Μεγάλη αύξηση των πωλήσεων και αριθμό ρεκόρ αγοραστών κατά τη φετινή Single’s Day φαίνεται πως κατέγραψαν οι κολοσσοί Alibaba και JD.com.

Η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας Alibaba Group δεν ανακοίνωσε τα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις για την περίοδο, αλλά σημείωσε πως 45 μάρκες – συμπεριλαμβανομένων των Apple, Haier, Midea και Xiaomi – ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο γιουάν (138,62 εκατομμύρια δολάρια) σε ακαθάριστη αξία πώλησης (GMV), μια συνήθως χρησιμοποιούμενη μέτρηση για τις online πωλήσεις.

Κίνα: Οι εκπτώσεις για την Singles Day (Ημέρα των Εργένηδων), τεστ για την κατανάλωση στην οικονομία

Από την άλλη η JD.com, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, δεν έδωσε πληροφορίες σχετικά με τις πωλήσεις, αλλά ανέφερε αύξηση των αγοραστών κατά περισσότερο από 20% σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατά τη διάρκεια της φετινής εκδήλωσης.

Καλύτερη η φετινή απόδοση για τη Single’s Day

Για την περσινή περίοδο των πωλήσεων, ο πάροχος δεδομένων Syntun εκτίμησε ότι οι πωλήσεις στις μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 2,08% σε 1,14 τρισεκατομμύρια γουάν. Οι εκτιμήσεις τρίτων για το φετινό εκπτωτικό event όμως δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Το εκπτωτικό event Singles’ Day, το οποίο αρχικά ήταν ένα 24ωρο online εμπορικό γεγονός που πραγματοποιείται στις 11 Νοεμβρίου κάθε έτους στην Κίνα, έχει επεκταθεί σε εβδομάδες προωθητικών ενεργειών στις μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας και σε καταστήματα με κεραμίδια. Το φετινό φεστιβάλ, το οποίο ξεκίνησε στις 14 Οκτωβρίου, είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια έκδοση μέχρι σήμερα.

Οι προσδοκίες για την αύξηση των πωλήσεων που θεωρούνται δείκτης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, ήταν υποτονικές φέτος, καθώς η εμπιστοσύνη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου παραμένει χαμηλή στον απόηχο της παρατεταμένης κρίσης ακινήτων και της μακροοικονομικής επιβράδυνσης.

Σύμφωνα με έρευνα της Bain & Company που διεξήχθη πριν από την έναρξη της εκδήλωσης Singles’ Day, περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ξόδευαν το ίδιο ποσό ή λιγότερο σε προσφορές του φετινού event.

Οι μεγάλες κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες κάποτε αποκάλυπταν τα ετήσια αποτελέσματα της Ημέρας των Singles’ Day εν μέσω μεγάλης ανυπομονησίας σε επίσημες εκδηλώσεις με επικεφαλής διασημότητες, ήταν πολύ πιο χαμηλών τόνων τα τελευταία χρόνια και δεν έχουν δημοσιεύσει συνολικά στοιχεία GMV από το 2022.

Η απόδοση της φετινής Single’s Day είναι τελικά καλύτερη από τις προσδοκίες για την αύξηση των πωλήσεων. Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα ο αντίστοιχος δείκτης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης ήταν υποτονικός, καθώς η δέσμευση στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου παραμένει χαμηλή στον απόηχο της παρατεταμένης κρίσης ακινήτων και της μακροοικονομικής επιβράδυνσης.

Τα δημοφιλή προϊόντα της Single’s Day

Όπως τονίζει το Reuters φέτος, οι οικιακές συσκευές με μεγαλύτερη τιμή σημείωσαν καλύτερες επιδόσεις από πέρυσι, επωφελούμενες από ένα εθνικό πρόγραμμα επιδότησης ανταλλαγής 150 δισεκατομμυρίων γιουάν που ανακοινώθηκε τον Ιούλιο για να βοηθήσει στην τόνωση της κατανάλωσης.

Σύμφωνα με την JD.com, οι συναλλαγές για 519 κατηγορίες οικιακών συσκευών και συσκευών αυξήθηκαν κατά 200% σε ετήσια βάση, με τις δημοφιλέστερες κατηγορίες να περιλαμβάνουν ενεργειακά αποδοτικά κλιματιστικά, ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και έξυπνες τουαλέτες.

Ένας άλλος καταναλωτικός τομέας που σημείωσε απροσδόκητη ανάπτυξη ήταν τα συλλεκτικά παιχνίδια και χόμπι, μια κατηγορία που περιλαμβάνει αγαθά που σχετίζονται με άνιμε, κόμικς και παιχνίδια και είναι δημοφιλή στους νέους στην Κίνα.
Σύμφωνα με στοιχεία της Alibaba, οι μάρκες σχεδιαστών και συλλεκτικών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των MiHoYo, Pop Mart, Paperpresented και Jellycat, ξεπέρασαν τα 100 εκατομμύρια γιουάν σε GMV.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή