Η Airbus προασπίστηκε το καθεστώς του ελεύθερου εμπορίου την Τρίτη, καθώς η ευρωπαϊκή αεροδιαστημική βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωποη με ένα αυξανόμενο σύμπλεγμα οικονομικών εντάσεων.
Airbus – Boeing: Εξακολουθούν τις καθυστερήσεις στην παράδοση αεροσκαφών
Ο Διευθύνων Σύμβουλος των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην Κίνα είπε ότι η Airbus ήταν «πολύ υπέρ του ελεύθερου εμπορίου» και η παρουσία της εκεί ήταν μια χαρακτηριστικά απεικόνιση καλής συνεργασίας μεταξύ του Πεκίνου και της Ευρώπης.
Η Airbus ξεπέρασε την Boeing ως προμηθευτής σε κινεζικές αεροπορικές εταιρείες κατά τη διάρκεια μιας εμπορικής ρήξης μεταξύ Ουάσινγκτον και Πεκίνου που ξεκίνησε κατά την πρώτη θητεία Τραμπ
Οι εμπορικοί δεσμοί μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Κίνας το τελευταίο διάστημα βιώνουν έντονες εντάσεις λόγω της διαμάχης που έχει ξεσπάσει για τα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ η Airbus αντιμετωπίζει επίσης ένα πιθανό νέο διατλαντικό ρήγμα μετά τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ στις εκλογές στις ΗΠΑ με την προεκλογική δέσμευσή του να επιβάλει εκτεταμένους δασμούς.
Ερωτηθείς εάν η Airbus ανησυχεί για την πιθανότητα επιβολής δασμών εν μέσω κλιμάκωσης των εμπορικών εντάσεων μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Airbus China, George Xu, είπε ότι ο ευρωπαϊκός όμιλος θεωρεί το ελεύθερο εμπόριο ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια ευημερία.
«Ανυπομονούμε να δούμε αν υπάρχει κάποια πρόοδος σε αυτές τις συζητήσεις», είπε, αναφερόμενος στις συνεχιζόμενες συνομιλίες μεταξύ του Πεκίνου και των Βρυξελλών σχετικά με μια κίνηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβάλει δασμούς στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα.
«Δεν φοβόμαστε τον ανταγωνισμό και θέλουμε να επικεντρώσουμε τους πόρους μας για να αναπτύξουμε την αγορά της Κίνας και να αναπτύξουμε συνεργασίες με Κινέζους εταίρους».
Η Airbus ξεπέρασε την Boeing ως προμηθευτής σε κινεζικές αεροπορικές εταιρείες κατά τη διάρκεια μιας εμπορικής ρήξης μεταξύ Ουάσινγκτον και Πεκίνου που ξεκίνησε κατά την πρώτη θητεία του Ντόναλντ Τραμπ.
Οι δύο γίγαντες των αεροπλάνων ενεπλάκησαν σε έναν εμπορικό πόλεμο 18 μηνών για τις επιδοτήσεις αεροσκαφών μεταξύ της ΕΕ και των ΗΠΑ που περιελάμβανε αμοιβαίους δασμούς που επεκτάθηκαν και σε άλλους τομείς όπως τα τρόφιμα και τα είδη πολυτελείας πριν από την πενταετή ανακωχή το 2021.
Airbus: Καθυστερήσεις στην νέα γραμμή παραγωγής στην Τιαντζίν
Μιλώντας σε δημοσιογράφους στη μεγαλύτερη αεροπορική έκθεση της Κίνας στο Zhuhai, ο Xu είπε ότι η Airbus εμβαθύνει τη βιομηχανική της αλυσίδα στην Κίνα, σημειώνοντας ότι είναι σημαντικό για το παγκόσμιο αποτύπωμα της αεροναυπηγικής βιομηχανίας.
Εξαρτήματα που παράγονται από κινεζικές εταιρείες βρίσκονται σε όλα τα εμπορικά αεροσκάφη Airbus που παράγονται.
Η εταιρεία ελπίζει να δει την κινεζική βιομηχανική αλυσίδα να προμηθεύει παγκόσμιους πελάτες εκτός από τοπικούς, είπε ο Xu.
Η Airbus ίδρυσε για πρώτη φορά επίσημη θυγατρική εταιρεία στην Κίνα το 1994 και η πρώτη της γραμμή συναρμολόγησης εκτός των τεσσάρων ιδρυτικών ευρωπαϊκών χωρών της άνοιξε στην Τιαντζίν το 2008.
Τώρα συναρμολογεί την οικογένεια επιβατικών αεροσκαφών μονού διαδρόμου A320neo στη βόρεια πόλη-λιμάνι.
Το ένα τέταρτο των παραδόσεων από την Τιανζίν το 2024 ήταν σε μη κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Easyjet και Wizzair, είπε ο Xu.
Ωστόσο, σηματοδότησε μια πιθανή καθυστέρηση αρκετών μηνών στο άνοιγμα μιας δεύτερης γραμμής συναρμολόγησης της Airbus στην Τιαντζίν, λέγοντας ότι θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις αρχές του 2026.
Η Airbus συμφώνησε να κατασκευάσει τη νέα γραμμή κατά τη διάρκεια μιας κρατικής επίσκεψης στην Κίνα του Γάλλου Προέδρου Εμμανουέλ Μακρόν τον Απρίλιο του 2023, σε μια κίνηση να ενισχύσει την πρόσβαση στη δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Airbus, Γκιγιόμ Φόρι, είπε σε δημοσιογράφους εκείνη την εποχή ότι η επιπλέον γραμμή θα ανοίξει το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Ο Xu είπε ότι η κινεζική πιστοποίηση του αεροσκάφους A330neo εξελίσσεται ομαλά και η πρώτη παράδοση του μοντέλου ευρείας ατράκτου στη χώρα θα μπορούσε να γίνει το 2025.
Latest News
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο
Τα KFC κάνουν πειράματα με... σάλτσες - Το νέο concept για το φρένο στην πτώση
Η σάλτσα και τα dips πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στις ΗΠΑ από την KFC
Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά τις εφαρμογές γνωριμιών
Οι εφαρμογές γνωριμιών σταθμίζουν πώς η AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται μέσω διαδικτύου
Τραμπ: Ποιος είναι ο εκλεκτός για επικεφαλής του Οικονομικού Συμβουλίου του
Τo Οικονομικό Συμβούλιο θα συμβουλεύει τον Τραμπ για την οικονομική πολιτική που θα ακολουθήσει και αποτελείται από τρία μέλη
Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google - Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Οι ιαπωνικές αρχές αναμένεται να εκδώσουν σύντομα εντολή παύσης ζητώντας από την Google να σταματήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές της
Ευρώπη: Παγιδευμένη στον ιστό των χιλιάδων κανόνων, που η ίδια ψήφισε
Η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν προσπαθεί να ανταποκριθεί στις επικρίσεις με την υπόσχεση να αντιμετωπίσει τις επαχθείς απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων στην ΕΕ
Sueddeutsche Zeitung: Η Volkswagen θα μειώσει έως και 10% τις αποδοχές διοικητικών στελεχών
Σύμφωνα με την Sueddeutsche Zeitung, η μείωση θα ισχύσει για τις πληρωμές μπόνους του Μαΐου, οδηγώντας στη μείωση των αποδοχών κατά 10% το 2025 και το 2026