Ο κλάδος του λιανικού εμπορίου συνολικά, αλλά και γνωστά brands, όπως η Under Armour, αντιμετωπίζoυν «ζόρια» στις ΗΠΑ και όχι μόνο, καθώς ο κλάδος των αθλητικών ενδυμάτων δέχεται σοβαρά χτυπήματα. Κι αυτό, όχι μόνο λόγω οικονομικής αβεβαιότητας αλλά και λόγω της επιθυμίας των καταναλωτών να αποκτήσουν τα πιο πρόσφατα και μοντέρνα ρούχα. Αυτή η αλλαγή έχει κάνει τη διατήρηση της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί.
Αθλητικά είδη: Στον «πυρετό» των deals και των εξαγορών
Η εμφάνιση νεότερων εμπορικών σημάτων όπως η Skims, η Alo Yoga και η Hoka αύξησε τον ανταγωνισμό μεταξύ αυτού του κλάδου λιανικής, και αντίπαλα κλασικά brand όπως η New Balance, η Adidas και η Lululemon, κατάφεραν να επιβιώσουν συμβαδίζοντας με τον συνεχώς εξελισσόμενο καταναλωτή προσφέροντας διαρκώς νέα, καινοτόμα προϊόντα.
Η Under Armor ανακοίνωσε ότι είχε εγκρίνει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για να αντιστρέψει τις μειούμενες πωλήσεις επινοώντας ένα πιο κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ακόμη και το πιο ισχυρό όνομα στον κλάδο, η Nike, η οποία θεωρείται η νούμερο ένα εταιρεία αθλητικών ειδών στις ΗΠΑ, ανέφερε μείωση εσόδων κατά 10%.
Από το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού 2024, η Under Armour ανέφερε επίσης μειώσεις πωλήσεων, με εξαίρεση το δεύτερο τρίμηνο του 2024, όταν ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της παρέμειναν σταθερές.
Ωστόσο, η εταιρεία διαμόρφωσε ένα σχέδιο ανάκαμψης με σκοπό να αντιστρέψει την τάση και να επιτρέψει στα κέρδη και στις αυξημένες πωλήσεις.
Σχέδιο ανάκαμψης για την Under Armour
Στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου και στα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα, η Under Armor ανακοίνωσε ότι είχε εγκρίνει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για να αντιστρέψει τις μειούμενες πωλήσεις επινοώντας ένα πιο κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο. Η εταιρεία σχεδίαζε να επενδύσει περίπου 70 έως 90 εκατομμύρια δολάρια σε αυτό το σχέδιο.
Τέσσερις μήνες αργότερα, η Under Armour ενημέρωσε το σχέδιό της, και αποφάσισε να αυξήσει τις δαπάνες της για ανάκαμψη σε περίπου 140 έως 160 εκατομμύρια δολάρια.
Στο τελευταίο τρίμηνο, η εταιρεία αναγνώρισε ότι έχει ξοδέψει συνολικά 40 εκατομμύρια δολάρια για την ανάκαμψή της και θα συνεχίσει να τη χρηματοδοτεί μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026.
Αυτό το σχέδιο αναδιάρθρωσης απαιτεί μεγάλη επένδυση από την εταιρεία, αλλά φαίνεται να λειτουργεί παρά το γεγονός ότι βρίσκεται μόλις στα αρχικά του στάδια, δεδομένου ότι η εταιρεία έδωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Οι πωλήσεις υποχώρησαν, αλλά το κέρδος αυξήθηκε
Η τελευταία έκθεση κερδών της Under Armour έδειξε αρνητική αύξηση εσόδων σε ετήσια βάση, αλλά η εταιρεία ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών, με αποτέλεσμα η μετοχή της εταιρείας να κινείται ανοδικά.
Σύμφωνα με την έκθεση κερδών του δεύτερου τριμήνου της Under Armour για το 2025, τα έσοδα μειώθηκαν κατά σχεδόν 11% στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου. Αυτό ήταν μειωμένο κατά 11% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, αλλά ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών για 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Latest News
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας