Μεγάλη αύξηση των πωλήσεων και αριθμό ρεκόρ αγοραστών κατά τη φετινή Single’s Day φαίνεται πως κατέγραψαν οι κολοσσοί Alibaba και JD.com.
Η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας Alibaba Group δεν ανακοίνωσε τα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις για την περίοδο, αλλά σημείωσε πως 45 μάρκες – συμπεριλαμβανομένων των Apple, Haier, Midea και Xiaomi – ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο γιουάν (138,62 εκατομμύρια δολάρια) σε ακαθάριστη αξία πώλησης (GMV), μια συνήθως χρησιμοποιούμενη μέτρηση για τις online πωλήσεις.
Κίνα: Οι εκπτώσεις για την Singles Day (Ημέρα των Εργένηδων), τεστ για την κατανάλωση στην οικονομία
Από την άλλη η JD.com, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, δεν έδωσε πληροφορίες σχετικά με τις πωλήσεις, αλλά ανέφερε αύξηση των αγοραστών κατά περισσότερο από 20% σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατά τη διάρκεια της φετινής εκδήλωσης.
Καλύτερη η φετινή απόδοση για τη Single’s Day
Για την περσινή περίοδο των πωλήσεων, ο πάροχος δεδομένων Syntun εκτίμησε ότι οι πωλήσεις στις μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 2,08% σε 1,14 τρισεκατομμύρια γουάν. Οι εκτιμήσεις τρίτων για το φετινό εκπτωτικό event όμως δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.
Το εκπτωτικό event Singles’ Day, το οποίο αρχικά ήταν ένα 24ωρο online εμπορικό γεγονός που πραγματοποιείται στις 11 Νοεμβρίου κάθε έτους στην Κίνα, έχει επεκταθεί σε εβδομάδες προωθητικών ενεργειών στις μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας και σε καταστήματα με κεραμίδια. Το φετινό φεστιβάλ, το οποίο ξεκίνησε στις 14 Οκτωβρίου, είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια έκδοση μέχρι σήμερα.
Οι προσδοκίες για την αύξηση των πωλήσεων που θεωρούνται δείκτης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, ήταν υποτονικές φέτος, καθώς η εμπιστοσύνη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου παραμένει χαμηλή στον απόηχο της παρατεταμένης κρίσης ακινήτων και της μακροοικονομικής επιβράδυνσης.
Σύμφωνα με έρευνα της Bain & Company που διεξήχθη πριν από την έναρξη της εκδήλωσης Singles’ Day, περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ξόδευαν το ίδιο ποσό ή λιγότερο σε προσφορές του φετινού event.
Οι μεγάλες κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες κάποτε αποκάλυπταν τα ετήσια αποτελέσματα της Ημέρας των Singles’ Day εν μέσω μεγάλης ανυπομονησίας σε επίσημες εκδηλώσεις με επικεφαλής διασημότητες, ήταν πολύ πιο χαμηλών τόνων τα τελευταία χρόνια και δεν έχουν δημοσιεύσει συνολικά στοιχεία GMV από το 2022.
Η απόδοση της φετινής Single’s Day είναι τελικά καλύτερη από τις προσδοκίες για την αύξηση των πωλήσεων. Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα ο αντίστοιχος δείκτης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης ήταν υποτονικός, καθώς η δέσμευση στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου παραμένει χαμηλή στον απόηχο της παρατεταμένης κρίσης ακινήτων και της μακροοικονομικής επιβράδυνσης.
Τα δημοφιλή προϊόντα της Single’s Day
Όπως τονίζει το Reuters φέτος, οι οικιακές συσκευές με μεγαλύτερη τιμή σημείωσαν καλύτερες επιδόσεις από πέρυσι, επωφελούμενες από ένα εθνικό πρόγραμμα επιδότησης ανταλλαγής 150 δισεκατομμυρίων γιουάν που ανακοινώθηκε τον Ιούλιο για να βοηθήσει στην τόνωση της κατανάλωσης.
Σύμφωνα με την JD.com, οι συναλλαγές για 519 κατηγορίες οικιακών συσκευών και συσκευών αυξήθηκαν κατά 200% σε ετήσια βάση, με τις δημοφιλέστερες κατηγορίες να περιλαμβάνουν ενεργειακά αποδοτικά κλιματιστικά, ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και έξυπνες τουαλέτες.
Ένας άλλος καταναλωτικός τομέας που σημείωσε απροσδόκητη ανάπτυξη ήταν τα συλλεκτικά παιχνίδια και χόμπι, μια κατηγορία που περιλαμβάνει αγαθά που σχετίζονται με άνιμε, κόμικς και παιχνίδια και είναι δημοφιλή στους νέους στην Κίνα.
Σύμφωνα με στοιχεία της Alibaba, οι μάρκες σχεδιαστών και συλλεκτικών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των MiHoYo, Pop Mart, Paperpresented και Jellycat, ξεπέρασαν τα 100 εκατομμύρια γιουάν σε GMV.
Latest News
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»
Αργεντινή: O πληθωρισμός πέφτει αλλά έχει μειωθεί και η κατανάλωση
O πληθωρισμός στην Αργεντινή μπορει να μειώθηκε σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο στο 3,0%, από 3,5% το Σεπτέμβριο αλλα παραμένει στο... 209%
Η απεργία στη Boeing «προσγείωσε ανώμαλα» τις παραδόσεις Οκτωβρίου
Παρά τη λήξη της απεργίας στη Boeing, θα περάσουν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ξεκινήσει πλήρως η παραγωγή αεροσκαφών
Ο Τραμπ θα «φρενάρει» τις μειώσεις επιτοκίων; - Τι εκτιμά πρώην στέλεχος της Fed
Οι αγορές ίσως έχουν δίκιο να προβλέπουν λιγότερες από 4 μειώσεις στα επιτόκια της Fed σε σχέση με αυτό που προβλεπόταν προηγουμένως
Αποκλειστικό WSJ: «Εκτός κούρσας» για την κυβέρνηση Τραμπ ο επενδυτής Τζον Πόλσον
Ο επενδυτής λέει ότι οι «σύνθετες οικονομικές του υποχρεώσεις» θα τον εμπόδιζαν να ενταχθει στην κυβέρνηση Τραμπ
H Pfizer διερευνά το ενδεχόμενο πώλησης μονάδας με νοσοκομειακά φάρμακα
Η μονάδα της Pfizer «παράγει» επί του παρόντος σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων
Συμβιβαστικός ελιγμός της Meta στην Ευρώπη - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram