Η αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχει βουλιάξει και αυτό συμπαρασύρει τα σχέδια των κατασκευαστών. Η Bentley Motors αναθεωρεί και αυτή καθυστερώντας τα σχέδια να προσφέρει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, καθώς οι πωλήσεις EV συνεχίζουν να απογοητεύουν τις προβλέψεις σε ολόκληρο τον κλάδο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας θα επεκτείνει τον στόχο για την επιχειρηματική της στρατηγική «Beyond100», που τώρα ονομάζεται «Beyond100+», κατά πέντε χρόνια έως το 2035, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Φρανκ-Στέφεν Γουόλισερ κατά τη διάρκεια βιντεοδιάσκεψης την Πέμπτη.
Αυτοκίνητο: Ο CEO της Bentley Americas για το μέλλον της εταιρείας και της αυτοκίνησης
«Όλοι ξέρουμε ότι η αγορά αυτοκινήτων φαίνεται διαφορετική», δήλωσε ο Γουόλισερ, ο πρώην γκουρού του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche που εντάχθηκε στην Bentley την 1η Ιουλίου. «Η νομοθεσία σίγουρα δίνει ώθηση στην ηλεκτροκίνηση. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση, οι πελάτες είναι κάπως προσεκτικοί όταν εξετάζουν κάτι τέτοιο».
Το 2026 το πρώτο EV της Bentley
Ο Γουόλισερ επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία παραμένει σε καλό δρόμο για να αποκαλύψει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της όχημα το 2026. Ένα συμπαγές SUV που είναι μικρότερο από το υπάρχον Bentayga, θα εγκαινιάσει τα σχέδια της Bentley να παρουσιάζει ένα νέο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (PHEV) ή νέο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία (BEV) κάθε χρόνο την επόμενη δεκαετία.
«Θέλουμε να προσελκύσουμε νέους πελάτες», είπε ο Γουόλισερ για το συμπαγές SUV που λειτουργεί με μπαταρία. «Δεν θα αντικαταστήσει υπάρχοντα μοντέλα, είναι ένα επιπλέον αυτοκίνητο».
Τον Σεπτέμβριο, το στέλεχος από την Γερμανία είχε ήδη περιγράψει τη μετάβαση της Bentley στα EV ως «ένα κινούμενο στόχο» και είπε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε ένα μείγμα υβριδικών και οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως το Bentley Continental GT Speed αξίας 300.000 δολαρίων για το άμεσο μέλλον.
Η Bentley θα παράγει κάποια μορφή υβριδικού ή βενζινοκίνητου οχήματος για όσο διάστημα το απαιτεί ο πελάτης και η αγορά, επιβεβαίωσε εκ νέου την Πέμπτη, σημειώνοντας ότι παρόλο που διέκοψε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης W-12 νωρίτερα φέτος, θα προσφέρει ένα νέο αμιγώς βενζινοκίνητο Bentayga το επόμενο έτος.
«Παρόλα αυτά, η βιωσιμότητα είναι εξαιρετικά σημαντική», είπε στο Bloomberg ο Ματίας Ράμπε, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bentley για έρευνα και ανάπτυξη, ο οποίος συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη, αναφέροντας ότι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν και να εκτιμούν τα βιώσιμα καύσιμα που αναπτύσσει η Porsche AG.
Τα υβριδικά θα μείνουν μέχρι το 2035
«Τα υβριδικά plug-in θα παραμείνουν μαζί μας μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030. Σε ορισμένα μέρη του κόσμου θα πάει ακόμη πιο πέρα από το 2035», δήλωσε ο Γουόλισερ.
Ο Αντρέας Λέχε, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bentley για την κατασκευή, μίλησε επίσης στο Bloomberg. Ο Λέχε περιέγραψε σχέδια για συνέχιση της επέκτασης των κεντρικών γραφείων της Bentley στο Crewe της Αγγλίας, για να περιλαμβάνει νέα τμήματα σχεδίασης, συναρμολόγησης και βαφής, στοιχεία που προορίζονται να βοηθήσουν τη Bentley να κεφαλαιοποιήσει τα κερδοφόρα προγράμματα προσαρμογής της. Το πρώτο μέρος του έργου θα ανοίξει την άνοιξη του 2025.
«Είναι η μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της Bentley», είπε, αλλά δεν διευκρίνισε το ποσό των χρημάτων που δαπανήθηκαν για το έργο.
Η Bentley εντάσσεται σε μια ομάδα αυτοκινητοβιομηχανιών που αλλάζουν τα σχέδιά για EV φέτος.
Επικαλούμενες παράγοντες όπως η περιορισμένη υποδομή φόρτισης, οι αναπτυξιακές κρίσεις και η χαμηλή ζήτηση των καταναλωτών, εταιρείες όπως η Ford Motor, η General Motors, η Mercedes-Benz Group, η Porsche, η Stellantis NV, η Volvo και ακόμη και η Tesla καθυστερούν το λανσάρισμα νέων μοντέλων. Η μητρική εταιρεία Volkswagen αντιμετωπίζει τόσο σκοτεινές προβλέψεις που έχουν προκαλέσει πιθανό κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία, παρόλο που η εταιρεία παλεύει να το αποφύγει.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Bentley μειώθηκαν κατά 23% για το πρώτο εξάμηνο του έτους, χαμηλότερα από τα υψηλά ρεκόρ του 2021 και του 2022.
Latest News
Πώς η Honda κλείνει την ψαλίδα με την Tesla - Τι κάνουν Cadillac και Chevrolet
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Honda, Prologue, κερδίζει τις πιστούς και νέους πελάτες - Κάτω του 50% το μερίδιο EV της Tesla
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Ηλεκτρικό ή υβριδικό ήταν 1 στα 2 εισαγόμενα οχήματα στην ΕΕ το 2023
Οι εξαγωγές της ΕΕ σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν από 2% επί του συνόλου το 2017 σε 26% 2023
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Συντηρητικές οι εκτιμήσεις της LG για τα έσοδα του επόμενου έτους
Η LG που προμηθεύει την Tesla, τη General Motors και τη Hyundai Motor , «βλέπει» ότι επιβραδύνεται η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων
Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα... διυλιστήρια στην Κίνα - Τα πρώτα λουκέτα
Η PetroChina πρόκειται να κλείσει το μεγαλύτερο διυλιστήριό της στην Κίνα μέσα στον επόμενο χρόνο με δυναμικότητα 410.000 βαρελιών ημερησίως