Ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της διεθνούς της παρουσίας, με έμφαση στην αγορά του Καναδά, έκανε η ALUMIL, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου, με αφορμή τη συμμετοχή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της, Γεώργιου Μυλωνά, στο Οικονομικό Φόρουμ του Τορόντο, το οποίο διεξήχθη στις 7 Νοεμβρίου 2024.
Alumil: Νέες επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ – Τα διεθνή projects με ελληνικό αλουμίνιο
Κατά τη διάρκεια του Φόρουμ, που διοργανώθηκε από το Delphi Economic Forum σε συνεργασία με το Hellenic Initiative – Canada, το Ελληνο-Καναδικό Εμπορικό Επιμελητήριο, το Hellenic-Canadian Board of Trade και την Ελληνική Πρεσβεία στον Καναδά, ο κ. Μυλωνάς ανέδειξε τη «στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθεί η ALUMIL με στόχο την εδραίωση της παγκόσμιας εμβέλειας της εταιρείας μέσω στοχευμένων συνεργασιών και συμμετοχής της σε έργα αναφοράς».
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατολική Αφρική και από την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Όλη την εβδομάδα ο κ. Μυλωνάς είχε επαφές με μεγάλους developers και κατασκευαστικές εταιρείες του Καναδά, τόσο με όσους ήδη συνεργάζεται στρατηγικά η ALUMIL, όσο και με νέους, που ξεκίνησε συνεργασία το τελευταίο διάστημα, για νέα μεγάλα projects στο Τορόντο και τις άλλες πόλεις του Καναδά, αλλά και για τις ΗΠΑ.
Ήδη η ομάδα της ALUMIL τόσο στο Τορόντο όσο και στο Βανκούβερ, είχε στενή συνεργασία με τα τεχνικά τμήματα των εν λόγω εταιρειών, ενισχύοντας την ουσία των συναντήσεων του κ. Μυλωνά.
ALUMIL και πρωτοποριακά projects
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατολική Αφρική και από την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική. Στον Καναδά συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει καθιερωθεί στη δυτική πλευρά της χώρας αναλαμβάνοντας πρωτοποριακά έργα, όπως το Butterfly, το Vancouver House, το Alberni και το 1770 PENDRELL, ενώ πλέον επεκτείνει δυναμικά την παρουσία της και στο Τορόντο.
Με νέες συνεργασίες να επισημοποιούνται και μελλοντικά έργα να προγραμματίζονται, η ALUMIL εδραιώνει τη θέση της ως στρατηγικός εταίρος και αξιόπιστος προμηθευτής συστημάτων αλουμινίου υψηλής ποιότητας στον Καναδά.
Latest News
Νεμπής (ΟΤΕ): Εχουμε φιλόδοξα σχέδια - Έμφαση σε οπτική ίνα, 5G και Cosmote TV
«Τα σχέδια μας για τον ΟΤΕ είναι φιλόδοξα», είπε ο CEO του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, σημειώνοντας ότι η εταιρεία θα βασιστεί στις υποδομές FTTH, στο δίκτυο 5G, στις δραστηριότητες ICT και στην τηλεοπτική πλατφόρμα
Σε νέες «κορυφές» πράσινης ανάπτυξης η ΔΕΗ - Πώς θα πετύχει τα 11,8 GW σε ΑΠΕ και κέρδη 2,7 δισ. το 2027
Ο Όμιλος ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένα συνεχές ταξίδι μετασχηματισμού - Ο σχεδιασμός με βάση την πράσινη μετάβαση
Θεοδωρικάκος: «Απλοποιούμε τις διαδικασίες για κάθε οικονομική δραστηριότητα»
Ο κ. Θεοδωρικάκος ανέδειξε την αξία του "OpenBusiness" που αποτελεί τη νέας αυτή μεταρρύθμιση της κυβέρνησης
Επενδύσεις και EBITDA υψηλής τάσης από τη ΔΕΗ - Το σχέδιο Στάσση για την τριετία 2025 - 2027
Ο CEO Γιώργος Στάσσης παρουσιάζει το 3ετές στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΗ για 2025-2027 με επενδύσεις 10,1 δισ. και EBITDA 2,7 δισ.
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
ΒοfA: Όλο και πιο ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, φθηνές οι αποτιμήσεις
Όλο και πιο ελκυστικές γίνονται οι ελληνικές τράπεζες με φθηνές οι αποτιμήσεις - Η ανάλυση της Bank of America
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα
ΑΧΙΑ για ΔΕΗ: Ισχυρά τα αποτελέσματα 9μηνου, ανθεκτικό το business plan
Η ΑΧΙΑ κρίνει ικανοποιητικές τις επιδόσεις της ΔΕΗ, παρά την αστάθεια των αγορών