Xαμηλότερα καθαρά κέρδη τρίτου τριμήνου και κατώτερα των προσδοκιών ανακοίνωσε ο γερμανικός κολοσσός των logistics και των ταχυμεταφορών, τα οποία αποδίδονται στο υψηλότερο κόστος, ενώ προσθέτει ότι τα κέρδη θα αυξηθούν το τέταρτο τρίμηνο ακόμη και σε ένα μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.
Συγκεκριμένα, ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τα έσοδα για το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 6,2% στα 20,59 δισ. ευρώ.
Κίνα-DHL: Οργάνωση ενός σύγχρονου κέντρου στην Σανγκάη
Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρά κέρδη και έσοδα στα 787 εκατ. ευρώ και 20,14 δισ. ευρώ, αντίστοιχα, σύμφωνα με συναινετικές εκτιμήσεις που συνέταξε η εταιρεία προτού δημοσιεύσει τα προκαταρκτικά στοιχεία και περικόψει την καθοδήγησή της για ολόκληρο το έτος την περασμένη εβδομάδα.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων παρέμειναν σε γενικές γραμμές αμετάβλητα σε ετήσια βάση στα 1,37 δισ. ευρώ.
Το τμήμα Post & Parcel Germany είδε τους όγκους των πακέτων να μειώνεται ενώ το κόστος προσωπικού και ενέργειας «κυριολεκτικά εκτινάχθηκε», γεγονός το οποίο εξηγεί την πτώση των τμημάτων στα τριμηνιαία κέρδη, δήλωσε ο CEO Tobias Meyer σε συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της εταιρείας την Τρίτη.
Σχολίασε επίσης την πρόσφατη απόφαση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Δικτύων να επιτρέψει στην DHL να αυξήσει τις τιμές των ταχυδρομικών τελών, λέγοντας ότι οι χορηγηθείσες αυξήσεις ήταν ανεπαρκείς.
«Περιμέναμε μια πρόταση που θα εξέταζε τον πληθωρισμό και τη μείωση του όγκου των επιστολών», είπε ο Meyer.
Η εταιρεία έκανε λόγο για ένα μεταβαλλόμενο οικονομικό πλαίσιο, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, το οποίο οδήγησε σε αδύναμους όγκους σε B2Β μεταφορές το τρίτο τρίμηνο.
Ο CEO της DHL επιβεβαίωσε επίσης τις προσφάτως υποβαθμισμένες προσδοκίες του για EBIT για ολόκληρο το έτος τουλάχιστον 5,8 δισεκατομμυρίων ευρώ και είπε ότι το χαμηλότερο τέλος αυτής της καθοδήγησης συνεπάγεται ανάπτυξη 8% το τέταρτο τρίμηνο.
Σχολίασε επίσης την πρόσφατη απόφαση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Δικτύων να επιτρέψει στην DHL να αυξήσει τις τιμές των ταχυδρομικών τελών, λέγοντας ότι οι χορηγηθείσες αυξήσεις ήταν ανεπαρκείς.
Latest News
Από ασανσέρ σε πολυτελή διαμερίσματα - Η στεγαστική κρίση κι ένα κόλπο στη Βρετανία
Μετά από 14 χρόνια υποτονικής ανάπτυξης υπό τους Τόρις, η κυβέρνηση Στάρμερ προσπαθεί να χτίσει 1,5 εκατομμύρια σπίτια σε πέντε χρόνια
Αποφασιστική απάντηση από την ΕΕ σε περίπτωση δασμών από τις ΗΠΑ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη μέλη θα συζητήσουν το ενδεχόμενο των δασμών κατά τη διάρκεια της συνόδου των υπουργών Εμπορίου στη Βαρσοβία την Τρίτη.
Σολτς: Να μην διχάσουμε τον κόσμο – Το σχόλιο για τους δασμούς
Όλοι επωφελούνται από την παγκοσμιοποίηση σημείωσε ο Όλαφ Σολτς
Ο Σι Τζινπίνγκ ζυγίζει τα αντίποινα στους δασμούς Τραμπ
Η υποτονική απάντηση του Πεκίνου και η εμπειρία από την πρώτη προεδρία Τραμπ
Οντάριο: Αποσύρει το αμερικανικό αλκοόλ από τα ράφια
Η μεγαλύτερη επαρχία του Καναδά αντιδρά στους δασμούς Τραμπ
SEC: Το προσωπικό θα ζητά άδεια από την ηγεσία για τις επίσημες έρευνες
Τι αναφέρει το ρεπορτάζ του Reuters
H LG αποκτά πλειοψηφικό μερίδιο στην Bear Robotics
Στόχος της στρατηγικής επένδυσης είναι η επιτάχυνση της καινοτομίας σε όλες τις εμπορικές, οικιακές και βιομηχανικές ρομποτικές λύσεις της LG
Τι θέλει να πετύχει ο Τραμπ με τους δασμούς
Η ιστορία των δασμών, οι οικονομικές επιπτώσεις και τα σχέδια του Τραμπ
«Βγάζουμε το πόδι μας από το φρένο σε ό,τι αφορά τις μειώσεις στα επιτόκια» - Κλάας Κνοτ (ΕΚΤ)
Ο Ολλανδός τραπεζίτης εκτίμησε ότι ο πληθωρισμός είναι πολύ κοντά στον στόχο της ΕΚΤ του 2%
Γιατί η φούσκα της κινεζικής οικονομίας δε σκάει ποτέ;
Στην Κίνα, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής ενήργησαν πριν ξεσπάσει η κρίση, χρησιμοποιώντας μια σειρά εργαλείων για τη διαχείριση του ρυθμού της πτώσης