Η Aston Martin Lagonda Global Holdings έχει μεγάλη ζήτηση για τις πιο ακριβείς περιορισμένες εκδόσεις της, βοηθώντας τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία να αυξήσει τη μέση τιμή της και να αντισταθμίσει την πτώση των παραδόσεων.

‘Ηταν ένας από τους λόγους που η καθαρή ζημία της Aston Martin μειώθηκε περισσότερο από το αναμενόμενο το τρίτο τρίμηνο, καθώς η κυκλοφορία νέων μοντέλων συνέβαλε στην αύξηση του όγκου πωλήσεών της.

Aston Martin: Βλέπει ισχυρή ζήτηση από πλούσιους αγοραστές

Ο εισηγμένος στο χρηματιστήριο του Λονδίνου κατασκευαστής πολυτελών σπορ αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα μείωσε τις προσδοκίες για τα κέρδη για το έτος λόγω διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας και αδύναμης ζήτησης στην Κίνα. Ένας αυξανόμενος αριθμός εξαρτημάτων φτάνουν καθυστερημένα λόγω, πράγμα που σημαίνει ότι τα οχήματα χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθούν και να παραδοθούν.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin , Έιντριαν Χόλμαρκ

Προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας

Ωστόσο, η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι διαχειρίζεται προληπτικά το πρόβλημα της εφοδιαστικής αλυσίδας και προχωρά θα ακολουθήσει μια ενδελεχή προσέγγιση για τη διαχείριση του κόστους και θα επικεντρωθεί σε ένα πιο ισορροπημένο χρονοδιάγραμμα παράδοσης.

Καθώς η νέα γκάμα μοντέλων της εταιρείας γίνεται διαθέσιμη σε όλες τις αγορές, το πλήρες βιβλίο παραγγελιών επεκτάθηκε μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2025

Για το τρίτο τρίμηνο, οι όγκοι χονδρικής σε όλη την εταιρεία αυξήθηκαν κατά 14% στα 1.641 αυτοκίνητα, αντανακλώντας τις συνεχείς παραδόσεις DB12 πέρα ​​από την αύξηση της παραγωγής των νέων Vantage και DBX707.

Στην Κίνα, η οικονομική ύφεση και η ύφεση της αγοράς ακινήτων αποτρέπουν τους αγοραστές από το να κάνουν μεγάλες αγορές και η εταιρεία είπε ότι οι όγκοι στη χώρα μειώθηκαν κατά 54% τους πρώτους εννέα μήνες του έτους λόγω τόσο των επικρατουσών συνθηκών της αγοράς όσο και του χρόνου παράδοσης νέων μοντέλων . Ωστόσο, είπε, παραμένει μια αγορά με σημαντικές μακροπρόθεσμες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Οι καλύτερες αγορές για την Aston Martin

Η Αμερική και η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική εξαιρουμένου του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν οι μεγαλύτερες περιοχές για την αυτοκινητοβιομηχανία από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, αντιπροσωπεύοντας συλλογικά το 61% των συνολικών χονδρικών πωλήσεων, με τη ζήτηση να οφείλεται κυρίως στο αυτοκίνητό της DB12.

Καθώς η νέα γκάμα μοντέλων της εταιρείας γίνεται διαθέσιμη σε όλες τις αγορές, το πλήρες βιβλίο παραγγελιών επεκτάθηκε μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2025 και αναμένεται να συνεχίσει να ενισχύεται καθώς το αυξημένο μάρκετινγκ και η δέσμευση πελατών αυξάνουν τη ζήτηση, ανέφερε.

Η εταιρεία σημείωσε καθαρή ζημιά 12,1 εκατομμυρίων λιρών (15,7 εκατομμύρια δολάρια) από ζημίες 117,6 εκατομμυρίων λιρών και έναντι δημοσκόπησης της FactSet που ανέμενε καθαρή ζημιά 92 εκατομμυρίων λιρών.

Τα έσοδα αυξήθηκαν 8,1% στα 391,6 εκατ. λίρες, έναντι 388 εκατ. λιρών που αναμενόταν σύμφωνα με τη πρόβλεψη της εταιρείας.

Εξακολουθεί να αναμένει ότι τα προσαρμοσμένα Ebitda φέτος θα είναι ελαφρώς κάτω από το επίπεδο του 2023, ενώ οι όγκοι χονδρικής αναμένεται να μειωθούν κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό σε ετήσια βάση. Το μεικτό περιθώριο αναμένεται να είναι συγκρατημένα κάτω από το 40% και το προσαρμοσμένο περιθώριο Ebitda σε ποσοστό λίγο κάτω του 20%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή