Μικρή αύξηση στις πωλήσεις στην περίοδο των Χριστουγέννων σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, αναμένει ο γερμανικός κλάδος λιανικού εμπορίου όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Γερμανική Ένωση Λιανικής – Der Handelsverband Deutschland (HDE).
Τα έσοδα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο αναμένεται να αυξηθούν κατά 1,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνοντας συνολικά τα 121,4 δισ. ευρώ (130,08 δισ. δολάρια), προβλέπει η HDE.
Γερμανία: Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο
Οι πωλήσεις αναμένεται επίσης να αυξηθούν κατά 1,3% συνολικά το 2024.
«Η ανάπτυξη της χριστουγεννιάτικης επιχείρησης συμβαδίζει με το πλήρες έτος 2024, οι πωλήσεις θα παραμείνουν σταθερές παρά το δύσκολο περιβάλλον και τις πολλές αβεβαιότητες», δήλωσε ο πρόεδρος του HDE Αλεξάντερ φον Πριν κατά την παρουσίαση της πρόβλεψης στο Βερολίνο.
Σύμφωνα με το HDE, οι Γερμανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 297 ευρώ για χριστουγεννιάτικα δώρα, παρά το χαμηλό καταναλωτικό κλίμα. Πρόκειται για δύο ευρώ περισσότερα από πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της Γερμανικής Ενωσης Εμπορίου σε 2.000 άτομα.
Συμφωνα με την ίδια έρευνα λίγο περισσότερο απο τους μισούς θα δαπανήσουν και φέτος το ίδιο ποσό, το 11% σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες και το 24% σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες. Όταν επιλέγουν χριστουγεννιάτικα δώρα, οι ερωτηθέντες επιλέγουν ιδιαίτερα συχνά κουπόνια δώρου, παιχνίδια και καλλυντικά ή προϊόντα προσωπικής περιποίησης.
Σχεδόν 300 εταιρείες συμμετείχαν στην έρευνα και το 53% των εμπόρων λιανικής πώλησης εκτός τροφίμων φοβάται ότι οι χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες θα είναι χειρότερες ή ακόμη και σημαντικά χειρότερες από ό,τι το 2023.
«Η σημασία των τελευταίων δύο μηνών για την ευημερία και τις αντιξοότητες του οικονομικού έτους είναι τεράστια σε πολλούς τομείς λιανικής», είπε ο πρόεδρος της HDE Αλεξάντερ φον Πριν, σημειώνοντας ότι οι έμποροι παιχνιδιών δημιούργησαν σχεδόν το ένα τέταρτο των ετήσιων πωλήσεών τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Σε ολόκληρο τον κλάδο λιανικής, ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος αντιπροσώπευαν το 18,5% των ετήσιων πωλήσεων πέρυσι, δήλωσε ο φον Πριν.
Latest News
Οι Βρετανοί ξοδεύουν περισσότερα αυτά τα Χριστουγεννα
Τα πολυκαταστήματα στη Βρετανία σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων κατά σχεδόν 7%, ενώ η Visa αναφέρει ότι οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 6,1%
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι