Πιο «φτωχά» φαίνεται ότι θα περάσουν φέτος οι Αμερικανοί. Όπως δείχνουν τα στοιχεία των εισαγωγών ο Άγιος Βασίλης θα παραδώσει λιγότερα χριστουγεννιάτικα δέντρα, παιχνίδια και διακοσμητικά στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος, με τους λιανοπωλητές όπως η Walmart να κάνουν μικρότερες εισαγωγές.
Σύμφωνα με στοιχεία εισαγωγών που παρέχονται αποκλειστικά στο Reuters από το ImportYeti η Η Walmart, ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο , μείωσε τις χριστουγεννιάτικες εισαγωγές βαθιά, αποστέλλοντας τουλάχιστον 340.000 κιλά προϊόντων που περιγράφονται ως “χριστουγεννιάτικα” προϊόντα στις ΗΠΑ τους 12 μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου,
Ο λιανοπωλητής απέστειλε σχεδόν τρεις φορές περισσότερα προϊόντα, τουλάχιστον 980.000 κιλά, τους προηγούμενους 12 μήνες έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2023, δείχνουν τα στοιχεία εισαγωγής. Τους ίδιους 12 μήνες του 2022, η Walmart εισήγαγε περισσότερα από 1,9 εκατομμύρια κιλά χριστουγεννιάτικων προϊόντων.
Εκπρόσωπος της Walmart είπε ότι τα δεδομένα φορτωτικής «απαρτίζουν μόνο μια μερική εικόνα του τι λαμβάνουμε λόγω της εξαίρεσης δεδομένων από την αγορά, τις εθνικές μάρκες και τα δεδομένα εγχώριων εισαγωγέων για ιδιωτικές μάρκες, μεταξύ άλλων». Τα στελέχη του λιανοπωλητή θα παράσχουν τις προοπτικές τους για την περίοδο των εορτών όταν η εταιρεία αναφέρει τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου στις 19 Νοεμβρίου.
Ο επενδυτής της Walmart, Sizemore Capital Management, δήλωσε ότι η Walmart ελέγχει τακτικά δεδομένα σχετικά με τα πρότυπα δαπανών των αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων πιστωτικών καρτών. «Έκαναν την έρευνα για τον καταναλωτή τους. Και αυτό που κατέληξαν είναι ότι η περίοδος των διακοπών δεν θα είναι τόσο δυνατή», δήλωσε ο Charles Sizemore, επικεφαλής επενδύσεων στην εταιρεία.
Αν και τα δεδομένα εισαγωγής των εορταστικών προϊόντων δεν υπολογίζουν ηλεκτρονικά είδη, ρούχα ή άλλα γενικά εμπορεύματα, αυτό που δείχνει «είναι αρκετά προφανές», πρόσθεσε. «Αν η Walmart παραγγέλνει λιγότερα, περιμένουν ότι οι πωλήσεις θα είναι χλιαρές».
Χλιαρή περίοδος στις ΗΠΑ
Οι έμποροι λιανικής «προβλέπουν μικρότερη αύξηση των πωλήσεων αυτές τις γιορτές από ό,τι είδαμε πέρυσι», δήλωσε ο Gerald Storch, σύμβουλος λιανικής και πρώην αντιπρόεδρος της Target.
«Οι καταναλωτές έχουν λιγότερα χρήματα που απομένουν για διακριτικές αγορές», είπε. Ενώ οι συνολικές καταναλωτικές δαπάνες των ΗΠΑ είναι αυξημένες, “ορισμένοι σχολιαστές συνεχίζουν να συγχέουν τις συνολικές καταναλωτικές δαπάνες (συμπεριλαμβανομένων των αναγκών όπως η στέγαση ή η υγειονομική περίθαλψη) με τις διακριτικές δαπάνες.”
Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν τον Σεπτέμβριο , υποστηρίζοντας την άποψη ότι η οικονομία διατήρησε ισχυρό ρυθμό ανάπτυξης το τρίτο τρίμηνο.
Η αναλύτρια της DA Davidson, Linda Bolton Weiser, δήλωσε ότι το καταναλωτικό περιβάλλον φέτος «είναι κάθε άλλο παρά ισχυρό» και ότι η μέση τιμή της Walmart για τα παιχνίδια είναι στα 40,16 $ αυτή τη σεζόν, 10% χαμηλότερη από πέρυσι.
Τους 12 μήνες έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2024, οι αμερικανικές εταιρείες εισήγαγαν προϊόντα αξίας περίπου 141 εκατομμυρίων κιλών που περιγράφονται ως «χριστουγεννιάτικα» είδη στις φορτωτικές – δηλώσεις που πρέπει να υποβάλουν οι εταιρείες κατά την εισαγωγή εισαγωγών στη χώρα.
Την ίδια περίοδο του 2022, οι εταιρείες εισήγαγαν περίπου 180 εκατομμύρια κιλά χριστουγεννιάτικα είδη, ή 22% περισσότερα από φέτος.
Η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής των ΗΠΑ, της οποίας προεδρεύει το ανώτατο στέλεχος της Walmart στις ΗΠΑ, Τζον Φέρνερ, δήλωσε τον Οκτώβριο ότι οι δαπάνες για διακοπές τους τελευταίους δύο μήνες του έτους αναμενόταν να αυξηθούν μόνο κατά 2,5-3,5% σε σύγκριση με πέρυσι, ο χαμηλότερος ρυθμός ανάπτυξη από το 2018 όταν οι πωλήσεις για διακοπές αυξήθηκαν 1,8%. Οι λιανοπωλητές των ΗΠΑ αναμένεται επίσης να προσλάβουν λιγότερους εποχικούς εργαζομένους κατά τους μήνες των διακοπών από πέρυσι.
Latest News
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο
Τα KFC κάνουν πειράματα με... σάλτσες - Το νέο concept για το φρένο στην πτώση
Η σάλτσα και τα dips πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στις ΗΠΑ από την KFC
Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά τις εφαρμογές γνωριμιών
Οι εφαρμογές γνωριμιών σταθμίζουν πώς η AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται μέσω διαδικτύου
Τραμπ: Ποιος είναι ο εκλεκτός για επικεφαλής του Οικονομικού Συμβουλίου του
Τo Οικονομικό Συμβούλιο θα συμβουλεύει τον Τραμπ για την οικονομική πολιτική που θα ακολουθήσει και αποτελείται από τρία μέλη
Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google - Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Οι ιαπωνικές αρχές αναμένεται να εκδώσουν σύντομα εντολή παύσης ζητώντας από την Google να σταματήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές της