Τα δύο τρίτα των οδηγών Honda SUV στις ΗΠΑ ανταλλάσσουν το όχημά τους με άλλο Honda. Πρόκειται για ένα επίπεδο αφοσίωσης που μοιάζει με το iPhone και σπάνια συναντάται στην αγορά αυτοκινήτων, το οποίο επέτρεψε στο πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Honda να μειώσει γρήγορα την υπεροχή της Tesla, όπως αναφέρει το Bloomberg.

Η Honda πούλησε περίπου 13.000 Prologue, το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV της, κατά τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου. Αν και αυτό εξακολουθεί να είναι κάτω από το μερίδιο αγοράς του Model Y της Tesla – το ηλεκτρικό SUV με τις περισσότερες πωλήσεις – το Prologue ήταν πέμπτο μεταξύ των αμερικανικών EV, καθώς κέρδισε ένα κύμα οδηγών που περίμεναν μια προσιτή εναλλακτική λύση στην Tesla από την αγαπημένη τους μάρκα αυτοκινήτων.

Ξεπέρασε το 1 τρισ. η κεφαλαιοποίηση της Tesla

Στην αντιπροσωπεία Paragon Honda στο Κουίνς της Νέας Υόρκης, το βενζινοκίνητο CR-V είναι συνήθως το κορυφαίο σε πωλήσεις, σύμφωνα με τον υπεύθυνο οικονομικών Λάρι Αμπρό. Τον Σεπτέμβριο η αντιπροσωπεία διακίνησε ένα Prologue για κάθε τρία CR-V, εν μέρει επειδή ένα σωρό κίνητρα τα έκαναν σχεδόν στην ίδια τιμή. «Υπάρχει τόσο μεγάλη αξία, που είναι δύσκολο να την προσπεράσεις», εξήγησε ο Αμπρό.

Η τιμή εκκίνησής του – πριν από τα κίνητρα ή τις πιο φανταχτερές επιλογές όπως η τετρακίνηση – είναι 47.400 δολάρια, μόλις 400 δολάρια λιγότερο από τη μέση αγοραία αξία όλων των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence.

Σε αντίθεση με πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι επιδόσεις του Prologue δεν είναι οι πιο εντυπωσιακές, αλλά διαθέτει προσεγμένες λεπτομέρειες σαν αυτές που έχουν αγαπήσει οι οπαδοί της Honda.

Σε αντίθεση με τα περισσότερα Honda, ωστόσο, το Prologue θα παρακάμψει το βενζινάδικο και, ως επί το πλείστον, τον μηχανικό. Τα EVs, τα οποία δεν χρειάζονται αλλαγές λαδιών ή φίλτρα αέρα, απαιτούν σχεδόν 1.000 δολάρια λιγότερα για τη συντήρησή τους κάθε χρόνο από ό,τι παρόμοια μοντέλα με κινητήρα βενζίνης, σύμφωνα με την AAA και η Honda είναι ήδη μία από τις πιο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων.

Παρά την όλη τη συζήτηση περί επιβράδυνσης των EV στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου υποδηλώνουν ότι υπάρχει ένα μεγάλο πλήθος οδηγών που απλά περίμεναν πιο προσιτές επιλογές ή νέες μηχανές με μπαταρία από καθιερωμένες μάρκες.

Οι Αμερικανοί οδηγοί αγόρασαν 346.309 αυτοκίνητα και φορτηγά με μπαταρία τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την Cox Automotive. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αποτέλεσαν το 9% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ το τρίτο τρίμηνο, το υψηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί ποτέ και η Cox θεωρεί ότι το να είναι ένα στα 10 οχήματα ηλεκτρικό είναι «πολύ κοντά».

Η Tesla διατήρησε την αξιοπιστία της στην ηλεκτρική οδό, παραδίδοντας σχεδόν 167.000 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν 17.000 Cybertrucks. Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς της συνέχισε να διολισθαίνει κάτω από το 50%, καθώς τα πιο προσιτά μοντέλα από την Cadillac, τη Chevrolet, τη Honda κέρδισαν αυτούς που ήθελαν να δοκιμάσουν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα.

Η Chevrolet, ειδικότερα, είδε τη δυναμική της να αυξάνεται με τα Equinox και Blazer της να προσελκύουν συνολικά σχεδόν 18.000 αγοραστές στο τρίμηνο. Ενώ το Prologue είναι πιο προσιτό από το μέσο αμερικανικό αυτοκίνητο, και τα δύο νέα Chevys είναι ακόμα φθηνότερα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα