Με έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, την τεχνητή νοημοσύνη και την ενιαία ενσωμάτωση πολλαπλών συσκευών, η Samsung ανέδειξε τις λύσεις που απαντούν σε προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του ολοκληρωμένου χαρτοφυλακίου των επιχειρησιακών λύσεων της.
Προφανώς, στο επίκεντρο της παρουσίασης βρέθηκε η τεχνητή νοημοσύνη, η ασφάλεια που παρέχεται μέσω της λύσης Knox και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας των προϊόντων Samsung μέσω της πλατφόρμας SmartThings.
Με άνοδο της τάξης του 4% στις ηλεκτρικές συσκευές το 2024 η Samsung
Πιο συγκεκριμένα, αξιοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία ενσωματώνεται σε ένα ευρύ φάσμα προσφερόμενων συσκευών της εταιρείας, που ξεκινά από τα smartphones και τα tablets και εκτείνεται μέχρι τις οθόνες και τα συστήματα ψύξης και θέρμανσης, η Samsung προσφέρει μία ολιστική πρόταση για τις επιχειρήσεις. Η πρόταση αυτή έχει στόχο τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των επιχειρήσεων, την ασφάλεια, καθώς και τη διαχείριση του κόστους κατανάλωσης ενέργειας.
Η Samsung δημιουργεί το SmartThings Pro
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025 η πλατφόρμα SmartThings θα επεκταθεί και στο οικοσύστημα των επαγγελματικών προϊόντων με τη λύση SmartThings Pro. Η πλατφόρμα SmartThings Pro επεκτείνει την υπερ-συνδεδεμένη τεχνολογία έξυπνου σπιτιού της Samsung σε επιχειρηματικά περιβάλλοντα, διευκολύνοντας την αυτοματοποίηση καθημερινών λειτουργιών.
Για την υποστήριξη των Β2Β πελατών, το SmartThings Pro προσφέρει προσαρμόσιμες διεπαφές προγραμματισμού εφαρμογών (API). Επίσης, διαθέτει τη λειτουργία AI Energy Mode, μια έξυπνη τεχνολογία διαχείρισης κατανάλωσης ενέργειας,. Επιπλέον, το SmartThings Pro επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν την κατάσταση σύνδεσης διαφόρων συσκευών IoT μέσω ενός φιλικού προς τον χρήστη πίνακα ελέγχου. Αυτός ο πίνακας εργαλείων παρέχει AI για την ανάλυση συνδεδεμένων συσκευών, βοηθώντας τους χρήστες να χρησιμοποιούν τις συσκευές τους αποτελεσματικά.
Αξίζει να σημειωθεί πως τεχνολογίες και επαγγελματικές λύσεις της Samsung έχουν αξιοποιηθεί σε μεγάλα κατασκευαστικά έργα παγκοσμίως όπως το Sofi Stadium στις ΗΠΑ.
Στην Ελλάδα, η Samsung Electronics Hellas έχει συνεργασία με φορείς όπως το Υπουργείο Παιδείας, ο ΔΕΔΔΗΕ, επιχειρήσεις από τον τραπεζικό κλάδο, τον κλάδο του retail και των τηλεπικοινωνιών, καθώς και επιχειρήσεις του τουρισμού, όπως είναι και το ξενοδοχείο One&Only Aesthesis, στο οποίο πραγματοποιήθηκε και η εκδήλωση.
«Βελτιώνουμε την καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων»
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Samsung Electronics Hellas, Hansoo Kim «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να διαθέτουμε μια ποικιλία λύσεων, υπηρεσιών και συνδεδεμένων συσκευών που έρχονται να βελτιώσουν την καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων και όχι μόνο» και συνέχισε: «Το όραμά μας “AI for All” επεκτείνεται και στους B2B πελάτες μας. Επιδιώκουμε να στηρίξουμε την επιτυχία των συνεργατών μας, μέσα από ένα μοντέλο ανοιχτής συνεργασίας».
