Η Aegean και η θυγατρική της Olympic Air μετέφεραν 16 εκατομμύρια επιβάτες το 2023 και προσέφεραν συνολικά 18,5 εκατ. θέσεις σε 49 χώρες, ενώ το καλοκαιρινό πρόγραμμα, για το έτος 2024, περιλάμβανε σχεδόν 250 απευθείας δρομολόγια τακτικών και ναυλωμένων πτήσεων (47 εσωτερικές και 202 διεθνείς) από τις 7 συνολικά βάσεις της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε περισσότερους από 150 προορισμούς με στόλο που σήμερα υπερβαίνει τα 83 αεροσκάφη.
AEGEAN: Αυξημένη κατά 5% η επιβατική κίνηση στο 9μηνο του 2024
Παράλληλα, η Aegean συμβάλλοντας στην επέκταση της σεζόν στη χώρα μας επενδύει στα άκρα της τουριστικής περιόδου με την αύξηση φέτος τη χωρητικότητας +9% στο πρώτο τρίμηνο, +10% στο δεύτερο και + 5% στο τρίτο τρίμηνο για να υπάρχει χρονική διεύρυνση της τουριστικής κίνησης.
H AEGEAN και ο τουρισμός της επόμενης μέρας
Τα παραπάνω επεσήμανε ο κ Μιχάλης Κουβελιώτης, αναπληρωτής CEO της AEGEAN στο συνέδριο του Πανεπιστημίου Πειραιώς: «Τουρισμός Αξίας για την επόμενη ημέρα», που διεξήχθη στις 12 Νοεμβρίου στην Αθήνα.
Ο αναπληρωτής CEO της AEGEAN, Μιχάλης Κουβελιώτης, μίλησε για τη συμβολή της AEGEAN στην επιτυχημένη πορεία του ελληνικού τουρισμού και την εμπειρία της εταιρείας και των ανθρώπων της στις διάφορες κρίσεις που έπληξαν τον κλάδο τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και για τις υφιστάμενες και νέες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο ελληνικός τουρισμός.
Το 2023 η AEGEAN και η θυγατρική της Olympic Air μετέφεραν 15,5 εκατομμύρια επιβάτες και προσέφεραν συνολικά 18,5 εκατ. θέσεις σε 49 χώρες
Ειδικότερα, σε ερώτηση που του απευθύνθηκε για την ικανότητα των κλάδων των μεταφορών και τουρισμού να αντιμετωπίζουν τις διάφορες κρίσεις και προκλήσεις, αλλά και την εμπειρία της ίδιας της AEGEAN στη διαχείριση της πρόσφατης κρίσης του COVID ο κ. Κουβελιώτης σημείωσε μεταξύ άλλων ότι οι κλάδοι του τουρισμού και των μεταφορών είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε όποιες γεωπολιτικές, οικονομικές, εισοδηματικές, κλιματικές ή και άλλες προκλήσεις. Γι’ αυτό άλλωστε και οι επιχειρήσεις αυτών των κλάδων, όπως και ο άνθρωποί τους, είναι αντίστοιχα ιδιαίτερα ευέλικτες και ανθεκτικές, εμφανίζουν αξιοσημείωτη προσαρμοστικότητα και αντοχή, είναι καινοτόμες και ικανές να βρίσκουν ταχύτατα λύσεις σε διαρκώς μεταβαλλόμενα και πολυεθνικά περιβάλλοντα.
Αναφέρθηκε ειδικότερα στην 10ετή οικονομική κρίση (με όποιες επιπτώσεις στο τουριστικό αλλά και ευρύτερο brand name της χώρας), στην επίθεση της 11/9, τις πολλαπλές γεωπολιτικές κρίσεις έως και πολέμους στην ευρύτερη γειτονιά μας, εκρήξεις ηφαιστείου που σκόρπισε σκόνη σε όλο τον εναέριο χώρο της Ευρώπης και φυσικά την πανδημία του covid. Ωστόσο, παρά τις αλλεπάλληλες και διαδοχικές κρίσεις τόσο ο κλάδος, όσο και συγκεκριμένα η εταιρεία έχουν επιδείξει, όχι μόνο ανθεκτικότητα και αντοχή, αλλά και αποδεδειγμένα συνεχή επέκταση.
Από τα 2 αεροσκάφη στα 83
Η Aegean όπως είπε ο κ. Κουβελιώτης ξεκίνησε το 1999, με μόλις δυο αεροσκάφη και δύο προορισμούς από την Αθήνα, είναι σήμερα μια από τις πιο επιτυχημένες περιφερειακές αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη, με ισχυρή διεθνή παρουσία, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο από το 2007, ενώ o κύκλος εργασιών της ξεπέρασε τον προηγούμενο χρόνο τα 1,7 δις.
Το 2023 η AEGEAN και η θυγατρική της Olympic Air μετέφεραν 15,5 εκατομμύρια επιβάτες και προσέφεραν συνολικά 18,5 εκατ. θέσεις σε 49 χώρες, ενώ βραβεύεται, διαρκώς εδώ και 15 χρόνια, ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη από τα Skytrax World Airline Awards.
Στις αρχές του χρόνου άνοιξε το πρώτο κέντρο προσομοιωτών για την εκπαίδευση πληρωμάτων, σε συνεργασία με την Καναδική CAE και πριν λίγους μήνες άνοιξε και τις πόρτες της νέας τεχνικής βάσης, προσφέροντας υπηρεσίες συντήρησης και προς τρίτους, δημιουργώντας το πρώτο ολοκληρωμένο οικοσύστημα για την αερομεταφορά στην Ελλάδα.
Άρα, για να συνοψίσω, τόνισε ο κ. Κουβελιώτης, όχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι.
