Οι Ηνωμένες Πολιτείες βιώνουν μία από τις πιο κρίσιμες και πιο αμφίρροπες εκλογικές αναμετρήσεις των τελευταίων πολλών ετών. Τα διακυβεύματα από τις αμερικανικές εκλογές είναι πολλά και αυτό συχνά έχει ως αποτέλεσμα να ανεβαίνουν οι τόνοι της αντιπαράθεσης, με το κλίμα να είναι εξαιρετικά πολωμένο.
Πολιτικές συγκρούσεις καταγράφονται και στους εργασιακούς χώρους, με το κόστος για τις επιχειρήσεις σε χαμένη παραγωγικότητα να είναι τεράστιο. Τουλάχιστον αυτό αναφέρουν οι έρευνες. Περισσότεροι από τέσσερις στους πέντε εργοδότες των ΗΠΑ ανησυχούν για το πώς οι εκλογές θα διαταράξουν τους χώρους εργασίας τους, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας δημοσίων σχέσεων Burson σε εργοδότες του ιδιωτικού τομέα.
Άλλη έρευνα από την Εταιρεία για τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, μια επαγγελματική ένωση HR, καταδεικνύει ότι οι αναφορές για περιστατικά έντασης στον χώρο εργασίας έφτασαν σε υψηλά όλων των εποχών το τρίτο τρίμηνο, με κορύφωση καθώς πλησίαζαν οι εκλογές. Τα περιστατικά αυτά κόστισαν στις επιχειρήσεις 2,17 δισεκατομμύρια δολάρια σε απώλεια παραγωγικότητας κάθε μέρα.
Αμερικανικές εκλογές 2024: Τι θα φέρουν στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Οι αμερικανικές εκλογές στα γραφεία
Κατόπιν αυτού οι εργοδότες των ΗΠΑ παρακολουθούν τις αναρτήσεις του προσωπικού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκδίδουν κατευθυντήριες γραμμές για πολιτικές συζητήσεις γραφείου και ζητούν από τους εργαζόμενους να παραμείνουν ευγενικοί. Και όπως γράφουν οι Financial Times, φοβούνται ότι η πολιτική αντιπαράθεση της Καμάλα Χάρις με τον Ντόναλντ Τραμπ θα μπορούσε να εξαπλωθεί στα γραφεία τους.
Οι ανησυχίες των ηγετών του ανθρώπινου δυναμικού τροφοδοτούνται από δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι οι εκλογές της Τρίτης είναι ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες στη σύγχρονη ιστορία των ΗΠΑ. Αναλυτές έχουν επίσης προειδοποιήσει ότι μπορεί να χρειαστούν μέρες για να μάθουμε ποιος τελικά θα κερδίσει λόγω των αυξημένων ποσοστών ψηφοφορίας μέσω ταχυδρομείου.
Εν μέσω αυτού του κλίματος αβεβαιότητας , ορισμένοι εργοδότες έχουν λάβει προληπτικά μέτρα για να σταματήσουν τις πολιτικές διαφωνίες που βλάπτουν τις εργασιακές σχέσεις. Η Kate Duchene, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων RGP, έστειλε ένα email στο προσωπικό με οδηγίες για το πώς να «παραμείνουν ευγενικοί» με την ελπίδα να αποφευχθεί ένας «πόλεμος λέξεων» την Τετάρτη.
Άλλες εταιρείες εκπαιδεύουν τόσο στελέχη όσο και ηγέτες ομάδων για το πώς να διευκολύνουν τις δύσκολες συζητήσεις, δήλωσε ο Shyama Venkateswar, ανώτερος διευθυντής στην εταιρεία συμβούλων διαφορετικότητας, μετοχών και ένταξης Seramount.
Άδειες και ομάδες εργασίας
Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών δίνουν επίσης στους εργαζομένους άδεια μετ’ αποδοχών για να ψηφίσουν και τους ενθαρρύνουν να το κάνουν νωρίς. Περίπου 2.020 εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Bank of America, Deloitte, Coca-Cola και Visa υπέγραψαν δέσμευση ότι θα δώσουν στο προσωπικό δύο ώρες άδεια μετ’ αποδοχών για να πάει στις κάλπες.
Τα στελέχη στοιχηματίζουν ότι «η Τρίτη δεν θα είναι τόσο έντονη» εάν οι εργαζόμενοι ψηφίσουν μέρες νωρίτερα, είπε η Duchene.
Προηγούμενες εκλογές δείχνουν ότι οι εργοδότες που ελπίζουν να διαχειριστούν την πολιτική συζήτηση πρέπει να επιτύχουν μια λεπτή ισορροπία. Μετά το 2020, ορισμένες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Coinbase και της Google εξόργισαν τους υπαλλήλους απαγορεύοντας εντελώς τις πολιτικές συνομιλίες στο χώρο εργασίας.
Η πλατφόρμα διαχείρισης έργων Basecamp απαγόρευσε στο προσωπικό να μιλάει πολιτικά στα κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας το 2021 και το ένα τρίτο των υπαλλήλων της παραιτήθηκε σε ένδειξη διαμαρτυρίας.
Οι προσπάθειες των εταιρειών να εκτονώσουν τις αυξανόμενες εντάσεις έρχονται καθώς τα ίδια τα στελέχη παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό σιωπηλά στις εκλογές. Οι σύμβουλοι διαχείρισης λένε ότι τα στελέχη προσπαθούν να αποφύγουν την επανάληψη της αναταραχής που προέκυψε μετά τις τελευταίες προεδρικές εκλογές και όταν ξεκίνησε ο πόλεμος Ισραήλ-Χαμάς.
Latest News
Ξεκινούν οι συνομιλίες για τη mega συγχώνευση Honda - Nissan - Η κοινή ανακοίνωση
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο