Η αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχει βουλιάξει και αυτό συμπαρασύρει τα σχέδια των κατασκευαστών. Η Bentley Motors αναθεωρεί και αυτή καθυστερώντας τα σχέδια να προσφέρει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, καθώς οι πωλήσεις EV συνεχίζουν να απογοητεύουν τις προβλέψεις σε ολόκληρο τον κλάδο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας θα επεκτείνει τον στόχο για την επιχειρηματική της στρατηγική «Beyond100», που τώρα ονομάζεται «Beyond100+», κατά πέντε χρόνια έως το 2035, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Φρανκ-Στέφεν Γουόλισερ κατά τη διάρκεια βιντεοδιάσκεψης την Πέμπτη.
Αυτοκίνητο: Ο CEO της Bentley Americas για το μέλλον της εταιρείας και της αυτοκίνησης
«Όλοι ξέρουμε ότι η αγορά αυτοκινήτων φαίνεται διαφορετική», δήλωσε ο Γουόλισερ, ο πρώην γκουρού του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche που εντάχθηκε στην Bentley την 1η Ιουλίου. «Η νομοθεσία σίγουρα δίνει ώθηση στην ηλεκτροκίνηση. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση, οι πελάτες είναι κάπως προσεκτικοί όταν εξετάζουν κάτι τέτοιο».
Το 2026 το πρώτο EV της Bentley
Ο Γουόλισερ επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία παραμένει σε καλό δρόμο για να αποκαλύψει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της όχημα το 2026. Ένα συμπαγές SUV που είναι μικρότερο από το υπάρχον Bentayga, θα εγκαινιάσει τα σχέδια της Bentley να παρουσιάζει ένα νέο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (PHEV) ή νέο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία (BEV) κάθε χρόνο την επόμενη δεκαετία.
«Θέλουμε να προσελκύσουμε νέους πελάτες», είπε ο Γουόλισερ για το συμπαγές SUV που λειτουργεί με μπαταρία. «Δεν θα αντικαταστήσει υπάρχοντα μοντέλα, είναι ένα επιπλέον αυτοκίνητο».
Τον Σεπτέμβριο, το στέλεχος από την Γερμανία είχε ήδη περιγράψει τη μετάβαση της Bentley στα EV ως «ένα κινούμενο στόχο» και είπε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε ένα μείγμα υβριδικών και οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως το Bentley Continental GT Speed αξίας 300.000 δολαρίων για το άμεσο μέλλον.
Η Bentley θα παράγει κάποια μορφή υβριδικού ή βενζινοκίνητου οχήματος για όσο διάστημα το απαιτεί ο πελάτης και η αγορά, επιβεβαίωσε εκ νέου την Πέμπτη, σημειώνοντας ότι παρόλο που διέκοψε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης W-12 νωρίτερα φέτος, θα προσφέρει ένα νέο αμιγώς βενζινοκίνητο Bentayga το επόμενο έτος.
«Παρόλα αυτά, η βιωσιμότητα είναι εξαιρετικά σημαντική», είπε στο Bloomberg ο Ματίας Ράμπε, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bentley για έρευνα και ανάπτυξη, ο οποίος συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη, αναφέροντας ότι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν και να εκτιμούν τα βιώσιμα καύσιμα που αναπτύσσει η Porsche AG.
Τα υβριδικά θα μείνουν μέχρι το 2035
«Τα υβριδικά plug-in θα παραμείνουν μαζί μας μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030. Σε ορισμένα μέρη του κόσμου θα πάει ακόμη πιο πέρα από το 2035», δήλωσε ο Γουόλισερ.
Ο Αντρέας Λέχε, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bentley για την κατασκευή, μίλησε επίσης στο Bloomberg. Ο Λέχε περιέγραψε σχέδια για συνέχιση της επέκτασης των κεντρικών γραφείων της Bentley στο Crewe της Αγγλίας, για να περιλαμβάνει νέα τμήματα σχεδίασης, συναρμολόγησης και βαφής, στοιχεία που προορίζονται να βοηθήσουν τη Bentley να κεφαλαιοποιήσει τα κερδοφόρα προγράμματα προσαρμογής της. Το πρώτο μέρος του έργου θα ανοίξει την άνοιξη του 2025.
«Είναι η μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της Bentley», είπε, αλλά δεν διευκρίνισε το ποσό των χρημάτων που δαπανήθηκαν για το έργο.
Η Bentley εντάσσεται σε μια ομάδα αυτοκινητοβιομηχανιών που αλλάζουν τα σχέδιά για EV φέτος.
Επικαλούμενες παράγοντες όπως η περιορισμένη υποδομή φόρτισης, οι αναπτυξιακές κρίσεις και η χαμηλή ζήτηση των καταναλωτών, εταιρείες όπως η Ford Motor, η General Motors, η Mercedes-Benz Group, η Porsche, η Stellantis NV, η Volvo και ακόμη και η Tesla καθυστερούν το λανσάρισμα νέων μοντέλων. Η μητρική εταιρεία Volkswagen αντιμετωπίζει τόσο σκοτεινές προβλέψεις που έχουν προκαλέσει πιθανό κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία, παρόλο που η εταιρεία παλεύει να το αποφύγει.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Bentley μειώθηκαν κατά 23% για το πρώτο εξάμηνο του έτους, χαμηλότερα από τα υψηλά ρεκόρ του 2021 και του 2022.
Latest News
«Συναγερμός» από την πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη [γραφήματα]
Οι εταιρείες ζητούν παρέμβαση Βρυξελλών για τους νέους κανονισμούς ρύπων - Φοβίζει ο ανταγωνισμός από Κίνα και τυχόν εμπορικές εντάσεις με ΗΠΑ
Ο Τραμπ «σκοτώνει» τον στόχο Μπάιντεν για 50% EV - Τέλος οι επιδοτήσεις για σταθμούς φόρτισης
Ο Τραμπ με εκτελεστικό διάταγμα σταματά τη διανομή κρατικών κεφαλαίων για σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Άνοδος 0,9% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2024 - Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά
Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων διέρχεται μια περίπλοκη μετάβαση στα EV, καθώς η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων απογοητεύει
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη φέρνουν 160 μοντέλα EV στην αγορά - Θα αυξηθούν όμως οι πωλήσεις;
Το μεγάλο push στην ηλεκτροκίνηση είναι δύσκο να αγγίξει τους φιλόδοξους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Εμφύλιος» στις πολυκατοικίες με τη φόρτιση των EV
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις όσων διαθέτουν ή σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Πώς μπορούν να φορτίζουν
Η Βρετανία έγινε η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη - Ξεπέρασε τη Γερμανία
Στα 381.970 ανέρχονται τα ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν στη Βρετανία μέσα στο 2024