Μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές, ο διευθύνων σύμβουλος της Telekom Italia (TIM) , Πιέτρο Λαμπριόλα είπε ότι η εταιρεία θα μπορέσει να κάνει ανακοινώσεις για την πολιτική μερισμάτων τον ερχόμενο Φεβρουάριο αφού πρώτα σχεδιάσει τη στρατηγική της μετα την ολοκλήρωση της πώλησης του δικτύου σταθερής τηλεφωνίας.
Οπως είπε, «με την παρουσίαση του σχεδίου 2025-2027 , θα έχουμε πολύ περισσότερα περιθώρια να δώσουμε λεπτομέρειες σχετικά με μια πιθανή επιστροφή στις αμοιβές των διαφορετικών (κατηγοριών) μετόχων».
ITA Airways: Η Lufthansa ξεπέρασε το εμπόδιο για εξαγορά
Ο Π. Λαμπριόλα πρότεινε επίσης η TIM να άρει τους στόχους του επόμενου έτους, λέγοντας ότι στο νέο επιχειρηματικό σχέδιο θα μπορούσε επίσης να υπάρχει “περιθώριο βελτίωσης σε διάφορους τομείς”.
O διευθύνων σύμβουλος της εταιρειας είπε ακόμα ότι το καθαρό χρέος μειώνεται και ότι στο 4ο τρίμηνο η τάση θα επιταχυνθεί όπως κάθε χρόνο, οπότε η μείωση θα γίνει πιο ουσιαστική. Το 2024 , τόνισε ο Πιέτρο Λαμπριόλα, είναι ένα έτος κλειδί για τη μελλοντική ανάπτυξη.
Η εταιρεια ανακοινωσε ότι παραμένει σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων κερδών και χρέους μετά την πώληση του δικτύου της σταθερής πρόσβασης, καθώς ανέφερε αύξηση 7,6% στα βασικά κέρδη το τρίτο τρίμηνο και συνολικά έσοδα εννεαμηνου στα 10,7 δισ. ευρώ.
Το πρώην τηλεφωνικό μονοπώλιο ολοκλήρωσε τον Ιούλιο την πώληση του δικτύου σταθερής τηλεφωνίας της στην KKR έναντι 18,8 δισ. ευρώ, μια συμφωνία που αποσκοπεί στη δραστική μείωση του όγκου του χρέους της.
Η KKR είναι μια επενδυτική εταιρεία, η οποία κάνει διαχείριση περιουσιακών στοιχείων και έχει δραστηριοτητα στις κεφαλαιαγορές. Ειδικότερα, δραστηριοποιείται σε τρεις τομείς, τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, τις στρατηγικές συμμετοχές και στις ασφάλειες.
Από το 2021 η ΤΙΜ , της οποίας τα κέρδη και τα οικονομικά βρίσκονται υπό πίεση εδώ και χρόνια, έχει αναστείλει κάθε πληρωμή προς τους μετόχους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που κατέχουν μετοχές ταμιευτηρίου, οι οποίες απαιτούν ελάχιστο μέρισμα. Η εταιρεία παραμένει «στο κόκκινο», αλλά οι καθαρές ζημιές της μειώθηκαν περισσότερο από το μισό στα 509 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της TIM δήλωσε ότι τα έσοδα από έκτακτες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων εκποιήσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη, θα μπορούσαν να επιταχύνουν την απόφαση να επιστρέψει στην ανταμοιβή των επενδυτών.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο