Το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών του 2024 θα έχει σημαντικές συνέπειες για τις αμερικανικές επιχειρήσεις. Πέρα από τις βασικές πολιτικές τους για τους φόρους, τις ρυθμίσεις και τους δασμούς, η Κάμαλα Χάρις και ο Ντόναλντ Τραμπ έχουν παρουσιάσει σχέδια που θα μπορούσαν να έχουν βαθιές επιπτώσεις στις αμερικανικές εταιρείες σε διάφορες γωνιές των ΗΠΑ. Ο έλεγχος και των δύο σωμάτων του Κογκρέσου αποτελεί επίσης ένα θέμα.
Οι FT παραθέτουν μια επισκόπηση των τομέων και των εταιρειών που έχουν να κερδίσουν ή να χάσουν τα περισσότερα, ανάλογα με το ποιος θα βγει νικητής από τις κάλπες της 5ης Νοεμβρίου.
Αμερικανικές εκλογές 2024: Σε θέση μάχης οι αγορές – Τι αναμένεται τις επόμενες ώρες
Ενέργεια
Μια νίκη του Τραμπ θα μπορούσε να δώσει ώθηση στον τομέα του πετρελαίου και του φυσικού αερίου. Ο Ρεπουμπλικανός υποψήφιος έχει δεσμευτεί να «απελευθερώσει την αμερικανική αγορά ενέργειας» καταργώντας «κάθε έναν από τους κανονισμούς του Τζο Μπάιντεν που σκοτώνουν τη βιομηχανία».
Ο πρώην πρόεδρος σκοπεύει να άρει την παύση στην έγκριση νέων τερματικών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου, να ψαλιδίσει τους κανονισμούς σχετικά με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και να καταργήσει τα κίνητρα και τους στόχους που αποσκοπούν στην ενθάρρυνση της εξάπλωσης των ηλεκτρικών οχημάτων και των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Το Κογκρέσο και τα δικαστήρια θα μπορούσαν να επιβραδύνουν την πρόοδό του, αλλά μια προεδρία Τραμπ μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις σε ορισμένους τομείς, όπως η υπεράκτια αιολική ενέργεια, οι οποίοι βασίζονται σε εγκρίσεις από τον ομοσπονδιακό προϋπολογισμό.
Η παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου, ωστόσο, η οποία βρίσκεται σε επίπεδα ρεκόρ, είναι απίθανο να αλλάξει βραχυπρόθεσμα, επειδή υπάρχουν λίγοι πολιτικοί περιορισμοί στην χερσαία παραγωγή σχιστολιθικού πετρελαίου και οι επενδυτές είναι απρόθυμοι να υποστηρίξουν δαπανηρές νέες εκστρατείες γεώτρησης.
Ωστόσο, η παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου, η οποία βρίσκεται σε επίπεδα ρεκόρ, είναι απίθανο να αλλάξει βραχυπρόθεσμα, επειδή υπάρχουν λίγοι πολιτικοί περιορισμοί στην χερσαία παραγωγή σχιστόλιθου και οι επενδυτές είναι απρόθυμοι να υποστηρίξουν νέες δαπανηρές καμπάνιες γεωτρήσεων.
Μια νίκη της Χάρις θα συνέχιζε τις πολιτικές της κυβέρνησης Μπάιντεν που ενθαρρύνουν την εξάπλωση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, διευκολύνοντας παράλληλα την παραγωγή ορυκτών καυσίμων, ώστε οι ΗΠΑ να παραμείνουν ο μεγαλύτερος παραγωγός στον κόσμο.
Το μέλλον της βιομηχανίας καθαρής ενέργειας των ΗΠΑ κρέμεται από μια κλωστή κατά την ημέρα των εκλογών.
Σύμφωνα με τον νόμο Χάρις για τη μείωση του πληθωρισμού, ο εμβληματικός νόμος του προέδρου Μπάιντεν για το κλίμα, ο οποίος παρείχε κίνητρα που ενθάρρυναν επενδύσεις ύψους σχεδόν 450 δισ. δολαρίων στην πράσινη ενέργεια Ο Τραμπ, ωστόσο, έχει δεσμευτεί να ξηλώσει τον νόμο.
Και οι δύο υποψήφιοι αναμένεται να υποστηρίξουν την ανάπτυξη της πυρηνικής ενέργειας, έναν από τους λίγους τομείς διακομματικής συμφωνίας σε αυτόν τον τομέα.
Η Χάρις δεν θα επιδιώξει να επιβάλει τιμωρητικούς δασμούς στις εισαγωγές – μια πολιτική του Τραμπ που τα στελέχη της ενέργειας φοβούνται ότι θα μπορούσε να ανατρέψει το παγκόσμιο εμπόριο και, με τη σειρά του, να πλήξει τις επιχειρήσεις τους.
Τεχνολογία
Οποιοσδήποτε από τους δύο υποψήφιους για την προεδρία των ΗΠΑ θα μπορούσε να ματαιώσει την εμμονή της Silicon Valley με την τεχνητή νοημοσύνη.
Ο Τραμπ έχει υποσχεθεί να ακυρώσει το εκτελεστικό διάταγμα του Μπάιντεν για την τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο η Χάρις βοήθησε να δρομολογηθεί πριν από ένα χρόνο. Αυτό θα ικανοποιούσε όχι μόνο τον Έλον Μασκ, ο οποίος έχει υποστηρίξει τον Τραμπ για να αποφύγει τον «στραγγαλισμό από την υπερρύθμιση» και έχει προετοιμαστεί για έναν κυβερνητικό ρόλο με επίκεντρο τη βελτίωση της «αποτελεσματικότητας», αλλά και επενδυτές νεοφυών επιχειρήσεων όπως ο Μαρκ Άντρεσεν, οι οποίοι πιστεύουν ότι οι αυστηρότεροι κανόνες θα καταπνίξουν τον αγώνα της χώρας για την τεχνητή νοημοσύνη έναντι της Κίνας και θα εδραιώσουν την κυριαρχία της Big Tech.
Ωστόσο, η στάση του Τραμπ για την Ταϊβάν, την οποία έχει κατηγορήσει ότι υποκλέπτει την αμερικανική βιομηχανία ημιαγωγών, θέτει σημαντικές προκλήσεις για την κατασκευάστρια τσιπ AI Nvidia και τους πελάτες της στη Silicon Valley. Η Nvidia – παρόμοια με την Apple – βασίζεται στην Taiwan Semiconductor Manufacturing Company για την παραγωγή των πρωτοποριακών της τσιπ. Οι νέοι δασμοί στις εισαγωγές από την Ταϊβάν θα μπορούσαν να αυξήσουν το κόστος ή να διαταράξουν την προσφορά τσιπ τεχνητής νοημοσύνης, η οποία ήδη ξεπερνά κατά πολύ τη ζήτηση. Η Apple και η Nvidia θα υποφέρουν επίσης αν ο Τραμπ επιβάλει υψηλότερους δασμούς στις εισαγωγές από την Κίνα, όπου διαθέτουν εκτεταμένες αλυσίδες εφοδιασμού.
Οι μακροχρόνιοι δεσμοί της Χάρις με την Καλιφόρνια και η συνέχιση των επενδύσεων της κυβέρνησης Μπάιντεν στις ευρυζωνικές υποδομές των ΗΠΑ και στην κατασκευή ημιαγωγών, την καθιστούν πιο φυσικό σύμμαχο της τεχνολογικής βιομηχανίας. Οι πιο φιλομεταναστευτικές πολιτικές της θα διατηρήσουν τη ροή παγκόσμιων ταλέντων που βοήθησαν τη Silicon Valley να αναπτυχθεί. Ωστόσο, η επικέντρωσή της στους κινδύνους της τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να υψώσει διαφορετικά εμπόδια.
Τράπεζες και Χρηματοοικονομικά
Οι αμερικανικές τράπεζες ξόδεψαν περισσότερο από ένα έτος της προεδρίας του Μπάιντεν για να αποκρούσουν με επιτυχία μια πρόταση για υψηλότερες κεφαλαιακές απαιτήσεις. Μια νίκη του Τραμπ θα μπορούσε να ενθαρρύνει περαιτέρω τον κλάδο να επιδιώξει μια ακόμη πιο ευνοϊκή συμφωνία από αυτή που περιέγραψε πρόσφατα η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ.
Οι υπεύθυνοι για τις συμφωνίες στη Wall Street ελπίζουν επίσης ότι ο Τραμπ θα μαλακώσει την επιθετική στάση απέναντι στην αντιμονοπωλιακή νομοθεσία υπό την πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου Λίνα Καν και τον Τζόναθαν Κάντερ στο Υπουργείο Δικαιοσύνης. Ενώ ο υποψήφιος αντιπρόεδρος του Τραμπ, ο Τζέι Ντι Βανς, έχει ξεσπάσει εναντίον της αντι-ανταγωνιστικής συμπεριφοράς των αμερικανικών εταιρειών, δεν είναι σαφές πώς θα επηρέαζε την προσέγγιση του πρώην προέδρου.
Μια δεύτερη διακυβέρνηση Τραμπ μπορεί επίσης να ανατρέψει την πίεση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για περισσότερη πληροφόρηση σε τομείς όπως τα ιδιωτικά κεφάλαια και οι κλιματικοί κίνδυνοι.
Ωστόσο, μια διακυβέρνηση Τραμπ ενδέχεται να επιδιώξει να περιορίσει τη δυνατότητα των τραπεζών και των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων να χρησιμοποιούν περιβαλλοντικούς, κοινωνικούς και διοικητικούς παράγοντες στις επενδυτικές τους αποφάσεις και να πατάξει τα προγράμματα ευελιξίας, γεγονός που θα έφερνε διαφορετικά προβλήματα για τη Wall Street. Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας ο Τραμπ μίλησε επίσης για τον περιορισμό των επιτοκίων των πιστωτικών καρτών στο 10% περίπου, μια κίνηση στην οποία θα αντιδρούσαν οι τράπεζες.
Η Χάρις προσπάθησε να πείσει τους πλούσιους δωρητές ότι η κυβέρνησή της θα είναι λιγότερο επιθετική στον περιορισμό των μεγάλων επιχειρήσεων από ό,τι η κυβέρνηση του Μπάιντεν. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει το διορισμό νέων αξιωματούχων στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και στην Επιτροπή Εμπορίου, οι οποίοι θα τηρούσαν λιγότερο επιθετική στάση από τον Γκάρι Γκένσλερ και τον Καν, αντίστοιχα.
Εάν η Χάρις επιδιώξει να αντικαταστήσει τον Χαν, θα αντιμετωπίσει την αντίσταση ορισμένων αριστερών του κόμματός της. Η Αλεξάντρια Οκάσιο-Κορτέζ έχει προειδοποιήσει για «ξεκάθαρο καβγά» αν ο Χαν απομακρυνθεί από τη θέση της.
Καταναλωτικά αγαθά
Εάν η Χάρις κερδίσει, οι όμιλοι τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν αυξημένο έλεγχο των στρατηγικών τιμολόγησης τους: Έχει υποσχεθεί να εισαγάγει ομοσπονδιακή απαγόρευση της υπερτιμολόγησης από τις εταιρείες τροφίμων και ποτών εντός των πρώτων 100 ημερών της θητείας της.
Η κυβέρνηση της Χάρις θα περιορίσει επίσης τις συγχωνεύσεις και εξαγορές που θεωρούνται ότι πλήττουν τον ανταγωνισμό και θα ενισχύσει τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων. Η σύναψη συμφωνιών στον κλάδο, που είχε σταματήσει τα τελευταία χρόνια καθώς το κόστος δανεισμού αυξανόταν, ανέκαμψε πρόσφατα με μεγάλες συμφωνίες, όπως η αγορά της Kellanova, της εταιρείας Pringles από την Mars, ύψους 36 δισ. δολαρίων.
Ο Τραμπ έχει δεσμευτεί να μειώσει τις τιμές των τροφίμων για τους Αμερικανούς μέσω των σχεδίων του να επιβάλει σαρωτικούς δασμούς στις εισαγωγές. Ωστόσο, οι οικονομολόγοι έχουν σημειώσει ότι η πολιτική αυτή θα αποφέρει πιθανότατα το αντίθετο αποτέλεσμα.
