Xαμηλότερα καθαρά κέρδη τρίτου τριμήνου και κατώτερα των προσδοκιών ανακοίνωσε ο γερμανικός κολοσσός των logistics και των ταχυμεταφορών, τα οποία αποδίδονται στο υψηλότερο κόστος, ενώ προσθέτει ότι τα κέρδη θα αυξηθούν το τέταρτο τρίμηνο ακόμη και σε ένα μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.
Συγκεκριμένα, ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τα έσοδα για το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 6,2% στα 20,59 δισ. ευρώ.
Κίνα-DHL: Οργάνωση ενός σύγχρονου κέντρου στην Σανγκάη
Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρά κέρδη και έσοδα στα 787 εκατ. ευρώ και 20,14 δισ. ευρώ, αντίστοιχα, σύμφωνα με συναινετικές εκτιμήσεις που συνέταξε η εταιρεία προτού δημοσιεύσει τα προκαταρκτικά στοιχεία και περικόψει την καθοδήγησή της για ολόκληρο το έτος την περασμένη εβδομάδα.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων παρέμειναν σε γενικές γραμμές αμετάβλητα σε ετήσια βάση στα 1,37 δισ. ευρώ.
Το τμήμα Post & Parcel Germany είδε τους όγκους των πακέτων να μειώνεται ενώ το κόστος προσωπικού και ενέργειας «κυριολεκτικά εκτινάχθηκε», γεγονός το οποίο εξηγεί την πτώση των τμημάτων στα τριμηνιαία κέρδη, δήλωσε ο CEO Tobias Meyer σε συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της εταιρείας την Τρίτη.
Σχολίασε επίσης την πρόσφατη απόφαση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Δικτύων να επιτρέψει στην DHL να αυξήσει τις τιμές των ταχυδρομικών τελών, λέγοντας ότι οι χορηγηθείσες αυξήσεις ήταν ανεπαρκείς.
«Περιμέναμε μια πρόταση που θα εξέταζε τον πληθωρισμό και τη μείωση του όγκου των επιστολών», είπε ο Meyer.
Η εταιρεία έκανε λόγο για ένα μεταβαλλόμενο οικονομικό πλαίσιο, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, το οποίο οδήγησε σε αδύναμους όγκους σε B2Β μεταφορές το τρίτο τρίμηνο.
Ο CEO της DHL επιβεβαίωσε επίσης τις προσφάτως υποβαθμισμένες προσδοκίες του για EBIT για ολόκληρο το έτος τουλάχιστον 5,8 δισεκατομμυρίων ευρώ και είπε ότι το χαμηλότερο τέλος αυτής της καθοδήγησης συνεπάγεται ανάπτυξη 8% το τέταρτο τρίμηνο.
Σχολίασε επίσης την πρόσφατη απόφαση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Δικτύων να επιτρέψει στην DHL να αυξήσει τις τιμές των ταχυδρομικών τελών, λέγοντας ότι οι χορηγηθείσες αυξήσεις ήταν ανεπαρκείς.
Latest News
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Βουτιά 69% στα κέρδη της Nintendo - Μειώνεται η ζήτηση για το Switch
Το Switch είναι η δεύτερη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις της Nintendo στην ιστορία, πίσω από το Nintendo DS
Αυτή την κάρτα ποιος θα την εξαργυρώσει; Τι φοβάται η TGI Friday's μετά την πτώχευση
Σχεδόν 50 εκατομμύρια δολάρια βρίσκονται σε αχρησιμοποίητες δωροκάρτες και δωροεπιταγές της TGI Friday's στις ΗΠΑ
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια