Μερικοί ακόμη δύσκολοι μήνες ήταν οι προηγούμενοι για τους γίγαντες του φαστ φουντ.

Η Red Lobster υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον Μάιο. Η TGI Fridays έκλεισε σχεδόν 50 τοποθεσίες απότομα τον Οκτώβριο και στη συνέχεια υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στις αρχές Νοεμβρίου.

Η Hooters έκλεισε δεκάδες καταστήματα τον Ιούνιο, ενώ η Buca di Beppo κήρυξε πτώχευση τον Αύγουστο.

Ακόμη και η φτηνή Denny’s είπε τον Οκτώβριο ότι θα κλείσει περίπου 150 καταστήματα τα επόμενα δύο χρόνια, επικαλούμενη τις «ταλαντευόμενες οικονομικές συνθήκες» και τον γρήγορο ρυθμό του πληθωρισμού για φαγητό εκτός σπιτιού, σημειώνει το Time.

Φαστ φουντ: Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων για να κρατούν πιστούς τους καταναλωτές

Η McDonald’s ξεκίνησε τις αναφορές αποτελεσμάτων την περασμένη εβδομάδα αναφέροντας πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις για το πιο πρόσφατο τρίμηνο. Την Τρίτη, ο ιδιοκτήτης του Burger King Restaurant Brands International και η μητρική εταιρεία του KFC ακολούθησαν τα βήματά της.

Πωλήσεις εντός καταστημάτων φαστ φουντ

Πωλήσεις εντός καταστημάτων παγκοσμίως για το Yum!, στην οποία ανήκουν οι KFC, Taco Bell και Pizza Hut, σημείωσαν πτώση 2% σε ετήσια βάση.

Η μεγαλύτερη μάρκα της, η KFC, σημείωσε ότι οι πωλήσεις εντός καταστημάτων στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 5%, αναφέρει το Business Insider.

Οι αυξήσεις των τιμών έχουν απογοητεύσει ολοένα και περισσότερο ορισμένους καταναλωτές

Εν τω μεταξύ, η Restaurant Brands International, η οποία κατέχει αλυσίδες συμπεριλαμβανομένων των Burger King, Tim Hortons και Popeyes, ανέφερε μια ασθενέστερη από την αναμενόμενη αύξηση 0,3% στις πωλήσεις εντός καταστημάτων σε όλο τον όμιλο για το τρίτο τρίμηνο.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,4% για το Burger King και 3,8% στο Popeyes στις ΗΠΑ. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,7% και 4%, αντίστοιχα.

Οι Tim Hortons και Taco Bell ήταν φωτεινά σημεία και για τις δύο μητρικές εταιρείες στις ΗΠΑ, ωστόσο, αναφέροντας άνοδο στις πωλήσεις. Το τελευταίο έχει κερδίσει τα εστιατόρια με φθηνότερα φαστ φουντ και ποιοτικά μενού.

Οι καταναλωτές δεν έχουν χρήμα

Οι αλυσίδες φαστ φουντ έχουν δυσκολευτεί πρόσφατα, καθώς οι αυξήσεις των τιμών απογοητεύουν ολοένα και περισσότερο τους καταναλωτές.

Οι αλυσίδες αύξησαν τις τιμές του μενού τους για να λάβουν υπόψη το αυξανόμενο κόστος τροφίμων και εργασίας τα χρόνια μετά την πανδημία.

Τα McDonald’s, το KFC και το Burger King είναι μεταξύ εκείνων που προσπαθούν να δελεάσουν τους επισκέπτες με νέες προσφορές μενού αξίας. Αλλά φαίνεται ότι δεν ήταν αρκετό.

Ορισμένοι καταναλωτές λένε ότι στρέφονται όλο και περισσότερο σε ανεξάρτητα εστιατόρια, αλυσίδες casual τραπεζαρίας ή μαγειρική στο σπίτι για να έχουν καλύτερη προσφορά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή