Πρόστιμο ύψους 798 εκατομμυρίων ευρώ επέβαλαν στην Meta Platforms Inc. , οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για τη σύνδεση της υπηρεσίας Facebook Marketplace με το κοινωνικό δίκτυο.
Είναι η πρώτη ποινή που επιβάλλεται στον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό για παραβιάσεις της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της ΕΕ, σημειώνει το Bloomberg .
Meta: Θα προσφέρει λιγότερες διαφημίσεις στους χρήστες του Facebook στην Ευρωπη
Σε μια πρωτοποριακή απόφαση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διέταξε τη Meta να σταματήσει να συνδέει την υπηρεσία αγγελιών της με την εκτεταμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του Facebook και να μην επιβάλλει αθέμιτους όρους συναλλαγών σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες μεταχειρισμένων αγαθών.
«Η Meta συνέδεσε την υπηρεσία online αγγελιών Facebook Marketplace με το προσωπικό της κοινωνικό δίκτυο Facebook και επέβαλε αθέμιτους εμπορικούς όρους σε άλλους παρόχους υπηρεσιών online αγγελιών», δήλωσε η επικεφαλής της αντιμονοπωλιακής επιτροπής της ΕΕ, Margrethe Vestager. «Το έκανε για να ωφελήσει τη δική της υπηρεσία Facebook Marketplace».
Η κίνηση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά κακών ειδήσεων για τη Meta. Αμερικανός δικαστής αποφάσισε ότι η αντιμονοπωλιακή αγωγή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά της εταιρείας μπορεί να συνεχιστεί σε δίκη την Τετάρτη, ενώ ο Ντόναλντ Τραμπ εξελέγη εκ νέου πρόεδρος των ΗΠΑ.
Η νίκη του βοήθησε να προωθηθεί η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης Bluesky, η οποία ανταγωνίζεται το Threads της Meta, στην κορυφή του App Store της Apple Inc. στις ΗΠΑ.
Ο Τραμπ αποκάλεσε το Facebook «εχθρό του λαού» μόλις πριν από οκτώ μήνες και πρότεινε ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ να πάει στη φυλακή.
Το πρόστιμο της ΕΕ είναι πιθανό να είναι μία από τις τελευταίες πράξεις της Βεστάγκερ, η οποία πρόκειται να εγκαταλείψει τη θέση της πριν από το τέλος του έτους. Κατά την τελευταία δεκαετία, υπήρξε μία από τις πιο σκληρές επικρίτριες της Silicon Valley επιβάλλοντας δισεκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα.
Η Meta ανέφερε ότι θα ασκήσει έφεση κατά της απόφασης στα δικαστήρια του μπλοκ, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει αρκετά χρόνια. Είπε ότι η ποινή «αγνοεί τις πραγματικότητες της ακμάζουσας ευρωπαϊκής αγοράς» και ότι «προστατεύει μεγάλες κατεστημένες εταιρείες».
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο