Στον ραγδαίο μετασχηματισμό και τον ρόλο των κατασκευαστικών εταιριών, που εξελίχθηκαν σε επενδυτή, παραχωρησιούχο, μελετητή, κατασκευαστή αλλά και λειτουργό των μεγάλων δημόσιων έργων, αναφέρθηκε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024.

«Επί δεκαετίες στη χώρα μας, Κατασκευαστής ήταν ο εργολάβος που αναλάμβανε έργα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ρίσκο ως προς τις ποσότητες εργασιών ή το χρόνο περαίωσης ή ακόμη και για το ίδιο το κόστος τού έργου αφού τα αναλάμβανε με μελέτες, επίβλεψη και λεφτά του δημοσίου» είπε ο κ. Κατσιγιάννης, τονίζοντας ότι, εν αντιθέσει με το παρελθόν, σήμερα:

ΑΒΑΞ: Eκτίναξη κερδών στα 19,4 εκατ. – Στα 3,23 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων

• επενδύει δικά του λεφτά,

• αναλαμβάνει όλους τους κινδύνους κατασκευής και χρηματοδότησης

• αναθέτει και ωριμάζει μελέτες, τις οποίες υλοποιεί στο πεδίο με αυστηρή επίβλεψη διεθνών οίκων,

• ενώ στη συνέχεια για πάνω από 20 χρόνια συντηρεί και λειτουργεί υποδειγματικά για τους χρήστες και τους πολίτες εν τέλει, αυτά τα έργα εξ ονόματος του Δημοσίου».

Ο κ. Κατσιγιάννης σημειώνοντας την αδιάλειπτη πρωταγωνιστική παρουσία της ΑΒΑΞ στα μεγάλα έργα υποδομών της χώρας, τόνισε ότι «η εταιρία ήταν παρούσα από την πρώτη ημέρα ως την τελευταία στην Αττική Οδό, ήταν η πρώτη ελληνική κατασκευαστική που συμμετείχε σε έργα Παραχώρησης στο Εξωτερικό όπως στο αεροδρόμιο Queen ALIA στο Αμάν της Ιορδανίας, όπως και στη Μαρίνα Λεμεσού. Συνέχισε στους μεγάλους οδικούς άξονες και σήμερα συμμετέχει στα περισσότερα έργα νέας γενιάς όπως αυτό του εντυπωσιακού FLYOVER στη Θεσσαλονίκη.

Κατασκευάζει όμως και το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας, τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας αφού πρώτα παρέδωσε την γραμμή 3 αλλά και τη μεγαλύτερη, μέχρι σήμερα, σύμβαση κτιριακού έργου στη χώρα μας, που είναι τα τρία νοσοκομεία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, καθώς και άλλα έργα όπως η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος και τα υπόλοιπα έργα υποδομής στο Ελληνικό, το Μπράλλος – Άμφισα, το Πάτρα – Πύργος, ενώ αναμένουμε σύντομα την υπογραφή του οδικού άξονα Γιάννενα – Κακαβιά».

Ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης τόνισε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την προοπτική στον είναι να υπάρξει ένα Εθνικό Σχέδιο Επενδύσεων μεγαλύτερο που θα υπερβαίνει τον εκλογικό κύκλο, θα υπερβαίνει το χρονικό εύρος μιας κυβερνητικής θητείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΓΑΙΟΣΕ: Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Επιχειρήσεις |

Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη

Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση

Η DBC diadikasia True Leader 2023 της Ελληνικής Οικονομίας από την ICAP CRIF
Επιχειρήσεις |

Η DBC diadikasia True Leader 2023 της Ελληνικής Οικονομίας από την ICAP CRIF

Η ανάδειξη της DBC Diadikasia επιβράβευσε τη συμβολή της στην ελληνική οικονομία, τιμώντας την ως μία από τις εταιρείες που σημείωσαν εντυπωσιακή ανάπτυξη και ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στις απαιτήσεις της αγοράς.