Η κινεζική αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι η πλέον εύρωστη αγορά EV παγκοσμίως, και ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρικών οχημάτων BYD είδε τα τριμηνιαία έσοδά της να εκτινάσσονται στα ύψη, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα έσοδα της Tesla, αναφέρει το BBC.
Η BYD ανακοίνωσε περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια γουάν (28,2 δισεκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου. Αυτό είναι ένα άλμα 24% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, και σαφώς υψηλότερα από τα έσοδα της εταιρείας του Ίλον Μασκ της οποίας τα τριμηνιαία έσοδα ήταν 25,2 δισ. δολάρια.
BYD: Αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας με την Mercedes-Benz στην Κίνα
Ωστόσο, η Tesla εξακολουθούσε να πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα (EV) από την BYD το τρίτο τρίμηνο.
Η είδηση έρχεται καθώς οι πωλήσεις EV στην Κίνα έχουν λάβει ώθηση από κρατικές επιδοτήσεις για να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ανταλλάσσουν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητά τους με ηλεκτρικά ή υβριδικά.
Ρεκόρ πωλήσεων για την BYD
Η BYD σημείωσε επίσης μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων τον τελευταίο μήνα του τριμήνου, σαφής ένδειξη ότι η δυναμική συνεχίζει να αυξάνεται για τον κατασκευαστή αυτοκινήτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα. Ωστόσο, υπάρχει μια αυξανόμενη αντίδραση στο εξωτερικό ενάντια στην υποστήριξη της κινεζικής κυβέρνησης προς τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι δασμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως και 45,3% στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων κινεζικής κατασκευής τέθηκαν σε ισχύ σε ολόκληρο το μπλοκ. Οι Κινέζοι κατασκευαστές EV αντιμετώπιζαν ήδη φόρο 100% από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.
Φόβοι και δασμοί
Οι δασμοί έρχονται ως απάντηση στην υποτιθέμενη άδικη κρατική επιδότηση της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας.
Από την περασμένη εβδομάδα, τα επίσημα στοιχεία έδειξαν ότι είχαν υποβληθεί 1,57 εκατομμύρια αιτήσεις για εθνική επιδότηση 2.800 δολαρίων για κάθε παλαιότερο όχημα που αποσύρεται υπέρ ενός πιο «πράσινου». Αυτό προστίθεται σε άλλα ήδη υπάρχοντα κυβερνητικά κίνητρα.
Η Κίνα έχει βασιστεί σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας για να βοηθήσει στην αναζωογόνηση της οικονομίας της και η ΕΕ είναι η μεγαλύτερη αγορά στο εξωτερικό για τη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων της χώρας.
Η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία της έχει αναπτυχθεί ραγδαία τις τελευταίες δύο δεκαετίες και οι εταιρείες της, όπως η BYD, έχουν αρχίσει να κινούνται στις διεθνείς αγορές, προκαλώντας φόβους, όπως στην ΕΕ, ότι οι μη κινεζικές εταιρείες δεν θα είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τις φθηνότερες τιμές.
Latest News
ΔΕΗ blue: Τοποθέτηση 90 φορτιστών στις εγκαταστάσεις της L’Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Οι υπάλληλοι και οι επισκέπτες της L’Οreal που κατέχουν ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν με φορτιστές τελευταίας γενιάς
Ετος μειωμένων πωλήσεων στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το 2025
Τα αποτελέσματα έρευνας της S&P Global προβλέπουν υποχώρηση στις πωλήσεις όσον αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα
Πάτησε... γκάζι η μετοχή της Rivian - Επένδυση μαμούθ με τη Volkswagen
Η κατακσευάστρια EV, Rivian, ανακοίνωσε μια σημαντική επένδυση σε κοινοπραξία με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen
Πώς η Honda κλείνει την ψαλίδα με την Tesla - Τι κάνουν Cadillac και Chevrolet
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Honda, Prologue, κερδίζει τις πιστούς και νέους πελάτες - Κάτω του 50% το μερίδιο EV της Tesla
Η Bentley βάζει στο ψυγείο το σχέδιο για ηλεκτρικά οχήματα
Η δυστροπία της αγοράς με τα EV αναγκάζει την Bentley σε καθυστέρηση σχεδίων
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες