Πτώση των πωλήσεων στην Τουρκία και το Πακιστάν σημείωσε η Coca-Cola Icecek AS, λόγω των εκκλήσεων στην περιοχή να μποϊκοτάρει μάρκες που έχουν δεσμούς με το Ισραήλ, εν μέσω των συγκρούσεων στη Μέση Ανατολή και της οικονομικής επιβράδυνσης.
Ο όγκος πωλήσεων της εταιρείας με έδρα την Κωνσταντινούπολη το τρίμηνο Σεπτεμβρίου μειώθηκε κατά 12,2% στην Τουρκία και κατά 22,9% στο Πακιστάν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ανέφερε σε καταγγελία την Τρίτη.
Coca Cola: Αποτελέσματα-έκπληξη λόγω αυξανόμενης ζήτησης στις ΗΠΑ – «Αγκάθι» σε Κίνα – Μ. Ανατολή
Δεν πλήττεται μόνο η Coca-Cola
Οι μετοχές της Coca-Cola Icecek υποχώρησαν κατά 7,1% στις 45,12 λίρες στην Κωνσταντινούπολη την Τρίτη, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση από τον Μάιο του 2023. Οι μετοχές υποχώρησαν έως και 4,8% την Τετάρτη.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι αμερικανικές μάρκες fast food, που ανήκουν σε εταιρείες όπως η McDonald’s Corp και η KFC Holding Co, είναι μεταξύ εκείνων που αντιμετωπίζουν ένα δύσκολο περιβάλλον λειτουργίας στην Ασία, τη Μέση Ανατολή και ορισμένα μέρη της Ευρώπης εν μέσω εκκλήσεων για μποϊκοτάζ των εμπορικών τους σημάτων λόγω των θεωρούμενων δεσμών με το Ισραήλ εν μέσω της σύγκρουσης στη Γάζα.
Πολλοί μουσουλμάνοι στην περιοχή άλλαξαν τις καταναλωτικές τους συνήθειες μετά την έναρξη του πολέμου, μειώνοντας τη ζήτηση για fast food από τις αμερικανικές αλυσίδες λιανικής πώλησης.
Οι μετοχές της Coca-Cola Icecek υποχώρησαν κατά 7,1% στις 45,12 λίρες στην Κωνσταντινούπολη την Τρίτη, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση από τον Μάιο του 2023. Οι μετοχές υποχώρησαν έως και 4,8% την Τετάρτη.
Τι βλέπει η πολυεθνική
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για το τρίμηνο μειώθηκαν κατά 61% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 5,17 δισεκατομμύρια λίρες (151 εκατομμύρια δολάρια), χάνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 5,72 δισεκατομμύρια λίρες που συνέταξε το Bloomberg, όπως προκύπτει από την υποβολή των στοιχείων τη Δευτέρα. Μείωσε επίσης τις προβλέψεις της για την αύξηση των καθαρών πωλήσεων-εσόδων.
«Αυτό το τρίμηνο διαμορφώθηκε από ένα εξαιρετικά δυναμικό περιβάλλον, αποδίδοντας ένα μείγμα προκλήσεων σε ορισμένες αγορές και αξιοσημείωτες επιτυχίες σε άλλες», δήλωσε στην έκθεση ο Onur Alturk, πρόεδρος του Beer Group και διευθύνων σύμβουλος της Anadolu Efes. «Ενώ οι ενοποιημένες επιδόσεις μας ήταν ελαφρώς χαμηλότερες από τις προσδοκίες, παραμένουμε προσηλωμένοι στη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας».
Η εταιρεία εμφιάλωσης και διανομής ποτών πωλεί μπύρες και αναψυκτικά σε πολλές χώρες. Η εταιρεία είδε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,3% σε άλλες διεθνείς αγορές, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στο Ιράκ και το Αζερμπαϊτζάν, μαζί με την ανάκαμψη στο Καζακστάν.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο