
Δύο διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής -μία με τους επιχειρησιακούς φορείς και μία με τους εκπροσώπους ΟΤΑ- πραγματοποίησε το μεσημέρι ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, με τη συμμετοχή του υφυπουργού, Ευάγγελου Τουρνά, του γγ Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Παπαγεωργίου και του περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά.
Daniel: Ένας χρόνος μετά – Στα έργα στρατηγικής σημασίας η αντιπλημμυρικά θωράκιση της Θεσσαλίας
Στην πρώτη σύσκεψη έλαβαν μέρος η ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος, ο αντιστράτηγος-διοικητής της Μονάδας Μελετών και Κατασκευών του ΓΕΕΘΑ, Μιχαήλ Κλούβας, ο γενικός επιθεωρητής Νοτίου Ελλάδος της ΕΛΑΣ, Γεώργιος Μιχαλόπουλος, ο υποστράτηγος της ΕΛΑΣ, Παναγιώτης Κολλίντζας, ο υπαρχηγός Β’ του Λιμενικού Σώματος, Τρύφων Κοντιζάς και ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ, Νίκος Παπαευσταθίου.
Στόχος όσον αφορά στην αντιπλημμυρική προστασία είναι η κρατική μηχανή να μπορέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να λειάνει, να μικρύνει, να «μαζέψει» τις συνέπειες ενός τέτοιου φαινομένου
Στη δεύτερη σύσκεψη συμμετείχαν στελέχη και διευθυντές υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής και εκπρόσωποι όλων των δμων του λεκανοπεδίου (δήμαρχοι, αντιδήμαρχο και αντιδήμαρχοι Πολιτικής Προστασίας).
Αντιπλημμυρική προστασία: Εμφαση στο 112
«Ολοκληρώσαμε μία πολύ σημαντική σύσκεψη για την αντιπλημμυρική προστασία, μαζί με τον περιφερειάρχη Αττικής, Νίκο Χαρδαλιά, με αντικείμενο το πιο δύσκολο σενάριο, το οποίο ενδεχομένως κληθούμε να αντιμετωπίσουμε με πλημμυρικά φαινόμενα στην Αττική. Μαζί με τις Ένοπλες Δυνάμεις, την Ελληνική Αστυνομία, το Πυροσβεστικό Σώμα, το Λιμενικό Σώμα, το ΕΚΑΒ και όλες τις παραμέτρους και τις δυνατότητες που μας δίνει η κρατική μηχανή, έτσι ώστε να μπορέσουμε έγκαιρα να ειδοποιήσουμε με το 112, να απομακρύνουμε κόσμο από τους δρόμους, να υπάρχουν ενδεχομένως απαγορεύσεις κυκλοφορίας, να οργανώσουμε τις δυνάμεις μας στα σημεία εκείνα της Αττικής που είναι ευάλωτα, δηλαδή σε περιοχές και ρέματα τα οποία είναι επικίνδυνα ή μπαζωμένα ή σε περιοχές στις οποίες ο μέσος όρος ύψους είναι τέτοιος που ενδεχομένως θα κινδυνέψουν», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός πρόσθεσε πως στόχος όσον αφορά στην αντιπλημμυρική προστασία είναι η κρατική μηχανή να μπορέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να λειάνει, να μικρύνει, να «μαζέψει» τις συνέπειες ενός τέτοιου φαινομένου. «Η συνεργασία είναι δεδομένη με όλους και η προσπάθεια γίνεται διακλαδικά και από κοινού και με τους δύο βαθμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Φυσικά με την Περιφέρεια της Αττικής αλλά και με τους κυρίες και τους κυρίους δημάρχους», σημείωσε.
Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Αττικής τόνισε ότι πρόκειται για «μία σημαντική πρωτοβουλία του υπουργείου και του υπουργού». «Το πρώτο στάδιο, η πρώτη φάση αφορά τα επιχειρησιακά δεδομένα αντιμετώπισης μιας κατάστασης έντονου πλημμυρικού φαινομένου, ειδικά για την Αττική και ειδικά για την Αθήνα και τα μητροπολιτικά χαρακτηριστικά που έχει. Και την ίδια στιγμή, σε συνεργασία πάλι με το υπουργείο και με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς και με τους δήμους, συνεχίζουμε το μεγάλο κομμάτι των καθαρισμών σε όλη την Αττική, αλλά και τη δρομολόγηση των μεγάλων αντιπλημμυρικών έργων που χρειάζεται η πρωτεύουσα και η Περιφέρεια Αττικής. Τεσσερισήμισι εκατομμύρια κάτοικοι είναι το μεγάλο μας στοίχημα και νομίζω ότι όλα τα δεδομένα που αφορούν στην ωρίμανση των σχετικών μελετών, αλλά και στη χρηματοδότηση των μεγάλων έργων είναι εις γνώση της κυβέρνησης, οπότε όλοι μαζί προσπαθούμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε ό,τι χρειάζεται για να θωρακίσουμε καλύτερα την Αττική μας», ανέφερε ο κ. Χαρδαλιάς.


Latest News

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA

Αλμα 4,4% στα οικοδομικά υλικά τον Ιανουάριο - Ποια ακρίβυναν έως και 10%
Ο μέσος δείκτης τιμών του δωδεκαμήνου Φεβρουαρίου 2024 – Ιανουαρίου 2025, στα οικοδομικά υλικά παρουσίασε αύξηση 5,5% σε ετήσια βάσηγ

Τι ισχύει με τον πολεοδομικό σχεδιασμό για το Σαρακήνικο - Οι απαντήσεις του Υπουργείου Περιβάλλοντος
Διευκρινίσεις για το Σαρακήνικο και όσα ερωτήματα έχουν προκύψει με τις άδειες και τις κατασκευές, έδωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Όμιλος ΑΒΑΞ: Στο φως οι σταθμοί «Δικαστήρια» και «Ακαδημία» της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας
Ο Όμιλος ΑΒΑΞ παρουσιάζει, μέσα από λήψεις με drone, πλάνα με τις εργασίες εκσκαφής για τους δύο σταθμούς στη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας

Μητσοτάκης για Flyover: Το έργο θα αποπερατωθεί στα μέσα του 2027
Το έργο του Flyover όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός κατά την επίσκεψή του θα συμβάλει στην κυκλοφοριακή ανακούφιση στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης

Χωρίς ασφάλεια το ταξίδι με τρένα – Τα «ήξεις-αφήξεις» Σταϊκούρα για τα έργα στον σιδηρόδρομο
Το μετακινούμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του τμήματος στον σιδηρόδρομο που καταστράφηκε από τον Daniel και οι επικίνδυνες αφύλακτες διαβάσεις σε όλη τη χώρα

H ES SYSTEMS και η Ολυμπία Οδός υλοποίησαν την επέκταση του έργου "Smart Tunnel"
Το έργο ξεκίνησε το 2019 και αφορούσε στην εγκατάσταση του πρώτου συστήματος παρακολούθησης κατάστασης εξοπλισμού σε μία σήραγγα της Ολυμπίας Οδού