
Σε ένα ολικό rebranding προχώρησε ο όμιλος Atlantica Hotels & Resorts, της Οικογένειας Νικολαΐδη, από την Κύπρο, ενώ την ίδια στιγμή όπως αναφέρουν πληροφορίες από τη Ρόδο, ετοιμάζεται να αποκτήσει δυο ακόμη ξενοδοχεία στο νησί, διευρύνοντας την παρουσία του στη χώρα μας. Παράλληλα σύμφωνα με άλλες πληροφορίες από την ελληνική αγορά ο Όμιλος Atlantica φέρεται να είναι σε συζητήσεις για συνεργασία και με την διεθνή αλυσίδα Marriott.
Ο όμιλος Atlantica Hotels & Resorts με 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο, είναι ένας μεγάλος ξενοδοχειακός όμιλος που ξεχωρίζει και για το γεγονός ότι συνεργάζεται στη χώρα μας με τον μεγαλύτερο tour operator την Tui με την οποία ελέγχουν με 50% η κάθε πλευρά την της ΑΤΛΑΝΤΙΚΑ ΕΛΛΑΣ ΑΕ, που διαθέτει μία σειρά ξενοδοχείων στην Ελλάδα.
Hilton: Σκληρή μάχη με την Marriott για την πρώτη θέση – Τα μεγάλα brands και η Ελλάδα σε αριθμούς
Η νέα επωνυμία Wavemaker Hospitality, όπως αναφέρει στον ιστότοπο της είναι ένας καθιερωμένος όμιλος φιλοξενίας στη Μεσόγειο και όπως τονίζει ειδικεύεται στη μεγιστοποίηση των εσόδων και την ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας των ξενοδοχείων μέσω ενός ολοκληρωμένου φάσματος υπηρεσιών. Από τη δυναμική τιμολόγηση και τις στρατηγικές συνεργασίες έως το βελτιστοποιημένο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα προηγμένα συστήματα CRM, εστιάζει στην προώθηση της κερδοφορίας και της ανάπτυξης της αγοράς. Η προσέγγισή της περιλαμβάνει οικονομικό σχεδιασμό, διαχείριση κόστους και πρωτοβουλίες βιωσιμότητας, εξασφαλίζοντας εξορθολογισμένες λειτουργίες και μακροπρόθεσμη επιτυχία.
Εστίαση στη διαχείριση μονάδων
Όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς επιδιώκει να χαράξει το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη του εστιάζοντας στη διαχείριση μονάδων και την ανάπτυξη παράλληλα νέων επώνυμων αλυσίδων κατά τα πρότυπα ανάπτυξης ξένων μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων.
Κάτω από την επωνυμία Wavemaker Hospitality, «κρέμονται» οι επωνυμίες Atlantica, Mare, Aphi, Amoh και Aprodite Hills, η κάθε μία με τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, η κάθε μία. Όπως αναφέρει η εταιρεία το rebranding είναι «κάτι περισσότερο από μια νέα εμφάνιση, είναι ένας εντελώς νέος τρόπος σκέψης, σχεδιασμένος να δημιουργεί μοναδικές εμπειρίες για κάθε ταξιδιώτη. Αυτό αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε εξατομικευμένες παραθαλάσσιες εμπειρίες».
Η νέα ταυτότητα Wavemaker Hospitality, αποφασίσθηκε όπως αναφέρει η εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετά από εκτεταμένη έρευνα και σημαντικών επενδύσεων για την ενίσχυση της ψηφιακής της παρουσίας. Το rebranding παρουσιάσθηκε στις αρχές Οκτωβρίου στα στελέχη του Κυπριακού Ομίλου.
Το ξεκίνημα
Ο πατριάρχης της Οικογένειας Νικολαίδη ο Νικολής Νικολαΐδης άρχισε να επενδύει στον ξενοδοχειακό τομέα στην Κύπρο το 1979 με το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείου 25 διαμερισμάτων. το οποίο το 1991 επεκτάθηκε σε 276 δωμάτια.
Η συνέχεια ήταν ραγδαία, ενώ επιπλέον ώθηση έδωσε η συνεργασία το 2001 με την Tui, καθώς η κάθε πλευρά ελέγχει από 50% της ΑΤΛΑΝΤΙΚΑ ΕΛΛΑΣ ΑΕ, που διαθέτει μια σειρά ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Το 2009 η Atlantica επεκτάθηκε στην Αίγυπτο με το brand Coral Sea Hotels.
Την τελευταία δεκαετία οι κινήσεις του Ομίλου Atlantica που ξεχώρισαν ήταν η αγορά του Ομίλου Lakitira (τρία ξενοδοχεία) στην Κω μέσω πλειστηριασμό. Ακολούθησε η αγορά του Νοτίου Τμήματος Αφάντου της Ρόδου, ενώ στις αρχές του τρέχοντος έτους απέκτησε μέσω της WRA Consultants (WRA), συμφερόντων των αδελφών Νικολαΐδη, το υπόλοιπο 50% του Aphrodite Hills Resort Limited στη Κύπρο.
Αύξηση εσόδων μείωση κερδών
Στο μεταξύ η «ΑΤΛΑΝΤΙΚΑ ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ» δημοσίευσε πρόσφατα την οικονομική έκθεση για τη χρήση 2023. Η ΑΤΛΑΝΤΙΚΑ ΕΛΛΑΣ καθώς και οι θυγατρικές αυτής δραστηριοποιούνται στον ξενοδοχειακό κλάδο με τη λειτουργία 10 ξενοδοχείων στο νησί της Ρόδου και 3 ξενοδοχείων στο νησί της Κω.
Ο κύκλος εργασιών σε επίπεδο Ομίλου ανήλθε το 2023 σε 101.883.462 ευρώ έναντι 97.219.950 ευρώ το 2022 παρουσιάζοντας αύξηση 4,8%. Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 43.639.734 ευρώ το 2023 έναντι 40.994.283 ευρώ το 2022 παρουσιάζοντας αύξηση 6,5%. Η βελτίωση των μικτών αποτελεσμάτων οφείλεται στην αύξηση του κύκλου εργασιών ένεκα της ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου, τονίζει η διοίκηση της εταιρείας. Τα «Αποτελέσματα Προ Φόρων Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων & Αποσβέσεων» (EBITDA) αυξήθηκαν 4,4% και ανήλθαν σε 38.491.429 ευρώ έναντι 36.855.609 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Τα Κέρδη Προ φόρων μειώθηκαν στα 12.607.662 ευρώ έναντι κερδών 18.909.369 ευρώ την προηγούμενη χρήση.
Εξέλιξη των εργασιών της Εταιρείας
Σε επίπεδο εταιρείας ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 64.971.854 ευρώ το 2023 έναντι 60.708.884 ευρώ το 2022 παρουσιάζοντας αύξηση 7%. Τα Κέρδη Προ φόρων μειώθηκαν σε 8.096.026 ευρώ το 2023 έναντι 11.193.188 ευρώ την προηγούμενη χρήση.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση