Στα 160 ευρώ σκαρφάλωσε τον Σεπτέμβριο η μέση τιμή ενός δίκλινου δωματίου στα ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα  έναντι 128 ευρώ τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Η εν λόγω αύξηση είναι υψηλότερη ακόμη και από εκείνη του Αυγούστου, όταν το αντίστοιχο ποσοστό είχε διαμορφωθεί στο 22%.

Τουριστικές εισπράξεις: Κάτω τα έσοδα, πάνω οι αφίξεις και τον Αύγουστο – Οι 7 λόγοι

Με βάση τα μηνύματα που έρχονται από τους μεγάλους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, και ο Οκτώβριος σημείωσε πολύ καλές επιδόσεις, τόσο σε ό,τι αφορά τις πληρότητες, όσο και σε ό,τι αφορά τις τιμές.

Ο ελληνικός τουρισμός ετοιμάζεται για σεζόν διαρκείας, με τη ζήτηση να παραμένει σε υψηλά επίπεδα και τους φθινοπωρινούς μήνες.

Έρευνα για ξενοδοχεία

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία τον Σεπτέμβριο ανήλθε στο 83,5%, έναντι 79,3% τον αντίστοιχο περσινό μήνα, γεγονός που σε συνδυασμό με την αύξηση των τιμών μαρτυρά τη δυναμική που έχει αποκτήσει ο Σεπτέμβριος ως μήνας διακοπών.

Η άνοδος αυτή επιβεβαιώνει την ισχυρή ζήτηση που διατηρείται για τη χώρα ως τουριστικό προορισμό και τον Σεπτέμβριο, ο οποίος πλέον αποτελεί μήνα καλοκαιρινών διακοπών και μάλιστα με πολύ καλές επιδόσεις

Η μέση τιμή διάθεσης δίκλινου δωματίου τον Σεπτέμβριο του 2024 έφτασε τα 160 ευρώ, αυξημένη σημαντικά από τα 128 ευρώ του προηγούμενου έτους για την ίδια περίοδο.

Η αύξηση αυτή συνεχίζει την ανοδική τάση των τιμών που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου.

Σε επίπεδο πληρότητας, ο Σεπτέμβριος απεδείχθη πιο «δυνατός» από τον Ιούλιο, τον έτερο «θερμό» μήνα της σεζόν.

Συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιούλιο η πληρότητα στα ξενοδοχεία ανήλθε στο 82,8% για να ενισχυθεί περαιτέρω τον Αύγουστο στο 87,6% και να διαμορφωθεί στο 83,5% τον Σεπτέμβριο, καταγράφοντας μια μικρή υστέρηση της τάξης του 5% σε μηνιαία βάση.

Άνοδος του τζίρου

Η συνεχής άνοδος στις τιμές διανυκτέρευσης εκτιμάται ότι θα συμβάλει θετικά στην κερδοφορία των ξενοδοχείων, παρά τις πιέσεις που ασκούν τα αυξημένα λειτουργικά κόστη.

Το 2023 ο τζίρος των ξενοδοχείων αυξήθηκε κατά 23% σε σχέση με το 2022, φτάνοντας τα 10,5 δισ. ευρώ.

Αυτή η ανάπτυξη αφορούσε τόσο τα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας (+9,4%), όσο και τα εποχικής λειτουργίας (+27%), καταδεικνύοντας την ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού και τις ισχυρές επιδόσεις του σε διεθνές επίπεδο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός