
Μεγάλη αύξηση εσόδων κατά 66% ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023 η Capital Clean Energy Carriers Corp. (CCEC). Τα έσοδά της ανήλθαν σε 106 εκατ. δολ έναντι 63,9 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Διανομή μερίσματος από την Capital Clean Energy Carriers
Η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το τρίτο τρίμηνο του 2024.
Την ίδια περίοδο ολοκληρώθηκε ο μετασχηματισμός της από εταιρεία περιορισμένης ευθύνης των Νήσων Μάρσαλ σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ, και η μετωνυμία της σε «Capital Clean Energy Carriers Corp.» στις 26 Αυγούστου, 2024.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης την πώληση πέντε αδελφών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με αναμενόμενο λογιστικό κέρδος ύψους 118,4 εκατ. δολ., ενώ αναχρηματοδοτήθηκαν οι δανειακές υποχρεώσεις των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου («LNG/C») Attalos και LNG/C Asklipios, αποδεσμεύοντας 72,6 εκατ. δολάρια πρόσθετης ρευστότητας και παρατείνοντας τις λήξεις έως το 2031.
Ο CEO Γεράσιμος Καλογηράτος
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της εταιρείας. με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο του 2024 δήλωσε:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρακολουθώ την εταιρεία μας, με τη νέα της επωνυμία, Capital Clean Energy Carriers Corp., να συνεχίζει να εφαρμόζει σταθερά την στρατηγική μας. Η αλλαγή του ονόματος και η μετατροπή της σε εταιρεία με ενισχυμένα πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης είναι ένα σημαντικό βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξη της και για την διείσδυση της εταιρείας σε μια ευρύτερη βάση επενδυτών. Η πώληση των πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo Panamax που συμφωνήθηκε κατά τη διάρκεια του τριμήνου αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της διοίκησης να επικεντρωθεί στην αγορά μεταφοράς φυσικού αερίου και ενεργειακή μετάβασης. Επιπλέον, και σε συνέπεια με τη στρατηγικής της, η εταιρεία επωφελήθηκε από τη θετική δυναμική της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων και συνολικά πούλησε ή συμφώνησε να πουλήσει 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συγκεντρώνοντας περίπου 472,0 εκατ. δολάρια. Πιστεύουμε ότι η πλατφόρμα της CCEC που επικεντρώνεται στο φυσικό αέριο είναι σε καλή θέση, για να αναπτυχθεί περεταίρω κατά τα επόμενα δύο χρόνια με την παραλαβή επιπλέον 16 νέων πλοίων, ανάπτυξη που υποστηρίζεται από τρέχοντα ανεκτέλεστα συμβολαιοποιημένα έσοδα άνω των 2,6 δισ. δολαρίων», κατέληξε ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.