουν, τη μεγάλη ποικιλία που έχουν αλλά και την πολύ καλή ποιότητα των προϊόντων στους πάγκους παραγωγών και πωλητών.

Λαϊκές αγορές: Εκστρατεία στις πλαρφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

Η εκστρατεία για τις λαϊκές αγορές πραγματοποιείται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook, το Instagram, το TikTok, το YouTube και το WhatsApp), με τη χρήση βίντεο, φωτογραφιών και κειμένου.

Τα σωματεία, με πρωτοβουλία του προέδρου της Γ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών και γενικού γραμματέα της ΠΟΣΠΛΑ Κώστα Σφύρλα, και του προέδρου της Στ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνώ και αναπληρωτή προέδρου της ομοσπονδίας Χρήστου Λέου, επιδιώκουν να δείξουν στους καταναλωτές τη μοναδική ποικιλία φρέσκων προϊόντων και τις προσιτές τιμές που μπορούν να βρουν στις λαϊκές αγορές.

Από είδη διατροφής, όπως φρέσκα λαχανικά και φρούτα, κατεψυγμένα τρόφιμα, τυροκομικά, αλλαντικά, ψάρια και θαλασσινά, μέχρι ρούχα, παπούτσια, είδη σπιτιού, άνθη και φυτά, οι λαϊκές αγορές της Αθήνας καλύπτουν μια ευρεία γκάμα αναγκών, προωθώντας ταυτόχρονα προϊόντα από ελληνικές και ευρωπαϊκές βιοτεχνίες. Οι αναρτήσεις που κοινοποιούνται στα επίσημα προφίλ των σωματείων δείχνουν, ήδη, την ανταπόκριση του κοινού και την προσέλκυση νέων καταναλωτών».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Motor Oil: Πατάει το «κουμπί» με ΔΕΗ για επένδυση 900 εκατ. ευρώ στα φωτοβολταϊκά 1,6 GW της Unagi
Επιχειρήσεις |

Η Motor Oil με τη ΔΕΗ πατάνε το «κουμπί» για επενδύσεις 900 εκατ. σε φωτοβολταϊκά

Ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil μιλώντας στους αναλυτές έκανε γνωστή τη λήψη της επενδυτικής απόφασης για τα φωτοβολταϊκά της Unagi στα οποία ο Όμιλος κατέχει το 51% και η ΔΕΗ το 49%

Βασίλης Ψάλτης: Θέλουμε να γίνουμε μία AI-powered τράπεζα, όπου η τεχνολογία δουλεύει για τον άνθρωπο
Επιχειρήσεις |

Βασίλης Ψάλτης: Θέλουμε να γίνουμε μία τράπεζα, όπου η τεχνολογία δουλεύει για τον άνθρωπο

«Εξετάζουμε συνεργασίες με fintechs ώστε να συμπληρώνουμε τις υπηρεσίες μας, να τις βελτιώνουμε, και να επιταχύνουμε την ανταπόκρισή μας στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών», τόνισε ο κ. Ψάλτης.