Φέτος, κλείνουμε 25 χρόνια και είμαστε υπερήφανοι και ευγνώμονες, για ό,τι έχουμε κάνει, συμπλήρωσε και υπογράμμισε ότι η κουλτούρα και η ποιότητα των ανθρώπων μας είναι τα καλύτερα εχέγγυα για το μέλλον της AEGEAN.
Συνεχίζοντας, ο κ. Κουβελιώτης αναφέρθηκε στις νέες προκλήσεις της διαχείρισης των προορισμών και της διατήρησης του υψηλού τουριστικού προϊόντος και της αναβαθμισμένης και αυθεντικής εμπειρίας, για τον ελληνικό τουρισμό αλλά και το πώς το προσεγγίζει η AEGEAN. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στα παρακάτω:
-Η ανάπτυξη της AEGEAN, του δικτύου της και της επιβατικής της κίνησης συμβαδίζει στην πράξη με την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Η AEGEAN και η θυγατρική της Olympic Air μετέφεραν 16 εκατομμύρια επιβάτες το 2023 και προσέφεραν συνολικά 18,5 εκατ. θέσεις σε 49 χώρες, ενώ το καλοκαιρινό πρόγραμμα, για το έτος 2024, περιλάμβανε σχεδόν 250 απευθείας δρομολόγια τακτικών και ναυλωμένων πτήσεων (47 εσωτερικές και 202 διεθνείς) από τις 7 συνολικά βάσεις της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε περισσότερους από 150 προορισμούς με στόλο που σήμερα υπερβαίνει τα 83 αεροσκάφη.
H AEGEAN με δίκτυό που διαρκώς διευρύνεται προσφέρει απευθείας συνδέσεις με δημοφιλείς, αλλά και όχι τόσο δημοφιλείς προορισμούς
-Θεωρούμε ότι αποτελούμε και εμείς έναν από τους παράγοντες που συνέβαλαν στην εκτίναξη του τουρισμού στη χώρα και κυρίως στη διατήρηση ενός ισχυρού brand name για το τουριστικό προϊόν της χώρας, ταυτόσημου με την ποιοτική και αυθεντική εμπειρία.
Συνεχής διεύρυνση δικτύου
Τέλος, ο κ. Κουβελιώτης ανέφερε πως από την πλευρά της η AEGEAN θα συνεχίσει να συμβάλλει περαιτέρω σε αυτή την κατεύθυνση, και σημείωσε ότι η εταιρεία με το δίκτυό που διαρκώς διευρύνεται προσφέρει απευθείας συνδέσεις με δημοφιλείς, αλλά και όχι τόσο δημοφιλείς προορισμούς ώστε να υπάρχει χωρική διεύρυνση, αλλά και με την επένδυση σε χωρητικότητα στα άκρα της τουριστικής περιόδου (όπως τη φετινή χρονιά που αυξήσαμε τη χωρητικότητα +9% στο Q1, +10% στο Q2 και + 5% στο Q3) για να υπάρχει χρονική διεύρυνση της τουριστικής κίνησης.
Αλλά και με ειδικά προγράμματα χειμερινού τουρισμού, όπως αυτό που «έτρεξε» πέρυσι στη Ρόδο, σε συνεργασία με tour operator για πτήσεις charter όλο το χρόνο από μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για ειδικά κοινά, ή με πτήσεις και προσφορές από και προς συγκεκριμένα αεροδρόμια, όπως αυτό που «έτρεξε» στο αεροδρόμιο της Σητείας και υπερδιπλασίασε την επισκεψιμότητά του.
Latest News
Νεμπής (ΟΤΕ): Εχουμε φιλόδοξα σχέδια - Έμφαση σε οπτική ίνα, 5G και Cosmote TV
«Τα σχέδια μας για τον ΟΤΕ είναι φιλόδοξα», είπε ο CEO του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, σημειώνοντας ότι η εταιρεία θα βασιστεί στις υποδομές FTTH, στο δίκτυο 5G, στις δραστηριότητες ICT και στην τηλεοπτική πλατφόρμα
Σε νέες «κορυφές» πράσινης ανάπτυξης η ΔΕΗ - Πώς θα πετύχει τα 11,8 GW σε ΑΠΕ και κέρδη 2,7 δισ. το 2027
Ο Όμιλος ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένα συνεχές ταξίδι μετασχηματισμού - Ο σχεδιασμός με βάση την πράσινη μετάβαση
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Θεοδωρικάκος: «Απλοποιούμε τις διαδικασίες για κάθε οικονομική δραστηριότητα»
Ο κ. Θεοδωρικάκος ανέδειξε την αξία του "OpenBusiness" που αποτελεί τη νέας αυτή μεταρρύθμιση της κυβέρνησης
Επενδύσεις και EBITDA υψηλής τάσης από τη ΔΕΗ - Το σχέδιο Στάσση για την τριετία 2025 - 2027
Ο CEO Γιώργος Στάσσης παρουσιάζει το 3ετές στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΗ για 2025-2027 με επενδύσεις 10,1 δισ. και EBITDA 2,7 δισ.
ΒοfA: Όλο και πιο ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, φθηνές οι αποτιμήσεις
Όλο και πιο ελκυστικές γίνονται οι ελληνικές τράπεζες με φθηνές οι αποτιμήσεις - Η ανάλυση της Bank of America
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα
ΑΧΙΑ για ΔΕΗ: Ισχυρά τα αποτελέσματα 9μηνου, ανθεκτικό το business plan
Η ΑΧΙΑ κρίνει ικανοποιητικές τις επιδόσεις της ΔΕΗ, παρά την αστάθεια των αγορών