
Με ένα επιτραπέζιο η Μάλτα αποφάσισε αν προωθήσει τον τουρισμό στη χώρα της αλλά και να είναι ένα από τα βασικά σουβενίρ της χώρας. Αυτό που προκαλεί είναι ότι πρόκειται για ένα 100% ελληνικής έμπνευσης επιτραπέζιο παιχνίδι που θα αποτελέσει το βασικό εργαλείο προώθησης της Μάλτας από όλες τις διπλωματικές αποστολές και αρχές της χώρας.
Η Κατερίνα Κυριακούδη και ο Κωνσταντίνος Τζαγκαράκης δύο νέοι άνθρωποι, δέχτηκαν την πρόταση μεγάλης εταιρείας παιχνιδιών της Μάλτας και δημιούργησαν έναν κύλινδρο γνώσης, βασισμένο στην ιστορία, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα, ακόμα και τα φαγητά της μοναδικής χώρας της Μεσογείου, με στόχο την προώθηση της Μάλτας σε ολόκληρο τον κόσμο, ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό.
«Αποτελεί πραγματικά μεγάλη τιμή και χαρά για εμάς η ανάθεση αυτού του έργου, μιας και αποτελούμε μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση και μια εκ των ελαχίστων εταιρειών στην Ελλάδα που κατασκευάζουν επιτραπέζια παιχνίδια», επισήμανε η Κατερίνα Κυριακούδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και εξήγησε πως υπεύθυνοι μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες επιτραπέζιων παιχνιδιών, «είδαν τα παιχνίδια μας στη μεγαλύτερη έκθεση παιχνιδιών της Νυρεμβέργης τον Γενάρη του 2024 και μας ανέθεσαν τον σχεδιασμό και την παραγωγή ενός επετειακού κυλίνδρου γνώσης, ένα τουριστικό παιχνίδι – προϊόν όπου θα προωθεί, την ιστορία, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα, τα φαγητά και άλλα πολιτισμικά στοιχεία της χώρας τους».

Πώς παίζεται όμως αυτό το ξεχωριστό παιχνίδι – τουριστικός οδηγός; Κάθε κύλινδρος γνώσης περιλαμβάνει 70 κάρτες διπλής όψης με φωτογραφίες μνημείων, συμβόλων, εθνικών φαγητών και άλλων στοιχείων της κουλτούρας αυτής της νησιωτικής χώρας. Ταυτόχρονα, οι κάρτες φιλοξενούν έξυπνες πληροφορίες και ιστορικά δεδομένα καθώς και μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να συλλέξει /κερδίσει τις περισσότερες κάρτες (τάπες) του παιχνιδιού, απαντώντας σωστά στις ερωτήσεις. Έτσι ανακηρύσσεται νικητής.
«Μας τιμά ιδιαιτέρως το γεγονός πως από μια δική μας ιδέα, γεννήθηκε ένα ξεχωριστό προϊόν που έρχεται να εξάγει πολιτισμό σε ολόκληρο τον κόσμο. Το παιχνίδι αυτό εκτός από ψυχαγωγικό εργαλείο, θα αποτελέσει και έναν δίαυλο διασποράς γνώσης, ένα πρωτότυπο τουριστικό προϊόν έτοιμο να προάγει τον πολιτισμό, την κουλτούρα, την ιστορία, τα αξιοθέατα και τα μνημεία αυτής της τόσο μοναδικής χώρας της Μεσογείου», υπογράμμισε η Κατερίνα Κυριακούδη.
Όπως η ίδια τόνισε, «τον Απρίλιου του 2024 μας ανατέθηκε ο σχεδιασμός και η κατασκευή του παιχνιδιού. Σε τρεις μόλις μήνες τα πρώτα 3.000 παιχνίδια ήταν έτοιμα και ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Ελλάδα στη Μάλτα. Αξιοθέατα, μνημεία, κάστρα, διάσημες παραλίες, εθνικά φαγητά, ιστορικά γεγονότα, μεγάλοι καλλιτέχνες της χώρας και πολλά ακόμη στοιχεία της χώρας, επιλέχθηκαν και ενσωματώθηκαν στις κάρτες του παιχνιδιού. Σκοπός μέσα από το παιχνίδι, τη διασκέδαση και τα κουΐζ γνώσεων, είναι η ανάδειξη της ομορφιάς της Μάλτας».
Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα, στον πρέσβη της Μάλτας Joseph Cushieri όπου το νεαρό ζευγάρι είχε την ευκαιρία να περιγράψει τη μέθοδο παραγωγής, τα ανακυκλώσιμα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του, τον τρόπο παιχνιδιού αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγει μια τόσο απλή ιδέα, στη διάδοση του πολιτισμού και της ιστορίας της χώρας τους, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις εμπορικές σχέσεις Ελλάδας – Μάλτας σε μια τόσο ξεχωριστή κατηγορία.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι
![Airbnb: Πτωτικά κινήθηκε η ζήτηση τον Μάρτιο – Τι δείχνουν τα στοιχεία [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/airbnb-gba8e58468_1280-1-600x500.jpg)
Περισσότερα Airbnb, χαμηλότερη πληρότητα - Οι επιλογές των επισκεπτών [γράφημα]
Η προσφορά και η ζήτηση διαμορφώνουν νέες ισορροπίες στην αγορά Airbnb

Επιστρέφει... δριμύτερο το εισιτήριο στη Βενετία για τους τουρίστες
Πέρσι το μέτρο απέφερε απροσδόκητα έσοδα στη Βενετία ύψους 2,4 εκατ. ευρώ - Φέτος ο δήμος ετοιμάζεται

Αύξηση πάνω από 18% στις κρατήσεις για το Πάσχα - Οι πρωταθλητές και οι χαμένοι
Ο ρόλος του Ορθόδοξου και Καθολικού Πάσχα, η περίπτωση της Κρήτης και το momentum Σαντορίνης και Μυκόνου - Τι δείχνουν οι κρατήσεις

Στο 1,5 δισ. ευρώ το έλλειμμα στο ισοζύγιο το α' δίμηνο - Άνοδος 5,4% στις αφίξεις τουριστών
Την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025, στην κατηγορία των άμεσων επενδύσεων, οι απαιτήσεις των κατοίκων έναντι του εξωτερικού κατέγραψαν ροές ύψους 1 δισ. ευρώ