Οι αλυσίδες φαστ φουντ στηρίζονται σε προγράμματα πιστότητας για να αυξήσουν τις πωλήσεις.
Η McDonald’s ανακοίνωσε στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,5% το τελευταίο τρίμηνο, μετά από πτώση 1% το προηγούμενο τρίμηνο, με ένα φωτεινό σημείο στα αποτελέσματά της ήταν ότι η αλυσίδα ανέφερε ότι οι πωλήσεις προς τα πιστά μέλη της έφτασαν πάνω από 28 δισ.δολάρια για τους 12 μήνες που έληξαν τον Σεπτέμβριο – και 8 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου σε 50 αγορές με προγράμματα πιστότητας.
Πρόκειται για ένα νούμερο αυξημένο από 6 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο και 7 δισ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο. Ο αριθμός αυτός περιλαμβάνει τις πωλήσεις τόσο σε εστιατόρια που ανήκουν στην εταιρεία όσο και σε εστιατόρια franchise.
«Καμπανάκι» για την McDonald’s – Δεύτερη συνεχόμενη τριμηνιαία πτώση πωλήσεων
Τα προγράμματα πιστότητας των εταιρειών φαστ φουντ
Το MyMcDonald’s Rewards εισήχθη για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το καλοκαίρι του 2021. Μέχρι το τέλος εκείνης της χρονιάς, η McDonald’s δήλωσε ότι πάνω από 21 εκατομμύρια πελάτες στις ΗΠΑ είχαν εγγραφεί στο σύστημα. Το πρόγραμμα έχει έκτοτε επεκταθεί και σε άλλες αγορές.
Για κάθε δολάριο που ξοδεύει ο πελάτης σε μια παραγγελία, λαμβάνει πόντους, οι οποίοι μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για την εξαργύρωση δωρεάν προϊόντων στο μενού.
Ο διευθύνων σύμβουλος Κρις Κεμπζίνσκι δήλωσε στους αναλυτές ότι ο στόχος της εταιρείας να φτάσει τα 250 εκατομμύρια ενεργά μέλη μέχρι το τέλος του 2027 είναι εφικτός. Τον Δεκέμβριο του 2023, η McDonald’s είχε 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες 90 ημερών στο πρόγραμμα επιβράβευσης.
Η McDonald’s δεν είναι η μόνη αλυσίδα που καρπώνεται τα οφέλη από τους πιστούς καταναλωτές.
Η Starbucks ανέφερε στην πιο πρόσφατη έκθεσή της νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι το δικό της πρόγραμμα ανταμοιβών έφτασε τα 33,8 εκατ. ενεργά μέλη 90 ημερών, σημειώνοντας αύξηση 4% σε ετήσια βάση. Ο πρώην CEO Λάχμαν Ναρασιμχάν δήλωσε τον Φεβρουάριο ότι το 60% των πωλήσεων της εταιρείας προέρχεται από τα σχεδόν 34 εκατομμύρια μέλη του Starbucks Rewards.
Ένα άλλο δημοφιλές παράδειγμα είναι η Costco, η οποία ήταν ιδιαίτερα επιτυχής στη δημιουργία μιας βάσης σούπερ-οπαδών.
Η αλυσίδα χονδρικής πώλησης προϊόντων δήλωσε ότι τα μέλη της εκτελεστικής βαθμίδας, τα οποία λαμβάνουν 2% ανταμοιβή για τις αγορές, είναι υπεύθυνα για περίπου το 73% των παγκόσμιων πωλήσεων.
Για τον Γουέστ Πασκάλ, συνιδρυτή της Alpine IQ, μιας πλατφόρμας πιστότητας πελατών με έδρα το Κολοράντο που συνεργάζεται με επιχειρήσεις λιανικής πώλησης, οι άνθρωποι διστάζουν να ξοδέψουν για μη απαραίτητα αγαθά, οπότε είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν προγράμματα ανταμοιβών για να τους προσελκύσουν.
Καθώς οι τιμές έχουν εκτοξευθεί λόγω του πληθωρισμού και οι αγοραστές έχουν σφίξει το ζωνάρι τους, οι αλυσίδες fast-food ανταγωνίζονται η μία την άλλη για να τους δελεάσουν να επιστρέψουν με τα πιο οικονομικά γεύματα. Για παράδειγμα, τα McDonald’s, τα KFC και τα Burger King ξεκίνησαν συνδυαστικές προσφορές των 5 δολαρίων.
«Αποκλειστικά» προγράμματα επιβράβευσης
Ωστόσο, ένα καλό πρόγραμμα επιβράβευσης θα πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από τους πόντους.
Τα οικονομικά κίνητρα εξακολουθούν να είναι σημαντικά, αλλά υπάρχει μια αυξανόμενη εκτίμηση για τα προγράμματα ανταμοιβής που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του πελάτη και περιλαμβάνουν εξατομικευμένες εμπειρίες, δήλωσε η Ζούσα Κέτσμαρ, επικεφαλής στρατηγικής της Antavo Enterprise Loyalty Cloud, μιας πλατφόρμας πιστότητας πελατών με τεχνητή νοημοσύνη.
Για παράδειγμα, η H&M είναι μία από τις εταιρείες λιανικής πώλησης που προσφέρει αποκλειστικές προσκλήσεις για εκδηλώσεις στα μέλη της, ενώ η Nike παρέχει μια υπηρεσία προσαρμογής για τους χρήστες της εφαρμογής της.
Latest News
Ο διαχωρισμός Ανατολής - Δύσης θα κοστίσει στην παγκόσμια οικονομία 5,7 τρισ.
Νέα έκθεση που δημοσίευσε το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την παγκόσμια οικονομία
To κροκοδειλάκι κατακτά τις ΗΠΑ - «Επιθετική» ανάπτυξη της Lacoste και στο βάθος... ξενοδοχείο
Η Lacoste θα ανοίξει νέα καταστήματα στη Νέα Υόρκη και σε άλλες πόλεις στο πλαίσιο των σχεδίων αύξησης των ετήσιων πωλήσεων κατά 25%
Τα 3 + 1 πράγματα που μας έμειναν από το Νταβός
Πρώτη φορά η διοργάνωση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ συνέπεσε με τόσο σημαντικό γεγονός όπως ήταν η ορκωμοσία του νέου προέδρου των ΗΠΑ
Χωρίς πουκάμισο και παπούτσια, δεν έχει... πτήση - Νέος ενδυματολογικός κώδικας από αεροπορικές εταιρείες
Low cost αεροπορικές εταιρείες, όπως η Spirit, προσπαθούν να κερδίσουν εντυπώσεις και πελάτες - Τι άλλαξε στον ενδυματολογικό κώδικα
Πολυτελές, διάσημο και πλέον... πιο φθηνό superyacht - Γιατί έπεσε η τιμή του
Γιατί έπεσε η τιμή σε διάσημο superyacht εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα
Γυρνάει την πλάτη στο ρωσικό φυσικό αέριο - Η Αυστρία επενδύει σε εναλλακτικές
Η πρωτεύουσα της Αυστρίας επενδύει 20 δισ. ευρώ για να απαλλαγεί από την εξάρτηση από το ρωσικό φυσικό αέριο
Οι διαφορετικές επενδύσεις των Ανιέλι στην Αμερική
Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, που ανήκει στην οικογένεια Ανιέλι, έκανε απόβαση στην Αμερική
Γιατί ο Σαμ Άλτμαν άλλαξε την οπτική του για τον Τραμπ
Ο Σαμ Άλτμαν αποδύθηκε σε έναν δημόσιο καβγά με τον Ίλον Μασκ μετά την εξαγγελία του προγράμματος Stargate από τον Ίλον Μασκ
Ο κόσμος γίνεται πιο επικίνδυνος και οι Αμερικανοί δεν θέλουν να πληρώσουν για αυτό
Η ασφάλιση αφορά τη συγκέντρωση κινδύνου. Το ερώτημα είναι πόσο είμαστε διατεθειμένοι να επενδύσουμε σε αυτή τη συγκέντρωση;
«Βουτιά» για το λιανεμπόριο στις ΗΠΑ - Τι θα αλλάξει με τον Τραμπ
Εποχές πανδημίας θυμίζουν οι δείκτες για το λιανεμπόριο το 2024 στις ΗΠΑ - Πόσα καταστήματα έκλεισαν