Η Toyota στοχεύει να κατασκευάζει τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια οχήματα ετησίως στην Κίνα μέχρι το 2030, σύμφωνα με το Reuters.
Η αλλαγή αυτη θα τη φέρει πιο κοντά στις κινεζικές πωλήσεις και την παραγωγή και θα επιτρέψει στα τοπικά στελέχη να έχουν πιο «ελεύθερα χέρια στην ανάπτυξη», ανέφεραν οι πηγές.
Nissan: Ανακοίνωσε περικοπή θέσεων εργασίας και μισθών στελεχών
Το σχέδιο, το οποίο δεν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αντιπροσωπεύει μια στρατηγική στροφή από την κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, υπογραμμίζοντας τη φιλοδοξία της να ανακτήσει τις δουλειές που έχασε από την BYD και άλλους τοπικούς παίκτες τα τελευταία χρόνια.
Η στρατηγική της Toyota έρχεται σε αντίθεση με εκείνη άλλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των ιαπωνικών, οι οποίες είτε περιορίζουν τις δραστηριότητές τους είτε αποσύρονται από την Κίνα.
Στόχος της είναι να αυξήσει την παραγωγή σε έως και 3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, είπαν δύο από τους ανθρώπους. Ωστόσο, έχει σταματήσει να θέτει επίσημο στόχο, είπαν οι τρεις άνθρωποι. Όλοι οι άνθρωποι αρνήθηκαν να κατονομαστούν επειδή το θέμα δεν έχει δημοσιοποιηθεί.
Ο μεγαλύτερος αριθμός αντιπροσωπεύει αύξηση 63% σε σχέση με το ρεκόρ των 1,84 εκατομμυρίων οχημάτων που παρήγαγε στην Κίνα το 2022. Πέρυσι παρήγαγε εκεί 1,75 εκατομμύρια οχήματα.
Η Toyota έχει ενημερώσει ορισμένους προμηθευτές για την προβλεπόμενη αύξηση, με την ελπίδα να καθησυχάσει τους κατασκευαστές εξαρτημάτων για τη δέσμευσή της στην Κίνα και να διασφαλίσει έτσι την εφοδιαστική της αλυσίδα, ανέφεραν οι άνθρωποι.
Απαντώντας σε ερωτήσεις του Reuters, η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Με τον έντονο ανταγωνισμό στην κινεζική αγορά, εξετάζουμε συνεχώς διάφορες πρωτοβουλίες». Οι εκπροσωποι του γιαπωνεζικου ομίλου είπαν ακόμα ότι [η Toyota] θα συνεχίσει να εργάζεται για την κατασκευή «ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων» για την κινεζική αγορά.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να φέρει τις πωλήσεις και τις παραγωγικές δραστηριότητες των δύο κινεζικών κοινοπραξιών της πιο κοντά, για να βελτιώσει την αποδοτικότητα, δήλωσαν δύο από τους ανθρώπους.
Σκοπεύει επίσης να μεταφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης ανάπτυξης σε προσωπικό με έδρα την Κίνα, το οποίο έχει καλύτερη αντίληψη των προτιμήσεων της τοπικής αγοράς, ιδίως γύρω από την τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων και συνδεδεμένων αυτοκινήτων.
Προβάδισμα
Οι κινήσεις σηματοδοτούν μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση εντός της Toyota ότι πρέπει να βασιστεί περισσότερο στο τοπικό προσωπικό για να αναλάβει την ευθύνη και να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων στην Κίνα, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους, προσθέτοντας ότι διαφορετικά «θα είναι πολύ αργά».
Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Toyota, έχουν ξεπεραστεί στην Κίνα, καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων κυκλοφορούν γρήγορα οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα με μπαταρία και προηγμένη τεχνολογία.
Πέρυσι η Toyota ανακοίνωσε σχέδια για την εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ του κέντρου Ερευνας και Ανάπτυξης στην επαρχία Jiangsu και των δύο τοπικών κοινοπραξιών της.
Ένα πρόβλημα, αντιπροσωπευτικό των ευρύτερων προβλημάτων της Toyota, είναι ότι τα οχήματα που αναπτύσσονται ανεξάρτητα από τους εταίρους της κοινοπραξίας πωλούνται καλύτερα από εκείνα που παράγονται με την Toyota.
Latest News
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»
Αργεντινή: O πληθωρισμός πέφτει αλλά έχει μειωθεί και η κατανάλωση
O πληθωρισμός στην Αργεντινή μπορει να μειώθηκε σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο στο 3,0%, από 3,5% το Σεπτέμβριο αλλα παραμένει στο... 209%
Η απεργία στη Boeing «προσγείωσε ανώμαλα» τις παραδόσεις Οκτωβρίου
Παρά τη λήξη της απεργίας στη Boeing, θα περάσουν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ξεκινήσει πλήρως η παραγωγή αεροσκαφών
Ο Τραμπ θα «φρενάρει» τις μειώσεις επιτοκίων; - Τι εκτιμά πρώην στέλεχος της Fed
Οι αγορές ίσως έχουν δίκιο να προβλέπουν λιγότερες από 4 μειώσεις στα επιτόκια της Fed σε σχέση με αυτό που προβλεπόταν προηγουμένως
Αποκλειστικό WSJ: «Εκτός κούρσας» για την κυβέρνηση Τραμπ ο επενδυτής Τζον Πόλσον
Ο επενδυτής λέει ότι οι «σύνθετες οικονομικές του υποχρεώσεις» θα τον εμπόδιζαν να ενταχθει στην κυβέρνηση Τραμπ
H Pfizer διερευνά το ενδεχόμενο πώλησης μονάδας με νοσοκομειακά φάρμακα
Η μονάδα της Pfizer «παράγει» επί του παρόντος σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων
Συμβιβαστικός ελιγμός της Meta στην Ευρώπη - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram