Η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA) ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η Ford Motor, συμφώνησε σε ένα πρόστιμο ύψους 165 εκατομμυρίων δολαρίων, αφού μια κυβερνητική έρευνα διαπίστωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία απέτυχε να ανακαλέσει εγκαίρως οχήματα με ελαττωματικές κάμερες οπισθοπορείας.

Ford: «Ψαλίδι» στα μπόνους των διευθυντών καθώς η απόδοση της εταιρείας πέφτει

H Νο. 2 αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ καλείται να πληρώσει 65 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, να δαπανήσει 45 εκατομμύρια δολάρια σε προηγμένες αναλύσεις δεδομένων, σε μια νέα εγκατάσταση δοκιμών και για άλλα έργα, ενώ 55 εκατομμύρια δολάρια θα παραμείνουν σε αναστολή έως ότου η εταιρεία συμμορφωθεί με τη συμφωνία.

Η NHTSA ξεκίνησε έρευνα τον Αύγουστο του 2021, έναν χρόνο αφότου η Ford (2020) είχε προβεί σε ανάκληση 620.246 οχημάτων λόγω προβλήματος στην οπίσθια κάμερα. Στόχος της έρευνας ήταν να εξετάσει εάν η αυτοκινητοβιομηχανία ανακάλεσε τα οχήματα εγκαίρως. Η Ford επέκτεινε αυτή την ανάκληση το 2022 και τον Μάρτιο προσθέτοντας περίπου 24.000 οχήματα.

ΝΗTSA για Ford: Παρείχε ανακριβείς πληροφορίες

Η NHTSA εκτίμησε ότι η Ford παρείχε ανακριβείς ή ελλιπείς πληροφορίες, δεν υπέβαλε έγκαιρες τριμηνιαίες αναφορές για άλλες ανακλήσεις και δεν συμμορφώθηκε πλήρως με τη δημόσια διαθεσιμότητα των πληροφοριών ανάκλησης οχημάτων. Η Ford από τη μεριά της εξέδρασε τη διαφωνία της στην εκτίμηση της NHTSA.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ωστόσο επισήμανε ότι είναι στην ευχάριστη θέση να επιλύσει την έρευνα και παραμένει «προσηλωμένη στη συνεχή βελτίωση της ασφάλειας και της συμμόρφωσης στη Ford».

Η εταιρεία καλείται να προβεί σε ενδελεχή επανεξέταση όλων των ανακλήσεων που έχει υποβάλει τα τελευταία τρία χρόνια και, εάν χρειαστεί, να υποβάλει νέες ανακλήσεις.

Η NHTSA σημείωσε ότι ένα ανεξάρτητο τρίτο μέρος θα επιβλέπει και θα κάνει συστάσεις για όλες τις υποχρεώσεις της Ford και θα αξιολογεί τη συμμόρφωση της εταιρείας με τη συμφωνία.

Βάσει της σχετικής συμφωνίας, η Ford θα πραγματοποιεί τριμηνιαίες συναντήσεις με τη NHTSA και απαιτείται να αναπτύξει αναλυτικά στοιχεία ασφάλειας.

Η Ford πρέπει επίσης να κατασκευάσει ένα εργαστήριο δοκιμών απεικόνισης που εστιάζει στα ηλεκτρονικά χαμηλής τάσης και να επενδύσει σε ένα σύστημα ιχνηλασιμότητας βάσει αριθμού αναγνώρισης οχήματος για την παρακολούθηση εξαρτημάτων σε επίπεδο μεμονωμένου οχήματος.

Η NHTSA απαιτεί από την εταιρεία «να επανεξετάσει και να κάνει οποιεσδήποτε απαραίτητες αλλαγές στη διαδικασία λήψης αποφάσεων ανάκλησης, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας της να αναλύει δεδομένα για τον εντοπισμό ελαττωμάτων και μη συμμόρφωσης που σχετίζονται με την ασφάλεια».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή