Τη μείωση κατά 40% της συνδρομής σε Facebook και Instagram χωρίς διαφημίσεις για τους χρήστες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανακοίνωσε η Meta, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις κανονιστικές απαιτήσεις στην περιοχή.
Όπως ανέφερε η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης, θα προσφέρει επίσης στους χρήστες της ΕΕ πρόσβαση στο Facebook και το Instagram δωρεάν, εάν συμφωνούν να εμφανίζονται διαφημίσεις που βασίζονται σε περιορισμένο σύνολο δεδομένων χρηστών.
Η Meta κυκλοφόρησε αρχικά μια συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις για την ΕΕ τον Οκτώβριο του 2023 λόγω ενός κανονισμού της ΕΕ που αποσκοπούσε στον περιορισμό των αντιανταγωνιστικών πρακτικών από εταιρείες τεχνολογίας. Η συνδρομητική υπηρεσία τέθηκε επίσης σε ισχύ αφού οι περιφερειακές ρυθμιστικές αρχές επέβαλαν στην εταιρεία πρόστιμο άνω των 400 εκατομμυρίων δολαρίων για παραβίαση της νομοθεσίας της ΕΕ περί απορρήτου δεδομένων.
Meta: Θα προσφέρει λιγότερες διαφημίσεις στους χρήστες του Facebook στην Ευρώπη
«Οι αλλαγές που ανακοινώνουμε σήμερα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ και υπερβαίνουν τα όρια που απαιτούνται από τη νομοθεσία της ΕΕ», έγραψε ο πρόεδρος της Meta Νικ Κλεγκ την Τρίτη στο Threads .
Τα νέα τιμολόγια της Meta
Η εταιρεία είπε ότι θα μειώσει την τιμή της μηνιαίας συνδρομητικής υπηρεσίας στην ΕΕ από 9,99 ευρώ σε 5,99 ευρώ για χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών και από 12,99 ευρώ σε 7,99 ευρώ για χρήστες iOS και Android.
Εάν οι χρήστες της ΕΕ επιλέξουν τη «λιγότερο εξατομικευμένη επιλογή» για δωρεάν πρόσβαση στο Facebook και το Instagram, θα βλέπουν διαφημίσεις που «μπορεί να είναι λιγότερο σχετικές με τα ενδιαφέροντα ενός ατόμου», ανέφερε η εταιρεία. Για αυτήν την έκδοση, η Meta είπε ότι θα εμφανίζει διαφημίσεις με βάση «ένα ελάχιστο σύνολο σημείων δεδομένων», συμπεριλαμβανομένων της ηλικίας, του φύλου, της τοποθεσίας των χρηστών και του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις.
Επιπλέον, οι χρήστες της ΕΕ που επιλέγουν τη δωρεάν επιλογή θα βλέπουν επίσης διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης που έχουν σκοπό να «προσφέρουν αξία στους διαφημιστές», είπε ο Meta.
Οι σκληροί κανονισμοί της ΕΕ έχουν επηρεάσει την ικανότητα της Meta να κάνει το ντεμπούτο της γρήγορα νέες υπηρεσίες στην περιοχή σε σύγκριση με λιγότερο ελεγχόμενες περιοχές όπως οι ΗΠΑ. Το 2023, για παράδειγμα, χρειάστηκε σχεδόν μισός χρόνος για να μπορέσει η Meta να προσφέρει την υπηρεσία Threads, όπως και το Twitter για τους ευρωπαίους χρήστες.
Ο Pedro Pavón, διευθυντής παγκόσμιας πολιτικής της Meta, δήλωσε ότι ενώ οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ δυσκολεύουν τη λειτουργία των εταιρειών που βασίζονται σε διαδικτυακές διαφημίσεις στην περιοχή, πιστεύει ότι η επιχειρηματική πρακτική της προσφοράς εξατομικευμένων διαφημίσεων αντιπροσωπεύει το «θεμέλιο ενός σύγχρονου, δωρεάν Διαδικτύου» και επιτρέπει στους ανθρώπους «να συνδεθούν με τις μάρκες και τα προϊόντα που είναι πιο σχετικά με αυτούς με απρόσκοπτους και μη ενοχλητικούς τρόπους».
«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αναμένω ότι ακόμη και όταν παρουσιάζονται πολλές ίσες επιλογές, οι περισσότεροι άνθρωποι θα εξακολουθούν να επιλέγουν την υπηρεσία εξατομικευμένων διαφημίσεων», δήλωσε ο Pavón σε μια ανάρτηση στο LinkedIn .
Latest News
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%
Το Google.org ρίχνει 20 εκατ. δολάρια σε Τεχνητή Νοημοσύνη και Επιστήμη
Στο πρώτο Forum “AI for Science”, που έλαβε χώρα χθες, το Google.org ανακοίνωσε χρηματοδότηση ύψους 20 εκατ. δολαρίων για την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης για επιστημονικά επιτεύγματα.
SOS για τα SMS
Η χρήση των SMS για προσωπική επικοινωνία έχει πάρει την κατιούσα. Εξακολουθούν πάντως να παίζουν σημαντικό ρόλο σε περιόδους έκτακτης ανάγκης.