Η κινεζική αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι η πλέον εύρωστη αγορά EV παγκοσμίως, και ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρικών οχημάτων BYD είδε τα τριμηνιαία έσοδά της να εκτινάσσονται στα ύψη, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα έσοδα της Tesla, αναφέρει το BBC.

Η BYD ανακοίνωσε περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια γουάν (28,2 δισεκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου. Αυτό είναι ένα άλμα 24% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, και σαφώς υψηλότερα από τα έσοδα της εταιρείας του Ίλον Μασκ της οποίας τα τριμηνιαία έσοδα ήταν 25,2 δισ. δολάρια.

BYD: Αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας με την Mercedes-Benz στην Κίνα

Ωστόσο, η Tesla εξακολουθούσε να πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα (EV) από την BYD το τρίτο τρίμηνο.

Η είδηση έρχεται καθώς οι πωλήσεις EV στην Κίνα έχουν λάβει ώθηση από κρατικές επιδοτήσεις για να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ανταλλάσσουν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητά τους με ηλεκτρικά ή υβριδικά. Uber BYD

Ρεκόρ πωλήσεων για την BYD

Η BYD σημείωσε επίσης μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων τον τελευταίο μήνα του τριμήνου, σαφής ένδειξη ότι η δυναμική συνεχίζει να αυξάνεται για τον κατασκευαστή αυτοκινήτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα. Ωστόσο, υπάρχει μια αυξανόμενη αντίδραση στο εξωτερικό ενάντια στην υποστήριξη της κινεζικής κυβέρνησης προς τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι δασμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως και 45,3% στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων κινεζικής κατασκευής τέθηκαν σε ισχύ σε ολόκληρο το μπλοκ. Οι Κινέζοι κατασκευαστές EV αντιμετώπιζαν ήδη φόρο 100% από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.

Φόβοι και δασμοί

Οι δασμοί έρχονται ως απάντηση στην υποτιθέμενη άδικη κρατική επιδότηση της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας.

Από την περασμένη εβδομάδα, τα επίσημα στοιχεία έδειξαν ότι είχαν υποβληθεί 1,57 εκατομμύρια αιτήσεις για εθνική επιδότηση 2.800 δολαρίων για κάθε παλαιότερο όχημα που αποσύρεται υπέρ ενός πιο «πράσινου». Αυτό προστίθεται σε άλλα ήδη υπάρχοντα κυβερνητικά κίνητρα.

Η Κίνα έχει βασιστεί σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας για να βοηθήσει στην αναζωογόνηση της οικονομίας της και η ΕΕ είναι η μεγαλύτερη αγορά στο εξωτερικό για τη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων της χώρας.

Η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία της έχει αναπτυχθεί ραγδαία τις τελευταίες δύο δεκαετίες και οι εταιρείες της, όπως η BYD, έχουν αρχίσει να κινούνται στις διεθνείς αγορές, προκαλώντας φόβους, όπως στην ΕΕ, ότι οι μη κινεζικές εταιρείες δεν θα είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τις φθηνότερες τιμές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
ΕΕ: Πρόσθετοι δασμοί έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Green |

Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».