Στην… «πρώτη εθνική» του επαγγελματικού γιότινγκ και της ιστιοπλοϊας επιχειρεί να παίξει η Ελλάδα, μέσα από το ριζικό λίφτινγκ που δρομολογείται στις μαρίνες σε κομβικές περιοχές του ελληνικού τουρισμού, όπως η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Πύλος και η Αθηναϊκή Ριβιέρα (Άλιμος).
Πρόκειται για επενδύσεις που προσεγγίζουν τα 500 εκατ., οι οποίες στοχεύουν στην ποιοτική αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών και υπηρεσιών που προσφέρει η χώρα μας αλλά και την κάλυψη της αυξημένης ζήτησης.
Τουρισμός: Εναρξη λειτουργίας για το Παρατηρητήριο – Ποιες χώρες συμμετέχουν
Για 100 θέσεις ελλιμενισμού στις μαρίνες, δημιουργούνται 100 θέσεις εργασίας
Την ίδια στιγμή, επιπλέον επενδύσεις θα υλοποιηθούν και σε άλλες μαρίνες στο πλαίσιο δράσεων που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, με προτάσεις άνω των 185 εκατ. ευρώ να έχουν ήδη κατατεθεί στο πλαίσιο του προγράμματος «Αναβάθμιση Τουριστικών Λιμένων» της Δράσης «Τουριστική Ανάπτυξη».
«H ανάπτυξη των δικτύων μαρίνων είναι προς όφελος της ελληνικής οικονομίας», επισημαίνει ο πρόεδρος της Ένωσης Μαρίνων Ελλάδος Σταύρος Κατσικάδης, τονίζοντας πως δεν είναι απλά parking πολυτελών σκαφών αναψυχής.
Έχουν, όπως λέει, σημαντική συνεισφορά στην απασχόληση καθώς για κάθε 100 θέσεις ελλιμενισμού δημιουργούνται έξι άμεσες και 100 έμμεσες θέσεις εργασίας ενώ προσελκύουν τουρισμού υψηλού επιπέδου που πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 4πλασιες δαπάνες σε σύγκριση με τον μέσο τουρίστα.
Όφελος έχουν και οι τοπικές οικονομίες καθώς για κάθε ένα ευρώ δαπανώνται 5-10 ευρώ στις τοπικές αγορές ενώ αποδίδουν πάνω από 100 εκατ. ευρώ σε ΦΠΑ και πάνω από 20 εκατ. ευρώ ενοίκια σε ΕΤΑΔ και άλλους δημόσιους φορείς και 1% από τα έσοδα τους στους δήμους.
Η μαρίνα Αλίμου είναι μεγαλύτερη μαρίνα της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 1.100 μόνιμες θέσεις σκαφών
Μια από τις πιο σύγχρονες μαρίνες στον Άλιμο
Μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έχουν δρομολογηθεί είναι της Reds στην μαρίνα Αλίμου. Το επενδυτικό σχέδιο είναι ύψους 100 εκατ. ευρώ και αφορά στην αναμόρφωση, λειτουργία και εκμετάλλευση της μαρίνας.
Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την αξιοποίηση της χερσαίας ζώνης συνολικής επιφάνειας 210.000 τ.μ. για τουριστικές, εμπορικές, πολιτιστικές και αθλητικές χρήσεις και φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία από τις πιο σύγχρονες μαρίνες της Μεσογείου.
Η μαρίνα Αλίμου είναι μεγαλύτερη μαρίνα της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 1.100 μόνιμες θέσεις σκαφών εκ των οποίων 50 θέσεις για μεγάλες θαλαμηγούς άνω των 25 μέτρων. Διαθέτει χώρο διαχείμασης για περίπου 350 σκάφη ενώ το μέγιστο βάθος της είναι στα 6,5 μέτρα.
Από τον Άγιο Κοσμά έως τη Κέρκυρα θέσεις για μέγα γιοτ
Σημαντικές επενδύσεις άνω των 140 εκατ. ευρώ δρομολογεί η Lamda Μarinas, θυγατρική της Lamda Developments, στις τρεις μαρίνες που έχει υπό την ομπρέλα της: την Μαρίνα Φλοίσβου, την Μαρίνα Αγίου Κοσμά και την Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας.
Η Μαρίνα του Αγίου Κοσμά στο χώρο του Ελληνικού, αναμένεται να εξελιχθεί σε μια από τις πιο κοσμοπολίτικες μαρίνες της Μεσογείου. Με βάση το επενδυτικό σχέδιο ύψους περίπου 25 εκατ. ευρώ στα 528 στρέμματα θαλάσσιας περιοχής και στα 32 στρέμματα χερσαίων χώρων της προβλέπεται να δημιουργηθούν πάνω από 300 θέσεις ελλιμενισμού για γιοτ που μπορεί να φθάσουν έως και 80 μέτρα.
Ψηλά μπαίνει ο πήχης και για την μαρίνα Megayacht στην Κέρκυρα, όπου η Lamda Marinas ανέλαβε πρόσφατα το δικαίωμα κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης σε βάθος 40 ετών, καταβάλλοντας ένα τίμημα που θα ξεπεράσει τα 89 εκατ. ευρώ.
