Απέρριψε η Ενιαία Αρχή Δημόσιων Συμβάσεων (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.) την προσφυγή που είχε καταθέσει η Goldair για την πώληση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου στον ΟΛΘ του Ιβάν Σαββίδη.
Η απόφαση εκδόθηκε 29 Οκτωβρίου και η Goldair έχει δικαίωμα εντός δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ κατά της συγκεκριμένης απόφασης. Αρχικά η Goldair είχε προσφύγει και πάλι στο ΣτΕ κατά της απόφασης του ΤΑΙΠΕΔ. Το ΣτΕ όμως είχε δηλώσει αναρμόδιο και είχε παραπέμψει την υπόθεση στο ΕΑΔΣ.
Λιμάνια: Τα «ψιλά γράμματα» της κερδοφορίας σε ΟΛΠ και ΟΛΘ [πίνακες]
Ο ΟΛΘ
«Μένει να δούμε αν θα προσφύγει ξανά η Goldair στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αλλά όπως λέγεται, είναι τόσο καλά δεμένη η απόφαση της ΕΑΔΣ που το ΣτΕ δεν πρόκειται να λάβει διαφορετική απόφαση. Αν όμως δεν προσφύγει το δεκαήμερο αυτό τελειώνει αυτή η υπόθεση», επισήμανε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο διευθύνων σύμβουλος του λιμανιού, Σωκράτης Αναγνώστου.
Επιπλέον, τόνισε ότι «όταν πλέον θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες ο επενδυτής θα αναπτύξει το λιμάνι και θα ανοίξει το δρόμο να γίνουν σημαντικές επενδύσεις και να χρηματοδοτηθούν υποδομές που απαιτούνται». Η στασιμότητα που υπάρχει στο λιμάνι σχετίζεται με το γεγονός των όρων και προϋποθέσεων που παραχωρείται στον επενδυτή.
«Το ΤΑΙΠΕΔ μας άνοιξε κάποιες πόρτες για βελτίωση του λιμανιού αλλά όχι πολλά πράγματα».
Ανακηρύχθηκε επίσης ο μειοδότης του διαγωνισμού για την εκβάθυνση του λιμανιού και στο επόμενο 15νθήμερο θα υπογραφεί η σύμβαση και θα γίνει γνωστό πότε το πρώτο μέρος των έργων θα ξεκινήσει, ειδικά στον προβλήτα που δένουν τα κρουαζιερόπλοια για να γίνουν συμφωνίες με τις εταιρείες που έχουν α κυρώσει τις αφίξεις για το 2024 να μπει το λιμάνι στις αφίξεις για το 2025.
“Είναι πολλά τα σημεία που θα γίνουν εκβαθύνσεις καθώς τα 700.000 κυβικά λάσπης δεν έχουν πάει σε ένα σημείο», εξήγησε ο κ. Αναγνώστου.
Latest News
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