Μικρή αύξηση στις πωλήσεις στην περίοδο των Χριστουγέννων σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, αναμένει ο γερμανικός κλάδος λιανικού εμπορίου όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Γερμανική Ένωση Λιανικής – Der Handelsverband Deutschland (HDE).
Τα έσοδα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο αναμένεται να αυξηθούν κατά 1,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνοντας συνολικά τα 121,4 δισ. ευρώ (130,08 δισ. δολάρια), προβλέπει η HDE.
Γερμανία: Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο
Οι πωλήσεις αναμένεται επίσης να αυξηθούν κατά 1,3% συνολικά το 2024.
«Η ανάπτυξη της χριστουγεννιάτικης επιχείρησης συμβαδίζει με το πλήρες έτος 2024, οι πωλήσεις θα παραμείνουν σταθερές παρά το δύσκολο περιβάλλον και τις πολλές αβεβαιότητες», δήλωσε ο πρόεδρος του HDE Αλεξάντερ φον Πριν κατά την παρουσίαση της πρόβλεψης στο Βερολίνο.
Σύμφωνα με το HDE, οι Γερμανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 297 ευρώ για χριστουγεννιάτικα δώρα, παρά το χαμηλό καταναλωτικό κλίμα. Πρόκειται για δύο ευρώ περισσότερα από πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της Γερμανικής Ενωσης Εμπορίου σε 2.000 άτομα.
Συμφωνα με την ίδια έρευνα λίγο περισσότερο απο τους μισούς θα δαπανήσουν και φέτος το ίδιο ποσό, το 11% σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες και το 24% σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες. Όταν επιλέγουν χριστουγεννιάτικα δώρα, οι ερωτηθέντες επιλέγουν ιδιαίτερα συχνά κουπόνια δώρου, παιχνίδια και καλλυντικά ή προϊόντα προσωπικής περιποίησης.
Σχεδόν 300 εταιρείες συμμετείχαν στην έρευνα και το 53% των εμπόρων λιανικής πώλησης εκτός τροφίμων φοβάται ότι οι χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες θα είναι χειρότερες ή ακόμη και σημαντικά χειρότερες από ό,τι το 2023.
«Η σημασία των τελευταίων δύο μηνών για την ευημερία και τις αντιξοότητες του οικονομικού έτους είναι τεράστια σε πολλούς τομείς λιανικής», είπε ο πρόεδρος της HDE Αλεξάντερ φον Πριν, σημειώνοντας ότι οι έμποροι παιχνιδιών δημιούργησαν σχεδόν το ένα τέταρτο των ετήσιων πωλήσεών τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Σε ολόκληρο τον κλάδο λιανικής, ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος αντιπροσώπευαν το 18,5% των ετήσιων πωλήσεων πέρυσι, δήλωσε ο φον Πριν.
Latest News
Πόσο αποδίδει το μποϋκοτάζ στη Μέση Ανατολή στα αμερικάνικα προϊόντα
Εκτός από την Coca-Cola, πτώση εμφανίζουν και αμερικανικές μάρκες fast food
Πού πάνε τα λεφτά που απομένουν από τις δωρεές μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ
Υπάρχουν σαφείς κανόνες που διέπουν τι γίνεται με τα χρήματα που απομένουν στα funds των υποψηφίων μετά τις εκλογές
Αυτές οι εκλογές είναι μόνο η αρχή της εμπλοκής του Μασκ στην πολιτική
Ο Ίλον Μασκ σχεδιάζει να παραμείνει σημαντική δύναμη στην αμερικανική πολιτική σκηνή ακόμη και μετά τις εκλογές του 2024.
Η εντυπωσιακή επιστροφή του Orient Express
Καθώς οι εξαιρετικά πλούσιοι εγκαταλείπουν τις αγορές πολυτελείας υπέρ των ταξιδιών το Orient Express ετοιμάζεται για θρυλικό comeback
Η Michelin κλείνει ακόμα δύο εργοστάσια στη Γαλλία
«Στον αέρα» 1.254 εργαζόμενοι της Michelin που ξεκίνησαν κινητοποιήσεις - Συνεχίζεται η αποβιομηχάνιση της Ευρώπης λόγω ανταγωνισμού της Ασίας
Το νέο made-in-China λογισμικό που κοντράρει Apple και Google
Η Κίνα θέλει να γίνει τεχνολογικά αυτάρκης σε όλα και η Huawei φαίνεται να αναλαμβάνει το λογισμικό των smartphone
Κυβερνητική κρίση στη Γερμανία - Ο Σολτς απέπεμψε τον Λίντνερ και ζητά ψήφο εμπιστοσύνης
Η απομάκρυνση από τον Όλαφ Σολτς του υπουργού Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ δίνει νέα διάσταση στην κυβερνητική κρίση στη Γερμανία
Από τη Meta και τη Ray-Ban, στη Moncler και τη Burberry - Νέες εξαγορές στην πολυτέλεια
Τα σενάρια εξαγορών στην πολυτέλεια πυροδότησαν συζητήσεις και φρενίτιδα στις αγορές που έδωσαν ώθηση στις μετοχές των εταιρειών
Πλήγμα από την... κάλπη για Uber-Lyft - Ανοιξε η πόρτα του συνδικαλισμού στη Μασαχουσέτη
Οι οδηγοί των Uber - Lyft και των άλλων πλατφορμών μετακίνησης θα μπορούν να συνδικαλιστούν και να διεκδικούν όπως οι υπάλληλοι
Στην... πρέσα η RWE - Ακτιβιστικό fund την πιέζει για επαναγορά μετοχών
Το ακτιβιστικό επενδυτικό ταμείο Elliott Investment Management έχει δημιουργήσει ένα σημαντικό μετοχικό πακέτο στη γερμανική RWE