Κοντά στην εξαγορά της αλυσίδας εστίασης Jackaroo βρίσκεται η Vivartia.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές που μίλησαν στον ΟΤ, οι δυο πλευρές είναι σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις και εκτιμάται πως σύντομα θα υπάρξει συμφωνία και θα ολοκληρωθεί το deal.
H Vivartia σε διαπραγματεύσεις με Jackaroo
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως η απόφαση της Vivartia να αποκτήσει την Jackaroo, η οποία κινείται στον χώρο του street food σχετίζεται με το προφίλ της τελευταίας αλλά και τη διείσδυση που καταγράφει μεταξύ των νεότερων ηλικιακών ομάδων.
Όμιλος Goody’s: Πώς κατάφερε να δεκαπλασιάσει τα κέρδη του – Τα σχέδια για εφέτος
Να σημειωθεί πως σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της, η Jackaroo διατηρεί δίκτυο έξι καταστημάτων σε κομβικές περιοχές της πρωτεύουσας, όπως σε Νέο Κόσμο (Καλλιρρόης) και Κυψέλη (Φωκίωνος Νέγρη) αλλά και στην οδό Κολοκοτρώνη στον Πειραιά ενώ π επικεφαλής και εμπνευστής του είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης.
«Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας ο κόσμος αγκάλιασε με θέρμη το πρώτο μας κατάστημα στον Πειραιά»
Σύμφωνα με την εταιρεία, «από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας ο κόσμος αγκάλιασε με θέρμη το πρώτο μας κατάστημα στον Πειραιά» ενώ «η φήμη του Jackaroo απλώθηκε σε χρόνο dt σε όλο το λεκανοπέδιο και η ανάπτυξη πήρε την μορφή χιονοστιβάδας». Έτσι, άνοιξε το δεύτερο κατάστημα στην Κυψέλη και λίγο αργότερα και τρίτο κατάστημα στο Νέο Κόσμο.
To comeback με επίκεντρο την εστίαση
Από την άλλη πλευρά, η Vivartia έκανε το μεγάλο comeback στην κερδοφορία το 2023, με τον κλάδο της εστίασης να εμφανίζει –για δεύτερη χρονιά- τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Vivartia: Comeback στην κερδοφορία – Το νέο δυναμικό προφίλ
Με σήματα στο portfolio της, όπως Everest, La Pasteria Goody’s, Flocafe, Μπάρμπα-Στάθης, Χρυσή Ζύμη, Δέλτα, Milko, Advance, Life, Δωδώνη, Κουρέλλας και Χαλβατζής, η Vivartia υπό τη διοίκηση του Θανάση Παπανικολάου κατάφερε «σε μια χρονιά που σημαδεύτηκε από την πτώση της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτών λόγω πληθωρισμού, τη στροφή σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και κατ’ επέκταση στην αύξηση της πολιτικής προσφορών για τα επώνυμα προϊόντα» να επανέλθει στον ενάρετο κύκλο κυρίως λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης και των εξαγωγών.
Η εταιρεία La Pasteria του ομίλου Goody’s παρουσίασε ένα νέο concept, το La Pasteria Urban, φιλοδοξώντας να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στο χώρο του street food στην Αθήνα
Σύμφωνα με τον ισολογισμό της Vivartia, οι πωλήσεις από συνεχιζόμενες δραστηριότητες αυξήθηκαν κατά 74,9 εκατ. ευρώ ή κατά 9% και διαμορφώθηκαν σε 902,6 εκατ. έναντι 827,7 εκατ. ευρώ το 2022.
La Pasteria και ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η εταιρεία La Pasteria του ομίλου Goody’s παρουσίασε ένα νέο concept, το La Pasteria Urban, φιλοδοξώντας να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στο χώρο του street food στην Αθήνα.
Το concept La Pasteria επεκτείνεται και φιλοδοξεί να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στο χώρο του street food στην Αθήνα
Το πρώτο κατάστημα La Pasteria Urban άνοιξε ήδη τις πόρτες του στο Μαρούσι, όπου προσφέρεται ιταλικό μενού με δυνατότητα για παραλαβή στο χέρι.
Μετά το σημείο στο Μαρούσι, αναμένονται πολύ σύντομα νέα καταστήματα σε όλη την Αττική, ενώ ήδη έχει «ανέβει» στην πλατφόρμα efood, για οnline παραγγελία και delivery.
Latest News
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος»
Η άνοδος των μεγεθών συνοδεύτηκε από την έναρξη λειτουργίας του νέου εργοστασίου της εταιρείας, καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα