Δεν είναι μυστικό ότι ο κόσμος χρειάζεται περισσότερα αεροπλάνα, όπως επίσης ότι δυσκολεύεται να τα βρει. Ενδεικτικό είναι ότι παλαιότερα μοντέλα συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των αεροπορικών μεταφορών.
Η Airbus ανακοίνωσε οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο την Τετάρτη. Τα αποτελέσματα ήταν καλά. Οι αποθετήριοι τίτλοι που είναι εισηγμένοι στις ΗΠΑ (μεταβιβάσιμα πιστοποιητικά που εκδίδονται από αμερικανική τράπεζα καταθέσεων και αντιπροσωπεύουν συγκεκριμένο αριθμό μετοχών) έκλεισαν με άνοδο 3,5% στα 39,34 δολάρια, σημειώνοντας άλμα περίπου 1 δολ. μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων.
Airbus: Ανακοίνωσε αυξημένα κέρδη για το γ΄ τρίμηνο
Η Airbus παρέδωσε σχεδόν 500 αεροσκάφη τους πρώτους εννέα μήνες του έτους και εξακολουθεί να αναμένει να παραδώσει 770 συνολικά το 2024 και να δημιουργήσει λειτουργικά κέρδη 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτή η εκτίμηση, ωστόσο, δεν ήταν πάντα ίδια. Τον Απρίλιο, η Airbus αναμένεται να παραδώσει 800 αεροσκάφη και να έχει περίπου 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε λειτουργικά κέρδη. Οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας, που εξακολουθούν να έχουν απομείνει από την πανδημία, ήταν το πρόβλημα.
Η κατάσταση των παραδόσεων το 2024 στη Boeing είναι πιο σοβαρή.
Η Boeing έχει βιώσει χρόνια ταλαιπωριών που συνδέονται με προβλήματα σχεδιασμού και παραγωγής με το 737 MAX. Ως αποτέλεσμα, δεν παρέχει πρόβλεψη. Η Wall Street εξακολουθεί να κάνει προβολές. Στις αρχές του 2024, οι αναλυτές περίμεναν ότι η Boeing θα παραδώσει περίπου 700 αεροπλάνα και θα αποφέρει λειτουργικά κέρδη περίπου 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το FactSet.
Τα αεροσκάφη που λείπουν και τα προβλήματα
Τώρα οι εκτιμήσεις είναι 377 αεριωθούμενα και λειτουργική απώλεια άνω των 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτοί οι αριθμοί, τόσο της Boeing όσο και της Airbus, σημαίνουν ότι 353 αεροπλάνα έχουν «εξαφανιστεί» από τις εκτιμήσεις παράδοσης. Ο αριθμός θα αυξάνεται όσο περισσότερο συνεχίζεται η απεργία των εργαζομένων της Boeing που ξεκίνησε στις 13 Σεπτεμβρίου.
Οι χαμηλότερες παραδόσεις κάνουν περισσότερη ζημιά από το κόστος της Boeing και της Airbus περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια λειτουργικά κέρδη. Περίπου 24.000 εμπορικά αεροσκάφη λειτουργούν παγκοσμίως. Οι παραδόσεις του 2024 που λείπουν μπορεί να καταλήξουν να ισοδυναμούν με περίπου το 2% της συνολικής χωρητικότητας των αερομεταφορέων.
Αυτό μπορεί να μην ακούγεται πολύ, αλλά είναι αρκετό για να επηρεάσει τον προγραμματισμό της χωρητικότητας των αεροπορικών εταιρειών και, επομένως, τους αεροπορικούς ναύλους. Πόσο ακριβώς είναι δύσκολο να πει κανείς. Θα πρέπει να το καταλάβουν χρόνια από τώρα οι οικονομολόγοι που θα εξετάζουν το 2024.
Η μετοχή της Boeing σημείωσε άνοδο 0,9%, κλείνοντας στα 154,29 δολάρια την Τετάρτη, ενώ ο S&P 500 υποχώρησε 0,3% και ο Dow Jones Industrial Average έχασε 0,2%. Οι μετοχές έχουν κολλήσει μεταξύ, ουσιαστικά, μεταξύ 150 και 160 δολαρίων για εβδομάδες, καθώς οι επενδυτές περιμένουν να τελειώσει η απεργία και να επανεκκινήσει η παραγωγή.
Latest News
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη
Απόφαση σταθμός στη Βρετανία - Επανεθνικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι
Πράσινο φως της Βουλής των Λόρδων στο Ηνωμένο Βασίλειο - Οι Εργατικοί εκπλήρωσαν την προεκλογική τους δέσμευση
Με αργά βήματα η επιστροφή των επενδυτών στα ακίνητα - Τι συμβαίνει στη γερμανική αγορά
Η αγορά γραφείων στη Γερμανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μεταπανδημική ύφεση εν μέσω αβεβαιότητας για τη μελλοντική ζήτηση χώρων εργασίας