Οι δασμοί στις εισαγωγές βασικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των σιτηρών και της ζάχαρης, θα οδηγούσαν σε αύξηση της τιμής των εν λόγω προϊόντων, την οποία οι παραγωγοί τροφίμων και ποτών θα προσπαθήσουν στη συνέχεια να μετακυλήσουν στους καταναλωτές για να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους τους.
Συνολικά, οι Αμερικανοί καταναλωτές θα μπορούσαν να χάσουν από 46 έως 78 δισ. δολάρια σε αγοραστική δύναμη ετησίως, εάν εφαρμοστούν οι προτεινόμενοι δασμοί του Τραμπ, εκτίμησε τη Δευτέρα η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου.
Αεροπορικές εταιρείες
Μια νίκη του Τραμπ θα μπορούσε να είναι κακή είδηση για την αεροπορική βιομηχανία, πλήττοντας τις πιθανότητες της Boeing να εξασφαλίσει περισσότερες πωλήσεις αεροσκαφών στην Κίνα, ενώ παράλληλα θα κάνει τα αεροπλάνα πιο ακριβά για τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες.
Ο Ρεπουμπλικανός υποψήφιος έχει απειλήσει να επιβάλει δασμούς 60% στα αγαθά από την Κίνα και τουλάχιστον 10% εισφορά σε όλες τις άλλες εισαγωγές.
Οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες είναι μεγάλοι πελάτες για την Boeing, η οποία θα μπορούσε να αντεπιτεθεί με αντίμετρα δασμών. Αυτό θα μπορούσε να πλήξει την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών σε μια ευαίσθητη στιγμή για τον όμιλο, ο οποίος αγωνίζεται να ανακάμψει από τα προβλήματα ποιότητας και μια επιζήμια απεργία.
«Η Boeing δεν είχε νέα παραγγελία αεροσκαφών από την Κίνα εδώ και αρκετό καιρό και ο Τραμπ θα παρατείνει την…ανομβρία της», δήλωσε ο Ρόμπερτ Στάλαρντ, αναλυτής της Vertical Research Partners.
Εάν εφαρμοστούν οι δασμοί του Τραμπ στα αεροσκάφη, θα μπορούσαν να έχουν αντίκτυπο στους πελάτες των αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών του μεγαλύτερου αντιπάλου της Boeing. Θα μπορούσαν να επηρεαστούν τα αεροσκάφη της Airbus που παραδίδονται σε αμερικανικούς αερομεταφορείς ή τα εισαγόμενα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται από την ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών για τη συναρμολόγηση των αεροσκαφών A320neo και A220 στο εργοστάσιό της στο Μόμπιλ της Αλαμπάμα.
Ο Guillaume Faury, διευθύνων σύμβουλος της Airbus, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι το κόστος τυχόν νέων δασμών θα μετακυλιστεί στους πελάτες, παρόμοια με ό,τι συνέβη το 2020, όταν η προηγούμενη κυβέρνηση Τραμπ επέβαλε δασμούς στο πλαίσιο μιας μακροχρόνιας διαμάχης με την Ευρώπη για τις επιδοτήσεις αεροσκαφών.
«Θα έφερνε [τους πελάτες μας] σε δύσκολη θέση προσθέτοντας ένα πρόσθετο κόστος σε αυτό που έχουν ήδη παραγγείλει και σε αυτό που προμηθεύονται», δήλωσε.
Αναλυτές δήλωσαν ότι η Airbus θα μπορούσε να καταφέρει να εξασφαλίσει εξαιρέσεις για τα προϊόντα της. Την τελευταία φορά «η Airbus βρήκε τρόπους να διαχειριστεί την κατάσταση με τους δασμούς και αυτό επηρέασε μόνο το A350, καθώς το A320 κατασκευάζεται στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Stallard. Οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, ωστόσο, «δεν ήταν ευχαριστημένες».