Ο κ. Αλέξιος Γρίβας, IT Manager του One&Only Aesthesis, προσκεκλημένος ομιλητής, ανέδειξε κάποιες από τις σύγχρονες τάσεις στο χώρο του hospitality και μεταξύ άλλων σημείωσε: «Στο One&Only Aesthesis θέλουμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια πολυτελή διαμονή, που θα τους επιτρέψει να επεκτείνουν τη χρήση προσωπικού περιεχομένου που απολαμβάνουν στο σπίτι τους με την ίδια άνεση και ασφάλεια. Η ασφάλεια τόσο στις οθόνες όσο και στα smartphones είναι ένας από τους βασικούς λόγους που έχουμε επενδύσει στην τεχνολογία της Samsung».
Latest News
Η νάρκη στην ελληνική οικονομία – Η απειλή των επιχειρήσεων ζόμπι [γραφήματα]
Σύμφωνα με το ΙΟΒΕ οι επιδράσεις είναι τόσο άμεσες σε επίπεδο εταιρείας, όσο και ευρύτερες σε επίπεδο συνολικής οικονομίας - Τι ισχύει στους κλάδους
Από τα Orchestra και τα DP...am στα Cool Club - Είναι τα παιδικά ο «κρυμμένος θησαυρός» της αγοράς;
Έντονο είναι το αποτύπωμα της ψηφιακής παρουσίας των brands με e-shops, αλλά και της στοχευμένης ανάπτυξης του δικτύου πωλήσεων
Η μάχη των τιμών και ποιος θα γίνει game changer στα ράφια
Το στοίχημα των τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ – Πώς θα αλλάξουν οι συσχετισμοί δυνάμεων
Τι παίζει με το brand της Cosmote - Το παρασκήνιο της επίσκεψης Höttges
Η φετινή επίσκεψη του CEO της Telekom συνοδεύτηκε από την έντονη φημολογία περί επικείμενης μετάβασης του brand Cosmote σε «κάτι» που θα είναι πιο κοντά στο ευρέως αναγνωρίσιμο στο εξωτερικό «T»
Τα σπάνε… τα αμοιβαία κεφάλαια – Γιατί τα επιλέγουν οι αποταμιευτές
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών στο πρώτο μισό του Ιανουαρίου οι εισροές στα ομολογιακά αμοιβαία κεφάλαια έφτασαν τα 132 εκατ. ευρώ
Πού επένδυσαν πάνω από 2 δισ. τα 35 μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ
Οι επενδύσεις των 35 μεγαλύτερων σούπερ μάρκετ - Τι πλήρωσαν σε μισθούς- Τα σχέδια Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλου, Lidl, My Market και Μασούτη
Με αστερίσκους η ανοδική πορεία της Prada - Η στρατηγική του 2025 και για την Ελλάδα
Ο ιταλικός όμιλος Prada ακολουθεί ανοδική πορεία, αντίθετα με τους κολοσσούς της πολυτέλειας - Τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά
Η κρίσιμη «παρτίδα» για το turn around της ΑΒ Βασιλόπουλος – Οι 2 κινήσεις
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ποντάρει στα PL και τα franchise για να γυρίσει σε θετικά αποτελέσματα – Η αισιοδοξία για το 2025
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ: Μέχρι τις 24 Φεβρουαρίου η περίοδος αποδοχής της δημόσιας πρότασης από τη Masdar
Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το πληροφοριακό δελτίο - Στα 20 ευρώ η τιμή απόκτησης των μετοχών
Υπερκαλύφθηκε η ΑΜΚ του Ομίλου AKTOR
H AMK του Ομίλου AKTOR η οποία υπερκαλύφθηκε θα υποστηρίξει σημαντικές επενδύσεις ύψους 2 δισ., σε υφιστάμενους, αλλά και καινούριους τομείς δραστηριοτήτων