Τη μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή άνοδο στην ιστορία τους, κατέγραψαν σήμερα Πέμπτη οι μετοχές της Burberry, με τα κέρδη να εκτινάσσονται σε ποσοστό άνω του 22%. Τελικά η μετοχή της εταιρείας έκλεισε ενισχυμένη κατά 18,7%, ενώ από την αρχή του έτους μετρά απώλειες 39%.

Η Burberry στοχεύει να κερδίσει ξανά τους πελάτες της και να τονώσει τις μειωμένες πωλήσεις εστιάζοντας εκ νέου σε σχέδια και statement κομμάτια στο πλαίσιο σαρωτικών σχεδίων ανανέωσης που έχουν σχεδιαστεί για να αναβιώσουν τον πολυτελή οίκο μόδας.

Η στρατηγική αναμόρφωση «Burberry Forward», που ανακοινώθηκε την Πέμπτη, σκοπεύει να επανασυνδέσει τη μάρκα με τον «αρχικό της σκοπό», ενώ ακολουθεί μια πιο πειθαρχημένη προσέγγιση στην επιλογή προϊόντων, με έμφαση στα βασικά παλτό και κασκόλ της, είπε η εταιρεία.

Οι αναλυτές ανταποκρίθηκαν θετικά στις ειδήσεις, κάνοντας λόγο για ένα «σημείο καμπής» για το εμπορικό σήμα.

Πολυτέλεια: Από τη Meta και τη Ray-Ban, στη Moncler και τη Burberry – «Ψήνονται» νέες εξαγορές;

Το νέο όραμα του Σούλμαν

Το πλάνο που ανακοινώθηκε ξεδιπλώνει το όραμα του νέου CEO, Τζόσουα Σούλμαν, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία του brand τον Ιούλιο, και έγινε ο τέταρτος CEO της εταιρείας την τελευταία δεκαετία.

«Σήμερα, ενεργούμε επειγόντως για να διορθώσουμε, να σταθεροποιήσουμε την επιχείρηση και να θέσουμε τη Burberry σε τροχιά για μια βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη», ανέφερε η Σούλμαν.

«Burberry Forward»

Ο Σούλμαν παραδέχθηκε ότι το brand έχει απομακρυνθεί πολύ από τα βασικά της προϊόντα τα τελευταία χρόνια, εστιάζοντας υπερβολικά σε εξειδικευμένα προϊόντα αντί στα είδη της δικής της πολιτιστικής κληρονομιάς. Σημείωσε επίσης ότι η «στρατηγική ανύψωσης» της μάρκας είχε κάνει τις τιμές, ιδιαίτερα στα δερμάτινα είδη, να μην συγχρονίζονται με τη θέση της στην αγορά.

«Τώρα, έχουμε ένα σαφές πλαίσιο για να αναζωπυρώσουμε την επιθυμία της επωνυμίας, να βελτιώσουμε την απόδοσή μας και να οδηγήσουμε στη μακροπρόθεσμη δημιουργία αξίας. Χτίζοντας στα γερά μας θεμέλια, είμαι βέβαιος ότι οι καλύτερες μέρες της Burberry είναι μπροστά», πρόσθεσε.

Τα σχέδια αποκαλύφθηκαν παράλληλα με τα ενδιάμεσα αποτελέσματα της Burberry για το 2024, τα οποία είδαν τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 20% για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.

«Σημείο καμπής» για την Burberry

Η υποαπόδοση έρχεται εν μέσω μιας ευρύτερης επιβράδυνσης στον τομέα της πολυτελείας, με την αγορά προσωπικών ειδών πολυτελείας να συρρικνώνεται κατά 2% φέτος. Ωστόσο, οι αναλυτές έχουν από καιρό επισημάνει τις εγγενείς αποτυχίες της εταιρείας, με διαδοχικούς CEOs να προσπαθούν ανεπιτυχώς να αναβιώσουν τη μάρκα και να ανυψώσουν την εικόνα της.

Η Piral Dadhania, αναλύτρια της RBC Capital Markets, δήλωσε ότι το σχέδιο της Πέμπτης είναι πολύ μπροστά και θα επιτρέψει στη μάρκα να εξελιχθεί στους ισχυρότερους τομείς της.

«Η εστίαση στην κληρονομιά και τα εξωτερικά ενδύματα είναι αυτό που περιμέναμε όσον αφορά τη στρατηγική, καθώς προσφέρει περισσότερη αυθεντικότητα σε μια λιγότερο ανταγωνιστική κατηγορία κατά την άποψή μας», είπε η Dadhania σε σημείωμά της

Η Mamta Valechha, αναλύτρια διακριτικής ευχέρειας καταναλωτών στην Quilter Cheviot, το περιέγραψε ως «σημείο καμπής σε μια πολύ δύσκολη περίοδο».

Ο επικεφαλής έρευνας μετοχών ειδών πολυτελείας της Citi, Thomas Chauvet, δήλωσε ότι αναμένει να δει «σημαντικές αλλαγές» στους τομείς του σχεδιασμού προϊόντων, της ποικιλίας, της αρχιτεκτονικής τιμολόγησης, της διανομής και της επικοινωνίας — όλα αυτά χωρίς να απομακρύνεται από την παγκόσμια θέση της μάρκας πολυτελείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή