Η Toyota στοχεύει να κατασκευάζει τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια οχήματα ετησίως στην Κίνα μέχρι το 2030, σύμφωνα με το Reuters.
Η αλλαγή αυτη θα τη φέρει πιο κοντά στις κινεζικές πωλήσεις και την παραγωγή και θα επιτρέψει στα τοπικά στελέχη να έχουν πιο «ελεύθερα χέρια στην ανάπτυξη», ανέφεραν οι πηγές.
Nissan: Ανακοίνωσε περικοπή θέσεων εργασίας και μισθών στελεχών
Το σχέδιο, το οποίο δεν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αντιπροσωπεύει μια στρατηγική στροφή από την κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, υπογραμμίζοντας τη φιλοδοξία της να ανακτήσει τις δουλειές που έχασε από την BYD και άλλους τοπικούς παίκτες τα τελευταία χρόνια.
Η στρατηγική της Toyota έρχεται σε αντίθεση με εκείνη άλλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των ιαπωνικών, οι οποίες είτε περιορίζουν τις δραστηριότητές τους είτε αποσύρονται από την Κίνα.
Στόχος της είναι να αυξήσει την παραγωγή σε έως και 3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, είπαν δύο από τους ανθρώπους. Ωστόσο, έχει σταματήσει να θέτει επίσημο στόχο, είπαν οι τρεις άνθρωποι. Όλοι οι άνθρωποι αρνήθηκαν να κατονομαστούν επειδή το θέμα δεν έχει δημοσιοποιηθεί.
Ο μεγαλύτερος αριθμός αντιπροσωπεύει αύξηση 63% σε σχέση με το ρεκόρ των 1,84 εκατομμυρίων οχημάτων που παρήγαγε στην Κίνα το 2022. Πέρυσι παρήγαγε εκεί 1,75 εκατομμύρια οχήματα.
Η Toyota έχει ενημερώσει ορισμένους προμηθευτές για την προβλεπόμενη αύξηση, με την ελπίδα να καθησυχάσει τους κατασκευαστές εξαρτημάτων για τη δέσμευσή της στην Κίνα και να διασφαλίσει έτσι την εφοδιαστική της αλυσίδα, ανέφεραν οι άνθρωποι.
Απαντώντας σε ερωτήσεις του Reuters, η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Με τον έντονο ανταγωνισμό στην κινεζική αγορά, εξετάζουμε συνεχώς διάφορες πρωτοβουλίες». Οι εκπροσωποι του γιαπωνεζικου ομίλου είπαν ακόμα ότι [η Toyota] θα συνεχίσει να εργάζεται για την κατασκευή «ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων» για την κινεζική αγορά.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να φέρει τις πωλήσεις και τις παραγωγικές δραστηριότητες των δύο κινεζικών κοινοπραξιών της πιο κοντά, για να βελτιώσει την αποδοτικότητα, δήλωσαν δύο από τους ανθρώπους.
Σκοπεύει επίσης να μεταφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης ανάπτυξης σε προσωπικό με έδρα την Κίνα, το οποίο έχει καλύτερη αντίληψη των προτιμήσεων της τοπικής αγοράς, ιδίως γύρω από την τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων και συνδεδεμένων αυτοκινήτων.
Προβάδισμα
Οι κινήσεις σηματοδοτούν μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση εντός της Toyota ότι πρέπει να βασιστεί περισσότερο στο τοπικό προσωπικό για να αναλάβει την ευθύνη και να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων στην Κίνα, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους, προσθέτοντας ότι διαφορετικά «θα είναι πολύ αργά».
Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Toyota, έχουν ξεπεραστεί στην Κίνα, καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων κυκλοφορούν γρήγορα οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα με μπαταρία και προηγμένη τεχνολογία.
Πέρυσι η Toyota ανακοίνωσε σχέδια για την εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ του κέντρου Ερευνας και Ανάπτυξης στην επαρχία Jiangsu και των δύο τοπικών κοινοπραξιών της.
Ένα πρόβλημα, αντιπροσωπευτικό των ευρύτερων προβλημάτων της Toyota, είναι ότι τα οχήματα που αναπτύσσονται ανεξάρτητα από τους εταίρους της κοινοπραξίας πωλούνται καλύτερα από εκείνα που παράγονται με την Toyota.
Latest News
Γερμανικές ΜΚΟ προσφεύγουν εναντίον του Χ για παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας
Υποστηρίζουν ότι η πλατφόρμα δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημά τους για πρόσβαση σε δημόσια δεδομένα για την επιρροή στις επερχόμενες εκλογές στη Γερμανία
Πέρασε ο προϋπολογισμός Μπαϊρού στη Γαλλία - Απέτυχε η πρόταση δυσπιστίας
Διάσπασε το Νέο Λαϊκό Μέτωπο ο Μπαϊρού - Τα επόμενα βήματα για τη Γαλλία
Gaming boom στην Αφρική - Ποιο παιχνίδι εκτόξευσε τα έσοδα της αγοράς πάνω από 1,8 δισ.
Το mobile gaming κυριαρχεί στην Αφρική, αποτελώντας το 89% της συγκεκριμένης αγοράς
Καναδάς – ΗΠΑ: Το μεγαλύτερο εμπορικό πλεόνασμα από το 2022 λόγω πετρελαίου
Κατακόρυφη άνοδο σημείωσαν οι εξαγωγές ενέργειας του Καναδά προς τις ΗΠΑ
Shein και Temu στο στόχαστρο της ΕΕ - Έρχεται αυστηροποίηση ελέγχων
Οι Shein - Temu αντιμετωπίζουν ελέγχους στο πλαίσιο της καταστολής των «επικίνδυνων προϊόντων» που κατακλύζουν την ευρωπαϊκή αγορά
Φιλάνθρωπος, δισεκατομμυριούχος και απόγονος του Προφήτη Μωάμεθ - Ποιος ήταν ο Αγά Χαν Δ'
Ο Αγά Χαν Δ', λάτρης των γρήγορων αλόγων και των ωραίων γυναικών, θεωρούνται ως ο 49ος απευθείας απόγονος του Προφήτη Μωάμεθ
Αναθεωρεί τις προβλέψεις για τις μειώσεις των αμερικανικών επιτοκίων η Morgan Stanley
Η πορεία της νομισματικής πολιτικής το 2025 παραμένει εξαιρετικά αβέβαιη εκτιμά η Morgam Stanley
Ηρεμία και σχέδιο - Τι ειπε ο Αντρέα Ορσέλ στους εργαζομένους της UniCredit στη Γερμανία
Ο ισχυρός άνδρας της UniCredit μίλησε για τη συμφωνία με την Commerzbank - Τα πιθανά σενάρια
Ο Τραμπ, τα «γεράκια» των δασμών και το 72ωρο εμπορικό χάος
Η επιθετική συμπεριφορά του προέδρου των ΗΠΑ δείχνει ότι είναι πρόθυμος να πάρει ρίσκα για να εφαρμόσει την οικονομική του ατζέντα
Η ΕΕ ψάχνει διέξοδο από τους δασμούς του Τραμπ - Τι συζήτησαν οι υπουργοί Εμπορίου
Η ΕΕ προετοιμάζεται για διαπραγματεύσεις με τον Τραμπ, ώστε να αποφευχθεί η διαμάχη για τους δασμούς