
Ο δρόμος για τη διαφοροποίηση, η τροφοδοσία της ανάπτυξης και η ενίσχυση των επενδύσεων βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης μεταξύ του Αλέξανδρου Εξάρχου, Προέδρου & CEO του Ομίλου AKTOR με τον διευθυντή σύνταξης του ΟΤ Νίκο Φιλιππίδη, κατά τη διάρκεια του CEO Initiative Forum, που πραγματοποιείται σήμερα, 7 Νοεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής.
Ο κ. Εξάρχου επεσήμανε καταρχάς ότι είναι η καλύτερη στιγμή για να δραστηριοποιηθεί κανείς στις κατασκευές στην Ελλάδα.
AKTOR: Το σχέδιο Μπάκου, Καϋμενάκη και Εξάρχου για τον όμιλο των 3,2 δισ. ευρώ
«Γνωρίζουμε ότι για 5-6 χρόνια θα έχουμε υψηλά ανεκτέλεστα, αλλά φυσιολογικά θα ακολουθήσει μία ύφεση. Σε αυτό το πλαίσιο προετοιμάζουμε τις συνθήκες για να βρεθεί στην καλύτερη δυνατή θέση εκείνη την περίοδο», είπε αναφορικά με τις αλλαγές και επεκτάσεις του Ομίλου σε νέους τομείς.

Από αριστερά: Αλέξανδρος Εξάρχου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου AKTOR – Νίκος Φιλιππίδης, Διευθυντής Σύνταξης του ΟΤ
Ο Πρόεδρος και CEO του AKTOR υπογράμμισε τους λόγους για τους οποίους βρέθηκαν οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και οι Παραχωρήσεις στο επίκεντρο του Ομίλου, ενώ μίλησε και για τη στρατηγική του όσο αφορά στις εξαγορές.
AKTOR: Οι στόχοι
Ο όμιλος εξελίσσεται σε holding και μετασχηματίζεται ριζικά επιδιώκοντας περαιτέρω καθετοποίηση και το χτίσιμο EBITDA από πέντε πηγές εσόδων.
Πρόκειται για τις ισάριθμες θυγατρικές AKTOR ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, AKTOR AKINHTA, AKTORΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ, AKTOR ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ και AKTOR ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ.
Εργαλείο για να δημιουργηθεί ο νέος όμιλος είναι η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου των 200 εκατ. ευρώ.
Τα κεφάλαια αυτά θα διατεθούν για να πραγματοποιηθούν επενδύσεις ύψους 2 δισ. ευρώ ώστε να επιτύχει το 2025 κύκλο εργασιών ύψους 1,4 δισ. και EBITDA ύψους 184 εκατ. ευρώ και το 2030 κύκλο εργασιών 3,2 δισ. και EBITDA 430 εκατ. ευρώ.
Επιδίωξη είναι η δημιουργία ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων στο τέλος της δεκαετίας.
Συγκεκριμένα, στόχος είναι το 2030 το διαφοροποιημένο μείγμα EBITDA του Ομίλου να προέρχεται κατά 42% από τις κατασκευές, κατά 30% από τις ΑΠΕ, κατά 13% από τα ακίνητα, κατά 9% από τις συμμετοχές και κατά 6% από τη διαχείριση εγκαταστάσεων. Μετά την ολοκλήρωση των εξαγορών, ο αριθμός του προσωπικού του ομίλου το 2025 θα ξεπερνά τους 8.800 εργαζόμενους σε Ελλάδα και εξωτερικό.


Latest News

Mega deal Alpha Bank με AXIA Ventures
Αντίστροφη μέτρηση για την ανακοίνωση εξαγοράς της Axia από την Alpha Bank

Νέα κουλτούρα από τους δανειολήπτες – Τι άλλαξε από την εποχή των μνημονίων έως σήμερα
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα δάνεια από τις τράπεζες – Το πάθημα του ανεξέλεγκτου δανεισμού και των στρατηγικών κακοπληρωτών

Το επόμενο στοίχημα του «Γρηγόρη» - Τα deals με τοπικά brands και… οι καντίνες
Η αλυσίδα Γρηγόρης του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου βάζει στο επίκεντρο την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας – Σχέδια επέκτασης και σε Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία