Σε 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ αύξησε τις πωλήσεις της η Henkel, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, άνοδος αυτή αντιστοιχεί σε ισχυρή οργανική αύξηση 3,3%, η οποία οφείλεται στην θετική εξέλιξη των τιμών και στη συνολική θετική τάση όγκου σε επίπεδο Ομίλου. Σε ονομαστικούς όρους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,0% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
”Συνεχίζουμε να φέρουμε θετικά αποτελέσματα και το τρίτο τρίμηνο, προωθώντας παράλληλα την περαιτέρω ανάπτυξη της Henkel. Και οι δύο επιχειρηματικές μονάδες συνέβαλαν σε αυτό με περαιτέρω οργανική ανάπτυξη. Επίσης, κατά το τρίτο τρίμηνο, πετύχαμε ισχυρά μικτά περιθώρια κέρδους, τα οποία μας επέτρεψαν να συνεχίσουμε τις συνεχείς επενδύσεις μας στις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματά μας. Το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT παρουσίασε αντίστοιχα ισχυρή εξέλιξη αποδεικνύοντας ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο με την αναπτυξιακή μας ατζέντα», δήλωσε ο Carsten Knobel, CEO της Henkel.
Henkel: Πωλήσεις 10,8 δισ. ευρώ, οργανική ανάπτυξη 2,9% το α’ εξάμηνο
«Πιστεύουμε ότι το οικονομικό έτος 2024 θα είναι μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη Henkel και θα πετύχουμε τους στόχους μας σε πωλήσεις και κέρδη, που αυξήσαμε κατά τη διάρκεια του έτους. Για αυτό μπορούμε να επαναεπιβεβαιώνουμε σήμερα τις προβλέψεις μας για το 2024. Βάσει των ισχυρών επιδόσεων της χρονιάς μέχρι σήμερα, βλέπουμε ότι υπάρχει σαφή δυνατότητα να πετύχουμε περισσότερο του μισού των αντίστοιχων ορίων κέρδους για τον Όμιλο – αυτό ισχύει τόσο για το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT όσο και για την προσαρμοσμένη αύξηση των κερδών ανά μετοχή».
Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών σημείωσε ισχυρή οργανική αύξηση των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο, η οποία υποστηρίχθηκε από όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Η καλή οργανική αύξηση των πωλήσεων στην επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands οφείλεται κυρίως στον παγκόσμιο τομέα Hair.
Henkel: Επίδοση πωλήσεων του Ομίλου
Το τρίτο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν ονομαστικά κατά 1,0% σε 5.492 εκατομμύρια ευρώ. Τα αποτελέσματα από εξαγορές/πωλήσεις αύξησαν τις πωλήσεις κατά 1,2%, ενώ τα αποτελέσματα των συναλλαγματικών ισοτιμιών είχαν αρνητική επίπτωση -3,6%. Οργανικά (δηλ. προσαρμοσμένες για συναλλαγματικές διαφορές και εξαγορές/πωλήσεις), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,3%. Η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στην καλή εξέλιξη των τιμών όσο και στη συνολική θετική εξέλιξη του όγκου σε επίπεδο Ομίλου.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 16.305 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό ισοδυναμεί με ονομαστική μείωση της τάξης του -0,4%. Οργανικά, η Henkel πέτυχε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων κατά 3,0%, η οποία οφείλεται τόσο στην εξέλιξη των τιμών όσο και του όγκου.
Η οργανική αύξηση των πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο προήλθε από τις περιοχές Ευρώπη, IMEA, Ασία-Ειρηνικός και Λατινική Αμερική. Η περιοχή της Βόρειας Αμερικής κατέγραψε αρνητική οργανική εξέλιξη των πωλήσεων και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες.
Επίσης, κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η ισχυρή οργανική αύξηση των πωλήσεων της Henkel προήλθε από όλες τις περιοχές εκτός της Βόρεια Αμερική.
Επίδοση πωλήσεων Συγκολλητικών Τεχνολογιών
Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών πέτυχε πωλήσεις ύψους 2.800 εκατομμυρίων ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2024. Αυτό αντιπροσωπεύει ονομαστική αύξηση κατά 3,3% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (προηγούμενο έτος: 2.711 εκατ. ευρώ). Οργανικά (δηλ. προσαρμοσμένες για τις συναλλαγματικές διαφορές και τις εξαγορές/πωλήσεις), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,7%. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην ισχυρή εξέλιξη του όγκου, ενώ οι τιμές παρέμειναν σταθερές σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι συναλλαγματικές επιδράσεις μείωσαν τις πωλήσεις κατά -3,3%. Οι εξαγορές/πωλήσεις είχαν θετικό αντίκτυπο 2,8%.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών σημείωσε ονομαστική αύξηση των πωλήσεων κατά 1,1% σε 8.275 εκατομμύρια ευρώ. Οργανικά, η μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών πέτυχε θετική αύξηση των πωλήσεων κατά 2,5%, κυρίως λόγω του όγκου.
Latest News
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία