![Henkel: Αύξηση των πωλήσεων σε περίπου 5,5 δισ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο – Στο 3,3% οργανική ανάπτυξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/thumbnail_HENKEL_Carsten-Knobel-CEO.jpg)
Σε 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ αύξησε τις πωλήσεις της η Henkel, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, άνοδος αυτή αντιστοιχεί σε ισχυρή οργανική αύξηση 3,3%, η οποία οφείλεται στην θετική εξέλιξη των τιμών και στη συνολική θετική τάση όγκου σε επίπεδο Ομίλου. Σε ονομαστικούς όρους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,0% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
”Συνεχίζουμε να φέρουμε θετικά αποτελέσματα και το τρίτο τρίμηνο, προωθώντας παράλληλα την περαιτέρω ανάπτυξη της Henkel. Και οι δύο επιχειρηματικές μονάδες συνέβαλαν σε αυτό με περαιτέρω οργανική ανάπτυξη. Επίσης, κατά το τρίτο τρίμηνο, πετύχαμε ισχυρά μικτά περιθώρια κέρδους, τα οποία μας επέτρεψαν να συνεχίσουμε τις συνεχείς επενδύσεις μας στις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματά μας. Το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT παρουσίασε αντίστοιχα ισχυρή εξέλιξη αποδεικνύοντας ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο με την αναπτυξιακή μας ατζέντα», δήλωσε ο Carsten Knobel, CEO της Henkel.
Henkel: Πωλήσεις 10,8 δισ. ευρώ, οργανική ανάπτυξη 2,9% το α’ εξάμηνο
«Πιστεύουμε ότι το οικονομικό έτος 2024 θα είναι μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη Henkel και θα πετύχουμε τους στόχους μας σε πωλήσεις και κέρδη, που αυξήσαμε κατά τη διάρκεια του έτους. Για αυτό μπορούμε να επαναεπιβεβαιώνουμε σήμερα τις προβλέψεις μας για το 2024. Βάσει των ισχυρών επιδόσεων της χρονιάς μέχρι σήμερα, βλέπουμε ότι υπάρχει σαφή δυνατότητα να πετύχουμε περισσότερο του μισού των αντίστοιχων ορίων κέρδους για τον Όμιλο – αυτό ισχύει τόσο για το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT όσο και για την προσαρμοσμένη αύξηση των κερδών ανά μετοχή».
Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών σημείωσε ισχυρή οργανική αύξηση των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο, η οποία υποστηρίχθηκε από όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Η καλή οργανική αύξηση των πωλήσεων στην επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands οφείλεται κυρίως στον παγκόσμιο τομέα Hair.
Henkel: Επίδοση πωλήσεων του Ομίλου
Το τρίτο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν ονομαστικά κατά 1,0% σε 5.492 εκατομμύρια ευρώ. Τα αποτελέσματα από εξαγορές/πωλήσεις αύξησαν τις πωλήσεις κατά 1,2%, ενώ τα αποτελέσματα των συναλλαγματικών ισοτιμιών είχαν αρνητική επίπτωση -3,6%. Οργανικά (δηλ. προσαρμοσμένες για συναλλαγματικές διαφορές και εξαγορές/πωλήσεις), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,3%. Η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στην καλή εξέλιξη των τιμών όσο και στη συνολική θετική εξέλιξη του όγκου σε επίπεδο Ομίλου.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 16.305 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό ισοδυναμεί με ονομαστική μείωση της τάξης του -0,4%. Οργανικά, η Henkel πέτυχε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων κατά 3,0%, η οποία οφείλεται τόσο στην εξέλιξη των τιμών όσο και του όγκου.
Η οργανική αύξηση των πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο προήλθε από τις περιοχές Ευρώπη, IMEA, Ασία-Ειρηνικός και Λατινική Αμερική. Η περιοχή της Βόρειας Αμερικής κατέγραψε αρνητική οργανική εξέλιξη των πωλήσεων και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες.
Επίσης, κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η ισχυρή οργανική αύξηση των πωλήσεων της Henkel προήλθε από όλες τις περιοχές εκτός της Βόρεια Αμερική.
Επίδοση πωλήσεων Συγκολλητικών Τεχνολογιών
Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών πέτυχε πωλήσεις ύψους 2.800 εκατομμυρίων ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2024. Αυτό αντιπροσωπεύει ονομαστική αύξηση κατά 3,3% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (προηγούμενο έτος: 2.711 εκατ. ευρώ). Οργανικά (δηλ. προσαρμοσμένες για τις συναλλαγματικές διαφορές και τις εξαγορές/πωλήσεις), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,7%. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην ισχυρή εξέλιξη του όγκου, ενώ οι τιμές παρέμειναν σταθερές σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι συναλλαγματικές επιδράσεις μείωσαν τις πωλήσεις κατά -3,3%. Οι εξαγορές/πωλήσεις είχαν θετικό αντίκτυπο 2,8%.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών σημείωσε ονομαστική αύξηση των πωλήσεων κατά 1,1% σε 8.275 εκατομμύρια ευρώ. Οργανικά, η μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών πέτυχε θετική αύξηση των πωλήσεων κατά 2,5%, κυρίως λόγω του όγκου.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ
![Goldman Sachs: Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών – Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/golman-sachs-600x400.jpg)
Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Goldman Sachs - Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]
Η Goldman Sachs, υποβαθμίζει την Eurobank – «Αγορά» συστήνει για ΕΤΕ, Πειραιώς
![Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/MOTOROIL_Refineries_yerolymbos-29-600x399.jpg)
Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Motor Oil