
Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τα τέλη κυκλοφορίας στην πλατφόρμα«myCar».
Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο η έναρξη πληρωμών των τελών κυκλοφορίας αναμένεται στις 15 Νοεμβρίου.
Φορολογία: 15 ερωτήσεις – απαντήσεις για τα ψιλά γράμματα και τις αλλαγές
Το οικονομικό επιτελείο να ξεκαθαρίζει πως δεν πρόκειται να δοθεί παράταση και όσοι δεν τα εξοφλήσουν εγκαίρως αναμένεται να πληρώσουν «τσουχτερά» πρόστιμα.
Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας
Οι κάτοχοι των οχημάτων δε θα επιβαρυνθούν με αυξήσεις ωστόσο, όπως έγινε γνωστό, καθεστώς όσον αφορά στα πρόστιμα εκπρόθεσμης πληρωμής, θα αντιμετωπίσουν ένα νέο καθεστώς το οποίο και θα βάλει οριστικά τέλος στις παρατάσεις.
Με το νέο σύστημα τα πρόστιμα θα κλιμακώνονται ανάλογα με το χρόνο καθυστέρησης της εξόφλησης. Όσο νωρίτερα μετά την λήξη της προθεσμίας γίνει η εξόφληση τόσο μικρότερο θα είναι το αυτοτελές πρόστιμο που θα επιβαρύνει τους παραβάτες.
Η κλιμάκωση των προστίμων
Η κλιμάκωση θα γίνει κατά τον εξής τρόπο:
- 25% επί του τέλους αν αυτό καταβληθεί εντός του Ιανουαρίου
- 50% επί του τέλους αν πληρωθεί τον Φεβρουάριο, και:
- 100% αν καταβληθεί από 1ης Μαρτίου.
Σε κάθε περίπτωση το πρόστιμο δεν μπορεί να υπολείπεται των 30 ευρώ.
Για παράδειγμα, για τέλη κυκλοφορίας ύψους 240 ευρώ αν πληρωθούν με ένα μήνα καθυστέρηση τότε το πρόστιμο θα είναι 60 ευρώ και το συνολικό ποσό 300 ευρώ.
Για δυο μήνες καθυστέρησης το πρόστιμο ανέρχεται στα 120 ευρώ και το συνολικό ποσό στα 360 ευρώ. Από τον τρίτο μήνα και μετά το πρόστιμο εκπρόθεσμης πληρωμής εκτοξεύεται στα 240 ευρώ και η συνολική οφειλή στα 480 ευρώ.
Οι τιμές ανά κυβικά για τα τέλη κυκλοφορίας
Για οχήματα ταξινομημένα μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 2006 και 31 Οκτωβρίου 2010:
- Για 0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
- Για 301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
- Για 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
- Για 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
- Για 1.358-1.548 κυβικά: 255 ευρώ.
- Για 1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ.
- Για 1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ.
- Για 1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ.
- Για 2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ.
- Για 3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ.
- Για οχήματα με κινητήρες άνω των 4.001 κυβικών: 1.380 ευρώ.
Για οχήματα ταξινομημένα από 1η Ιανουαρίου 2001 έως 31 Δεκεμβρίου 2005:
- Για 0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
- Για 301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
- Για 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
- Για 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
- Για 1.358-1.548 κυβικά: 240 ευρώ.
- Για 1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ.
- Για 1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ.
- Για 1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ.
- Για 2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ.
- Για 3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ.
- Για άνω των 4.001 κυβικών: 1.260 ευρώ.
Για οχήματα που ταξινομήθηκαν πριν από το 2000:
- Για 0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
- Για 301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
- Για 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
- Για 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
- Για 1.358-1.548 κυβικά: 225 ευρώ.
- Για 1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ.
- Για 1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ.
- Για 1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ.
- Για 2.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ.
- Για 3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ.
- Για κινητήρες άνω των 4.001 κυβικών: 1.230 ευρώ.
Σημειώνεται ότι τα τέλη κυκλοφορίας καταβάλλονται εμπρόθεσμα από τις 15 Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου κάθε έτους.


Latest News

La Repubblica: Θετική αποτίμηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας
Όπως σημειώνει για τα πλεονάσματα του 2024 πρόκειται για «εξαιρετική επίδοση για μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία πριν από 15 χρόνια είχε υποστεί υποβάθμιση του δημόσιου χρέους της σε junk bond

Επιστρέφουν τα χρήματα από τους Αναπτυξιακούς Νόμους που δεν αξιοποιήθηκαν - Τι είπε ο Θεοδωρικάκος
Σε ό,τι αφορά στις τιμές του Πάσχα ο κ. Θεοδωρικάκος κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να δείξουν περισσότερη υπευθυνότητα

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Οι «αστερίσκοι» στον δρόμο για το δημόσιο χρέος μέχρι το 2032
Ακόμη και αν αυτή η κυβερνητική πρόβλεψη για δημόσιο χρέος στο 140% του ΑΕΠ το 2027 καταστεί γεγονός, το ελληνικό χρέος θα παραμένει το υψηλότερο στην ευρωζώνη

Κίνητρα για επενδύσεις σε παραμεθόριες περιοχές - Τι περιλαμβάνεται
Παρεμβάσεις για τον παραγωγικό μετασχηματισμό σε τμήματα της χώρας που αντιμετωπίζουν οικονομικά και δημογραφικά προβλήματα

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας