
Με ένα επιτραπέζιο η Μάλτα αποφάσισε αν προωθήσει τον τουρισμό στη χώρα της αλλά και να είναι ένα από τα βασικά σουβενίρ της χώρας. Αυτό που προκαλεί είναι ότι πρόκειται για ένα 100% ελληνικής έμπνευσης επιτραπέζιο παιχνίδι που θα αποτελέσει το βασικό εργαλείο προώθησης της Μάλτας από όλες τις διπλωματικές αποστολές και αρχές της χώρας.
Η Κατερίνα Κυριακούδη και ο Κωνσταντίνος Τζαγκαράκης δύο νέοι άνθρωποι, δέχτηκαν την πρόταση μεγάλης εταιρείας παιχνιδιών της Μάλτας και δημιούργησαν έναν κύλινδρο γνώσης, βασισμένο στην ιστορία, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα, ακόμα και τα φαγητά της μοναδικής χώρας της Μεσογείου, με στόχο την προώθηση της Μάλτας σε ολόκληρο τον κόσμο, ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό.
«Αποτελεί πραγματικά μεγάλη τιμή και χαρά για εμάς η ανάθεση αυτού του έργου, μιας και αποτελούμε μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση και μια εκ των ελαχίστων εταιρειών στην Ελλάδα που κατασκευάζουν επιτραπέζια παιχνίδια», επισήμανε η Κατερίνα Κυριακούδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και εξήγησε πως υπεύθυνοι μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες επιτραπέζιων παιχνιδιών, «είδαν τα παιχνίδια μας στη μεγαλύτερη έκθεση παιχνιδιών της Νυρεμβέργης τον Γενάρη του 2024 και μας ανέθεσαν τον σχεδιασμό και την παραγωγή ενός επετειακού κυλίνδρου γνώσης, ένα τουριστικό παιχνίδι – προϊόν όπου θα προωθεί, την ιστορία, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα, τα φαγητά και άλλα πολιτισμικά στοιχεία της χώρας τους».

Πώς παίζεται όμως αυτό το ξεχωριστό παιχνίδι – τουριστικός οδηγός; Κάθε κύλινδρος γνώσης περιλαμβάνει 70 κάρτες διπλής όψης με φωτογραφίες μνημείων, συμβόλων, εθνικών φαγητών και άλλων στοιχείων της κουλτούρας αυτής της νησιωτικής χώρας. Ταυτόχρονα, οι κάρτες φιλοξενούν έξυπνες πληροφορίες και ιστορικά δεδομένα καθώς και μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να συλλέξει /κερδίσει τις περισσότερες κάρτες (τάπες) του παιχνιδιού, απαντώντας σωστά στις ερωτήσεις. Έτσι ανακηρύσσεται νικητής.
«Μας τιμά ιδιαιτέρως το γεγονός πως από μια δική μας ιδέα, γεννήθηκε ένα ξεχωριστό προϊόν που έρχεται να εξάγει πολιτισμό σε ολόκληρο τον κόσμο. Το παιχνίδι αυτό εκτός από ψυχαγωγικό εργαλείο, θα αποτελέσει και έναν δίαυλο διασποράς γνώσης, ένα πρωτότυπο τουριστικό προϊόν έτοιμο να προάγει τον πολιτισμό, την κουλτούρα, την ιστορία, τα αξιοθέατα και τα μνημεία αυτής της τόσο μοναδικής χώρας της Μεσογείου», υπογράμμισε η Κατερίνα Κυριακούδη.
Όπως η ίδια τόνισε, «τον Απρίλιου του 2024 μας ανατέθηκε ο σχεδιασμός και η κατασκευή του παιχνιδιού. Σε τρεις μόλις μήνες τα πρώτα 3.000 παιχνίδια ήταν έτοιμα και ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Ελλάδα στη Μάλτα. Αξιοθέατα, μνημεία, κάστρα, διάσημες παραλίες, εθνικά φαγητά, ιστορικά γεγονότα, μεγάλοι καλλιτέχνες της χώρας και πολλά ακόμη στοιχεία της χώρας, επιλέχθηκαν και ενσωματώθηκαν στις κάρτες του παιχνιδιού. Σκοπός μέσα από το παιχνίδι, τη διασκέδαση και τα κουΐζ γνώσεων, είναι η ανάδειξη της ομορφιάς της Μάλτας».
Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα, στον πρέσβη της Μάλτας Joseph Cushieri όπου το νεαρό ζευγάρι είχε την ευκαιρία να περιγράψει τη μέθοδο παραγωγής, τα ανακυκλώσιμα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του, τον τρόπο παιχνιδιού αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγει μια τόσο απλή ιδέα, στη διάδοση του πολιτισμού και της ιστορίας της χώρας τους, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις εμπορικές σχέσεις Ελλάδας – Μάλτας σε μια τόσο ξεχωριστή κατηγορία.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Έρχεται μπαράζ deals στα ξενοδοχεία - Τι πυροδοτεί το επενδυτικό ενδιαφέρον
Στην έβδομη θέση στην Ευρώπη το 2024 η χώρα μας στις συναλλαγές ξενοδοχειακών assets - H μέση τιμή των συναλλαγών ανά ξενοδοχείο ήταν 29 εκατ. ευρώ το 2023
![Ξενοδοχεία: «Τσίμπησαν» οι τιμές το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/hotels-600x420.jpg)
«Τσίμπησαν» οι τιμές στα ξενοδοχεία το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]
Τι δείχνει αποκαλύπτει η Ετήσια Έρευνα για τον Ξενοδοχειακό Κλάδο 2024