Μια νίκη της Χάρις είναι απίθανο να έχει τόσο ανατρεπτικές επιπτώσεις, καθώς αναμένεται να συνεχίσει τις πολιτικές της κυβέρνησης Μπάιντεν.
Αυτοκίνητα
Μια κυβέρνηση Τραμπ θα μπορούσε να πλήξει την προβληματική αγορά των ΗΠΑ για τα ηλεκτρικά οχήματα, η οποία αποτέλεσε περίπου το 9% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων της χώρας κατά το τρίτο τρίμηνο. Ο πρώην πρόεδρος δήλωσε ότι οι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων θα «σκοτώσουν» τη βιομηχανία και πρέπει να καταργηθούν, γεγονός που θα μειώσει το κίνητρο των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών να αναπτύξουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αναμένεται επίσης να τερματίσει την έκπτωση φόρου 7.500 δολαρίων που εισήγαγε ο Μπάιντεν για τα επιλέξιμα EV.
Ο μπαλαντέρ όσον αφορά τη στάση του Τραμπ για τα EV είναι η υποστήριξη του Μασκ, διευθύνοντος συμβούλου της Tesla. Ο δισεκατομμυριούχος της τεχνολογίας έχει προωθήσει τον πρώην πρόεδρο στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης X και έχει δωρίσει τουλάχιστον 75 εκατ. δολάρια, γεγονός που ώθησε τον Τραμπ να αποσύρει πρόσφατα την κριτική του για τα EV, λέγοντας ότι «ο Έλον Μασκ είναι πολύ καλός μου φίλος».
Ο Τραμπ δεν είναι φίλος με τον Σον Φέιν, τον πρόεδρο της Ένωσης Εργαζομένων στην Αυτοκίνηση, ο οποίος αποκάλεσε τον Τραμπ απεργοσπάστη τον Αύγουστο, αφού ο πρώην πρόεδρος και ο Μασκ συζήτησαν δημοσίως για το πώς οι εταιρείες θα πρέπει να μπορούν να απολύουν παρανόμως απεργούς εργαζόμενους. Το συνδικάτο υποστήριξε την Χάρις για την προεδρία, ενισχύοντας τις προσπάθειες συμμετοχής των Δημοκρατικών ψηφοφόρων στην αμφίρροπη πολιτεία του Μίσιγκαν.
Υγεία και φαρμακευτικά προϊόντα
Κατά τη διάρκεια της πρώτης θητείας του, ο Τραμπ προσπάθησε και απέτυχε να καταργήσει τον νόμο περί οικονομικά προσιτής περίθαλψης, γνωστό ως Obamacare, ο οποίος καθιστούσε παράνομη την άρνηση περίθαλψης σε άτομα με προϋπάρχουσες παθήσεις. Ήταν λιγότερο κατηγορηματικός όσον αφορά τις προτάσεις του σε περίπτωση που επιστρέψει στον Λευκό Οίκο.
Κατά τη διάρκεια του προεδρικού ντιμπέιτ με την Χάρις τον Σεπτέμβριο, ο Τραμπ δήλωσε ότι έχει « ιδέες για ένα σχέδιο» προς αντικατάσταση του ACA, αλλά αρνήθηκε να εξηγήσει περαιτέρω. Οποιαδήποτε τέτοια αλλαγή θα σήμαινε σημαντική αναστάτωση για τα 45 εκατ. ασθενείς που βασίζονται στον νόμο και τα ιδιωτικά τους προγράμματα ασφάλισης υγείας.
Η Χάρις έχει αναδείξει την προοπτική κατάργησης του ACA από τον Τραμπ, λέγοντας στους δημοσιογράφους ότι «η υγειονομική περίθαλψη για όλους τους Αμερικανούς είναι το ζητούμενο σε αυτές τις εκλογές» μετά από μια προεκλογική εκδήλωση στο Μάντισον του Ουισκόνσιν την περασμένη εβδομάδα.
Η Χάρις έχει επίσης υποσχεθεί να διευρύνει την εμβέλεια των ελέγχων της τιμολόγησης των φαρμάκων για το Medicare, το κρατικά υποστηριζόμενο πρόγραμμα ασφάλισης υγείας για Αμερικανούς άνω των 65 ετών, οι οποίοι εισήχθησαν στο πλαίσιο του νόμου του Μπάιντεν για το κλίμα IRA. Θα μπορούσε να το κάνει αυτό αυξάνοντας τον αριθμό των επιλέξιμων φαρμάκων και επεκτείνοντας το πρόγραμμα σε ιδιωτικούς φορείς ασφάλισης, αλλά οι αλλαγές αυτές θα απαιτούσαν την έγκριση του Κογκρέσου.
Ο Τραμπ, ο οποίος ήταν φανατικός για τις τιμές των φαρμάκων όταν ήταν πρόεδρος, ήταν λιγότερο σαφής σχετικά με το αν θα άλλαζε τους ελέγχους των τιμών του Medicare.
Η Χάρις πρότεινε επίσης να επεκταθεί το ανώτατο όριο των 35 δολαρίων τον μήνα στις τιμές της ινσουλίνης για τους διαβητικούς στο Medicare σε όλους τους ασθενείς, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν ιδιωτικά προγράμματα ασφάλισης υγείας.
Latest News
Ο Ινδός μεγιστάνας Γκαουτάμ Αντάμι κατηγορείται για απάτη στις ΗΠΑ
Ο Γκαουτάμ Αντάνι κατηγορήθηκε με άλλους κατηγορούμενους στη Νέα Υόρκη για φερόμενη απάτη πολλών δισ. δολαρίων
Στην αντεπίθεση οι Βρυξέλλες κατά του Πεκίνου - Προαπαιτούμενα για τις κινεζικές επενδύσεις στην Ε.Ε.
Σκληραίνουν τη στάση τους οι Βρυξέλλες απέναντι στο Πεκίνο - Τα κριτήρια που βάζει τώρα η Ευρώπη στις κινεζικές εταιρείες
Η McDonald's θέλει να συνεχίσει τις προσφορές και το 2025
Η McDonald's επεξεργάζεται μια προσφορά «αγόρασε ένα πάρε ένα ακόμη» η οποία θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ
«Μυρίζει» συμβιβασμός για τους αντιπροέδρους της Κομισιόν
Κορυφώνονται σήμερα στο Ευρωκοινοβούλιο οι διαπραγματεύσεις των ευρωομάδων για τη συμφωνία έγκρισης των έξι εκτελεστικών αντιπροέδρων της Κομισιόν
«Διαζύγιο» του CNBC από τον αμερικανικό γίγαντα των ΜΜΕ Comcast - Η νέα εταιρεία
Η Comcast είναι η πρώτη εταιρεία ΜΜΕ στις ΗΠΑ που προχωρά σε διαχωρισμό της καλωδιακής της τηλεόρασης
Σε τεντωμένο σκοινί οι σιδηρόδρομοι στη Γερμανία
Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι θα ήθελαν πολύ να είναι και πάλι στην ώρα τους. Η διάλυση της συγκυβέρνησης δεν βοηθάει
H Ford κόβει 4.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη
Η αμερικανική Ford κατηγορεί την ΕΕ για απουσία ενός σαφούς προγράμματος πολιτικής για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης,
Πώς θα αντιδράσει η Fed στη «δεύτερη φορά» Τραμπ - Τι δείχνει δημοσκόπηση του Reuters
Οι οικονομικές πολιτικές του Τραμπ εκτιμάται ότι θα αναζωπυρώσουν τις πληθωριστικές πιέσεις - Τι βλέπουν οικονομολόγοι για την στρατηγική της Fed
Volkswagen: Πόσους μισθούς θυσιάζουν οι εργαζόμενοι για να γλιτώσουν απολύσεις
Το συνδικάτο IG Metall και το εργατικό συμβούλιο της Volkswagen υπέβαλαν την Τετάρτη την πρόταση για μείωση του κόστους εργασίας
Πάνω από τον στόχο του 2% επέστρεψε ο πληθωρισμός στη Βρετανία
Η εκτίναξη των τιμών στη Βρετανία περιορίζει τις προσδοκίες της αγορές για νέα μείωση των επιτοκίων τον Δεκέμβριο