
Στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις λαϊκές αγορές καθώς οι πωλητές τους σπεύδουν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία για να επιτύχουν την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών και ιδιαίτερα των καταναλωτών νεαρής ηλικίας.
POS: Πληρωμές με κάρτα σε ταξί,περίπτερα, λαϊκές αγορές από τη Δευτέρα
Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, οι οποίοι μπορεί να διαμένουν κοντά σε λαϊκές αγορές αλλά συχνά δεν γνωρίζουν την λειτουργία και τα προϊόντα που προσφέρουν
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Παναττική Ομοσπονδία Σωματείων Πωλητών Λαϊκών Αγορών: «Με στόχο την ενίσχυση των λαϊκών αγορών στις περιοχές ευθύνης τους και την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα Σωματεία της Γ’ και της Στ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών υλοποιούν διαφημιστική εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, οι οποίοι μπορεί να διαμένουν κοντά σε λαϊκές αγορές αλλά συχνά δεν γνωρίζουν τη λειτουργία και τα προϊόντα που προσφέρουν, τη μεγάλη ποικιλία που έχουν αλλά και την πολύ καλή ποιότητα των προϊόντων στους πάγκους παραγωγών και πωλητών.
Λαϊκές αγορές: Εκστρατεία στις πλαρφόρμες κοινωνικής δικτύωσης
Η εκστρατεία για τις λαϊκές αγορές πραγματοποιείται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook, το Instagram, το TikTok, το YouTube και το WhatsApp), με τη χρήση βίντεο, φωτογραφιών και κειμένου.
Τα σωματεία, με πρωτοβουλία του προέδρου της Γ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών και γενικού γραμματέα της ΠΟΣΠΛΑ Κώστα Σφύρλα, και του προέδρου της Στ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνώ και αναπληρωτή προέδρου της ομοσπονδίας Χρήστου Λέου, επιδιώκουν να δείξουν στους καταναλωτές τη μοναδική ποικιλία φρέσκων προϊόντων και τις προσιτές τιμές που μπορούν να βρουν στις λαϊκές αγορές.
Από είδη διατροφής, όπως φρέσκα λαχανικά και φρούτα, κατεψυγμένα τρόφιμα, τυροκομικά, αλλαντικά, ψάρια και θαλασσινά, μέχρι ρούχα, παπούτσια, είδη σπιτιού, άνθη και φυτά, οι λαϊκές αγορές της Αθήνας καλύπτουν μια ευρεία γκάμα αναγκών, προωθώντας ταυτόχρονα προϊόντα από ελληνικές και ευρωπαϊκές βιοτεχνίες. Οι αναρτήσεις που κοινοποιούνται στα επίσημα προφίλ των σωματείων δείχνουν, ήδη, την ανταπόκριση του κοινού και την προσέλκυση νέων καταναλωτών».


Latest News

ΟΤ Delphi Economic Forum X - Αλέξανδρος Διακόπουλος (ΕΑΒ): «Βίαιο το ξύπνημα της Ευρώπης για την αμυντική βιομηχανία»
Στο ΟΤ Delphi Economic Forum X μίλησε ο Αλέξανδρος Διακόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΒ

Τι ψάχνει ο Ταμβακάκης στην Megas Yeeros του Λούστα – Το παρασκήνιο του deal
Γιατί το EOS του Ταμβακάκη επενδύει στην Megas Yeeros – Πώς έγινε η προσέγγιση των δύο πλευρών - Τι λέει ο Νίκος Λούστας στον ΟΤ

Με 2,1 δισ. η ΔΕΗ «πρασινίζει» τη Δ. Μακεδονία – Στην πρώτη γραμμή και η RWE
Ο Όμιλος ΔΕΗ χτίζει συνολικά φωτοβολταϊκά 2,13 GW δίνοντας «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια σε 715.000 σπίτια κι επιχειρήσεις - Άλλα δύο έργα από τη συμμαχία με τη γερμανική RWE

Η Motor Oil με τη ΔΕΗ πατάνε το «κουμπί» για επενδύσεις 900 εκατ. σε φωτοβολταϊκά
Ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil μιλώντας στους αναλυτές έκανε γνωστή τη λήψη της επενδυτικής απόφασης για τα φωτοβολταϊκά της Unagi στα οποία ο Όμιλος κατέχει το 51% και η ΔΕΗ το 49%

Roller coaster οι αγορές - Πάνω από 13 δισ. η «πληγή» των δασμών στο ΧΑ
Ποιοι επλήγησαν περισσότερο στο Χρηματιστήριο Αθηνών από τις αναταράξεις που προκάλεσαν στις αγορές οι δασμοί Τραμπ

ΟΤ Delphi Economic Forum X: Τι βλέπουν για τον εμπορικό πόλεμο 4 ελληνικοί όμιλοι
Τι είπαν ο Αλέξανδρος Εξάρχου (AKTOR) ο Γιώργος Μαργώνης (Παπαστράτος) ο Γιάννος Κοντόπουλος (AthexGroup) και ο Βασίλης Τσάιτας (HELLENiQ ENERGY)

Τα τελευταία assets της Ελλάκτωρ σε Dimand και ΑKTOR (;)
Τι σηματοδοτεί το deal πώλησης των εμβληματικών ακινήτων της Ελλάκτωρ στην Dimand – Οι κινήσεις του Χόλτερμαν της Reggeborgh

Το Μόναχο στην πρώτη θέση των κέντρων start-ups της Ευρώπης
Το 2024 ιδρύθηκαν στη Γερμανία 2.766 startups - Πού δραστηριοποιούνται οι νεοφυείς επιχειρήσεις

Ολοκλήρωση εταιρικού μετασχηματισμού και μεγέθυνση οικονομικών μεγεθών για την Ευρώπη Holdings
Το 2024 χαρακτηρίζεται έτος ορόσημο για την Ευρώπη Holdings καθώς ολοκληρώθηκε ένας ευρείας κλίμακας εταιρικός μετασχηματισμός

Βασίλης Ψάλτης: Θέλουμε να γίνουμε μία τράπεζα, όπου η τεχνολογία δουλεύει για τον άνθρωπο
«Εξετάζουμε συνεργασίες με fintechs ώστε να συμπληρώνουμε τις υπηρεσίες μας, να τις βελτιώνουμε, και να επιταχύνουμε την ανταπόκρισή μας στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών», τόνισε ο κ. Ψάλτης.