Μεγάλη αύξηση εσόδων κατά 66% ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023 η Capital Clean Energy Carriers Corp. (CCEC). Τα έσοδά της ανήλθαν σε 106 εκατ. δολ έναντι 63,9 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Διανομή μερίσματος από την Capital Clean Energy Carriers
Η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το τρίτο τρίμηνο του 2024.
Την ίδια περίοδο ολοκληρώθηκε ο μετασχηματισμός της από εταιρεία περιορισμένης ευθύνης των Νήσων Μάρσαλ σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ, και η μετωνυμία της σε «Capital Clean Energy Carriers Corp.» στις 26 Αυγούστου, 2024.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης την πώληση πέντε αδελφών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με αναμενόμενο λογιστικό κέρδος ύψους 118,4 εκατ. δολ., ενώ αναχρηματοδοτήθηκαν οι δανειακές υποχρεώσεις των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου («LNG/C») Attalos και LNG/C Asklipios, αποδεσμεύοντας 72,6 εκατ. δολάρια πρόσθετης ρευστότητας και παρατείνοντας τις λήξεις έως το 2031.
Ο CEO Γεράσιμος Καλογηράτος
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της εταιρείας. με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο του 2024 δήλωσε:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρακολουθώ την εταιρεία μας, με τη νέα της επωνυμία, Capital Clean Energy Carriers Corp., να συνεχίζει να εφαρμόζει σταθερά την στρατηγική μας. Η αλλαγή του ονόματος και η μετατροπή της σε εταιρεία με ενισχυμένα πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης είναι ένα σημαντικό βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξη της και για την διείσδυση της εταιρείας σε μια ευρύτερη βάση επενδυτών. Η πώληση των πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo Panamax που συμφωνήθηκε κατά τη διάρκεια του τριμήνου αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της διοίκησης να επικεντρωθεί στην αγορά μεταφοράς φυσικού αερίου και ενεργειακή μετάβασης. Επιπλέον, και σε συνέπεια με τη στρατηγικής της, η εταιρεία επωφελήθηκε από τη θετική δυναμική της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων και συνολικά πούλησε ή συμφώνησε να πουλήσει 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συγκεντρώνοντας περίπου 472,0 εκατ. δολάρια. Πιστεύουμε ότι η πλατφόρμα της CCEC που επικεντρώνεται στο φυσικό αέριο είναι σε καλή θέση, για να αναπτυχθεί περεταίρω κατά τα επόμενα δύο χρόνια με την παραλαβή επιπλέον 16 νέων πλοίων, ανάπτυξη που υποστηρίζεται από τρέχοντα ανεκτέλεστα συμβολαιοποιημένα έσοδα άνω των 2,6 δισ. δολαρίων», κατέληξε ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος
Latest News
Με εναλλακτικά καύσιμα 1 στα 2 νέα δεξαμενόπλοια
Αυξημένη διάθεση επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία με χαμηλότερες εκπομπές αέριων ρύπων, η οποία όμως θα πρέπει να συμβαδίζει με την αύξηση της ζήτησης
Στα γραφεία της ΕΕΕ η διεθνής ναυτιλία συζητά για την πράσινη μετάβαση του κλάδου
Όπως αναφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ΕΕΕ η συζήτηση οργανώθηκε ενόψει της συνεδρίασης της αρμόδιας Επιτροπής του ΙΜΟ
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια