Η Toyota στοχεύει να κατασκευάζει τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια οχήματα ετησίως στην Κίνα μέχρι το 2030, σύμφωνα με το Reuters.
Η αλλαγή αυτη θα τη φέρει πιο κοντά στις κινεζικές πωλήσεις και την παραγωγή και θα επιτρέψει στα τοπικά στελέχη να έχουν πιο «ελεύθερα χέρια στην ανάπτυξη», ανέφεραν οι πηγές.
Nissan: Ανακοίνωσε περικοπή θέσεων εργασίας και μισθών στελεχών
Το σχέδιο, το οποίο δεν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αντιπροσωπεύει μια στρατηγική στροφή από την κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, υπογραμμίζοντας τη φιλοδοξία της να ανακτήσει τις δουλειές που έχασε από την BYD και άλλους τοπικούς παίκτες τα τελευταία χρόνια.
Η στρατηγική της Toyota έρχεται σε αντίθεση με εκείνη άλλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των ιαπωνικών, οι οποίες είτε περιορίζουν τις δραστηριότητές τους είτε αποσύρονται από την Κίνα.
Στόχος της είναι να αυξήσει την παραγωγή σε έως και 3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, είπαν δύο από τους ανθρώπους. Ωστόσο, έχει σταματήσει να θέτει επίσημο στόχο, είπαν οι τρεις άνθρωποι. Όλοι οι άνθρωποι αρνήθηκαν να κατονομαστούν επειδή το θέμα δεν έχει δημοσιοποιηθεί.
Ο μεγαλύτερος αριθμός αντιπροσωπεύει αύξηση 63% σε σχέση με το ρεκόρ των 1,84 εκατομμυρίων οχημάτων που παρήγαγε στην Κίνα το 2022. Πέρυσι παρήγαγε εκεί 1,75 εκατομμύρια οχήματα.
Η Toyota έχει ενημερώσει ορισμένους προμηθευτές για την προβλεπόμενη αύξηση, με την ελπίδα να καθησυχάσει τους κατασκευαστές εξαρτημάτων για τη δέσμευσή της στην Κίνα και να διασφαλίσει έτσι την εφοδιαστική της αλυσίδα, ανέφεραν οι άνθρωποι.
Απαντώντας σε ερωτήσεις του Reuters, η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Με τον έντονο ανταγωνισμό στην κινεζική αγορά, εξετάζουμε συνεχώς διάφορες πρωτοβουλίες». Οι εκπροσωποι του γιαπωνεζικου ομίλου είπαν ακόμα ότι [η Toyota] θα συνεχίσει να εργάζεται για την κατασκευή «ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων» για την κινεζική αγορά.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να φέρει τις πωλήσεις και τις παραγωγικές δραστηριότητες των δύο κινεζικών κοινοπραξιών της πιο κοντά, για να βελτιώσει την αποδοτικότητα, δήλωσαν δύο από τους ανθρώπους.
Σκοπεύει επίσης να μεταφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης ανάπτυξης σε προσωπικό με έδρα την Κίνα, το οποίο έχει καλύτερη αντίληψη των προτιμήσεων της τοπικής αγοράς, ιδίως γύρω από την τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων και συνδεδεμένων αυτοκινήτων.
Προβάδισμα
Οι κινήσεις σηματοδοτούν μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση εντός της Toyota ότι πρέπει να βασιστεί περισσότερο στο τοπικό προσωπικό για να αναλάβει την ευθύνη και να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων στην Κίνα, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους, προσθέτοντας ότι διαφορετικά «θα είναι πολύ αργά».
Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Toyota, έχουν ξεπεραστεί στην Κίνα, καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων κυκλοφορούν γρήγορα οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα με μπαταρία και προηγμένη τεχνολογία.
Πέρυσι η Toyota ανακοίνωσε σχέδια για την εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ του κέντρου Ερευνας και Ανάπτυξης στην επαρχία Jiangsu και των δύο τοπικών κοινοπραξιών της.
Ένα πρόβλημα, αντιπροσωπευτικό των ευρύτερων προβλημάτων της Toyota, είναι ότι τα οχήματα που αναπτύσσονται ανεξάρτητα από τους εταίρους της κοινοπραξίας πωλούνται καλύτερα από εκείνα που παράγονται με την Toyota.
Latest News
Η φετινή περίοδος Χριστουγέννων βλέπει ρεκόρ αεροπορικών ταξιδιών
Οι καταναλωτές σε Βρετανία και ΗΠΑ συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στις διακοπές και στα ταξίδια σε σχέση με άλλες δαπάνες και οι αερομεταφορείς χαμογελούν
Η Γερμανία στο κλαμπ της «εξαιρετικά χαμηλής υπογεννητικότητας»
Η πολυπληθέστερη χώρα της Ευρώπης απειλείται πλέον από το δημογραφικό, καθώς τα ποσοστά γονιμότητας πέφτουν κάτω από το κρίσιμο όριο του 1,4
Η Airbnb θέλει να κατακτήσει τον κόσμο - Οι νέες αγορές όπου στοχεύει
Σε νέες αγορές σε Ευρώπη και Ασία προσανατολίζεται η Airbnb, εν μέσω διαμαρτυριών σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις
«Τσεκούρι» στα έξοδα από την Deloitte μετά από μια χρονιά αναταραχής
Εσωτερική έκθεση της Deloitte ανέφερε ότι σχεδίαζε να μειώσει τα ταξίδια και τα έξοδα του προσωπικού κατά περισσότερο από 50% μέχρι τον Μάιο
Το μεγάλο στοίχημα για τη γαλλική οικονομία το α' εξάμηνο του 2025
Τα μάτια των αγορών στραμμένα στον προϋπολογισμό για μείωση χρεών και ελλειμμάτων
Economist: Η ζαριά της… ευτυχίας – Το χρήμα και ένα αιώνιο δίλημμα
Μπορούν τα χρήματα να αγοράσουν την ευτυχία;
«Στοπ» της Ταϊβάν στο deal 950 εκατ. της Uber με την Foodpanda
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ταϊβάν σημείωσε ότι δημιουργούνταν ανησυχίες για αντιανταγωνιστικές πρακτικές
Θα μπορούσαν οι δυσκολίες της Nike να δώσουν ώθηση στην Foot Locker;
Ο γίγαντας των αθλητικών ειδών αγωνίζεται για ακόμη ένα τρίμηνο υπό το βάρος της στρατηγικής DTC
Πώς φτάσαμε από το πρώτο γραπτό «Merry Christmas» του 1992 στα 20 δισ. SMS ημερησίως
Τα SMS στο ξεκίνημα τους είχαν όριο 160 χαρακτήρων
Πόση είναι η «χρηματιστηριακή» αξία του Αγίου Βασίλη
Όλα όσα γνωρίζουμε και μπορούμε να υπολογίσουμε