Σε ρυθμούς κανονικότητας η Σαντορίνη - Το ειδικό πλάνο τουριστικής προβολής
Με θέμα την κατάρτιση ειδικού πλάνου για την προβολή της Σαντορίνης πραγματοποιήθηκε συνάντηση υπό την υπουργό Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη

Ξενοδοχεία: Μεγαλύτερη σεζόν και ενισχυμένη συνεισφορά στην οικονομία
Στην έρευνα του ΙΤΕΠ, σημειώνεται πως οι συνολικές επενδύσεις των ξενοδοχείων για το 2024, ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ

Με το «δεξί» ο τουρισμός για το 2025 - Ποιοι γέμισαν τα ταμεία
Το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 87,5 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2025 σύμφωνα με την ΤτΕ

H Visa express εκτοξεύει τον τουρισμό του Αν. Αιγαίου - Νέα άνοδος των Τούρκων επισκεπτών
Το 2024 την visa express αξιοποίησαν πάνω από 104.700 Τούρκοι τουρίστες - Πρωταθλήτρια στις θεωρήσεις η Μυτιλήνη με 27.600 και ακολούθησε η Χίος με 25.000 περίπου

Στροφή στην πολυτέλεια - Αυξάνονται οι κρατήσεις για luxury ταξίδια
Καλό σημάδι για τον τουρισμό και την οικονομία των ΗΠΑ η αύξηση των χλιδάτων κρατήσεων

Διάκριση για το εστιατόριο CHES του Ομίλου Calilo
Η επιβράβευση του fine dining εστιατορίου του Ομίλου Calilo επιβεβαιώνει τη θέση του ανάμεσα στα κορυφαία εστιατόρια της Ελλάδας για το 2025

Μετά τους σεισμούς, η ανάκαμψη και η αισιοδοξία - Η Σαντορίνη ετοιμάζεται για τη σεζόν
Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης αποσύρθηκε στις αρχές Μαρτίου και όλα επέστρεψαν σε ρυθμούς προετοιμασίας για τη σεζόν

Αυξημένο το ενδιαφέρον για επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΞΕΕ από το 2020, έως σήμερα ο αριθμός των ξενοδοχείων στη χώρα έχει ξεπεράσει τις 10.000