Κατασκευή εκ του μηδενός
Η Lamda Marinas θα υλοποιήσει και επενδύσεις άνω των 50 εκατ. ευρώ για την εκ του μηδενός κατασκευή και ανάπτυξη της Μαρίνας Κέρκυρας. Πρόκειται για την πρώτη μαρίνα αυτού του μεγέθους που κατασκευάζεται εκ του μηδενός τα τελευταία 20 χρόνια.Η μαρίνα βρίσκεται εντός του Λιμένα Κέρκυρας και θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 410 σκάφη μήκους έως 140 μέτρων.
Η Μαρίνα Κέρκυρας προστίθεται στις ήδη υπάρχουσες μαρίνες του Ομίλου, στον Φλοίσβο και τον Άγιο Κοσμά στο έργο του Ελληνικού, οι οποίες κατέχουν στρατηγική θέση στην ακτογραμμή της Αθηναϊκής Ριβιέρας. Στην Μαρίνα Φλοίσβου θα υλοποιήσει άμεσα επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ περιβαλλοντικού χαρακτήρα.
Πεντάστερη μαρίνα στη Ρόδο
Η δημιουργία ενός τουριστικού πόλου υψηλών προδιαγραφών επιχειρείται στην Ρόδο, προκειμένου η ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού να μπει ακόμη πιο δυναμικά στον χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού.
Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, δρομολογείται η υλοποίηση ενός σύνθετου έργου, προϋπολογισμού άνω των 220 εκατ. ευρώ το οποίο προβλέπει μεταξύ άλλων την κατασκευή μαρίνας ξενοδοχείου, πολυτελών βιλών και κατοικιών, καταστημάτων λιανικής και εστίασης και πολλαπλών χώρων ψυχαγωγίας.
Όσον αφορά τα λιμενικά έργα, σχεδιάζεται να προστεθούν άλλες 180 θέσεις ελλιμενισμού στις 440 θέσεις που ήδη υπάρχουν ενώ στον οικιστικό τομέα θα δημιουργηθούν συνολικά 22 πολυτελείς επαύλεις και 13 μεζονέτες, οι οποίες θα απευθύνονται σε ξένους και σε Έλληνες αγοραστές.
Με «άρωμα» Costa Navarino η αναβάθμιση της Πύλου
Σε τροχιά αναβάθμισης εισέρχεται και η Μαρίνα Πύλου, μετά την πρόσφατη υπογραφή της συμφωνίας παραχώρησης για την ανάπτυξη και λειτουργία στον νέο παραχωρησιούχο.
Ο νέος παραχωρησιούχος που ελέγχεται από τις D- Marin και την ΤΕΜΕΣ του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου εκτιμάται ότι θα υλοποιήσει τα επόμενα έτη επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών και της επιχειρησιακής ικανότητας της.
Η νέα μαρίνα της Πύλου θα διαθέτει 130 θέσεις ελλιμενισμού
«Η ανάπτυξη της Μαρίνας Πύλου εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό μας για το δίκτυο των μαρινών, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο προορισμό ιστιοπλοΐας και yachting στη Μεσόγειο αλλά και σε ένα σημαντικό παίκτη στην παγκόσμια αγορά του θαλάσσιου τουρισμού», δήλωσε σχετικά η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Το Σχέδιο Ανάπτυξης προβλέπει την αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών για τη δημιουργία μιας σύγχρονης μαρίνας που θα προσφέρει υπηρεσίες yachting υψηλής ποιότητας.
Η νέα μαρίνα της Πύλου θα διαθέτει 130 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη από 8μ. έως 30μ. μήκος, χερσαίους χώρους που θα περιλαμβάνουν εμπειρίες αναψυχής και άλλες υπηρεσίες εμπορικές χρήσεις, υπηρεσίες πάρκινγκ και επισκευής σκαφών.
Latest News
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του Ρώσου επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts
Έκρηξη τουριστικών επενδύσεων στη Μήλο – Ποιοι επιχειρηματίες χτίζουν ξενοδοχεία
Η Μήλος συγκεντρώνει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον – Καταλύτης η αύξηση του τουριστικού ρεύματος
Σπάει το τουριστικό... άβατο η Σαντορίνη με τιμές για όλα τα βαλάντια
Πώς η Σαντορίνη προσπαθεί να ανακτήσει τη δυναμική στον τουρισμό και να επιστρέψει στην κορυφή - Το σχέδιο των φορέων
Τα δώδεκα χρόνια και τα έξι «χρυσά» brands που άλλαξαν τον ελληνικό τουρισμό [πίνακας]
Στο ραντάρ των ξενοδοχείων που κινούνται στο χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας έχει μπει ο ελληνικός τουρισμός
Οι δέκα αεροπορικές και οι εθνικότητες που απογειώνουν την Fraport Greece
Aegean και Ryanair είναι οι δυο αεροπορικές που διεκδικούν την πρώτη θέση στα αεροδρόμια της Fraport Greece