
Ακριβώς απέναντι από το κατάστημα της Nike στο Golden Hall στο Μαρούσι ξεκινά από σήμερα, 15 Νοεμβρίου 2024, τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα της Ena Athletics με βασικό μέτοχο τον Αλέξανδο Λάτση, διαθέτοντας ένα και μόνο προϊόν: τα πρώτα αθλητικά παπούτσια υψηλών απαιτήσεων ειδικά για τους λάτρεις του τρεξίματος «γέννημα της Ελλάδας» (born of Greece).
Οι Έλληνες άρχισαν το τρέξιμο και οι εταιρείες τρίβουν τα χέρια τους
Πέραν της χωροθέτησης του καταστήματος, η «λεπτομέρεια» ότι μαζί με τον δευτερότοκο γιο του Σπύρου Λάτση στη νέα εταιρεία επενδύει και ο Peter Ruppe, με μακρά εμπειρία στη Nike, τον αμερικανικό κολοσσό των αθλητικών ειδών, κάνει το εγχείρημα σχεδόν μυθιστορηματικό.

Ποιοι επενδύουν στην Ena Athletics
Στην εταιρεία Ena Athletics, για τη δημιουργία της οποίας είχε αναφερθεί με δημοσίευμά του ο ΟΤ, εκτός από τον Αλέξανδρο Λάτση που ασχολείται με venture capital, νεοφυείς επιχειρήσεις, επενδύσεις σε υψηλή τεχνολογία, ψηφιακό gaming σε κινητά τηλέφωνα ακόμη και με media ειδικά για παιδιά, και τον Peter Ruppe, συνεπενδυτής είναι και ο βραβευμένος Ιταλός σχεδιαστής υποδημάτων Manuele Bianchi, με 20 χρόνια εμπειρία στον σχεδιασμό αθλητικών για κορυφαίους οίκους, όπως οι Trussardi, Jean Paul Gaultier, Ungaro και Donna Karan.

Ο Manuele Bianchi είναι ο σχεδιαστής του supershoe, το οποίο «αντλεί έμπνευση από την κληρονομιά και τις αθλητικές αξίες της χώρας μας», με την παραγωγική του βάση να βρίσκεται στην Κίνα.
Διοικητικός ηγέτης της νέας εταιρείας, που φιλοδοξεί να μπει δυναμικά στην ανταγωνιστική αγορά των αθλητικών ειδών διευρύνοντας μακροπρόθεσμα την προϊοντική της γκάμα και το δίκτυο των φυσικών της καταστημάτων, είναι ο Θωμάς Θωμαΐδης, με μακρόχρονη θητεία στην Ocado Retail στην Βρετανία.

Ο ίδιος είναι και «μικρομέτοχος» της εταιρείας, όπως ανέφερε στον ΟΤ κατά τη χθεσινή πρεμιέρα της σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Ολυμπιακό Μουσείο, παρουσία κορυφαίων Ελλήνων αθλητών, όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Νίκος Κακλαμανάκης, ο Πύρρος Δήμας, η Φανή Χαλκιά και οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδάς, ο οποίος έχει αγωνιστεί σε 54 μαραθωνίους σε όλον τον κόσμο, ως βασικοί πρεσβευτές του brand.
Δοκιμάστηκε στον Μαραθώνιο
Τα αθλητικά παπούτσια της Ena Athletics με μια προηγμένη πλάκα από ανθρακονήματα δοκιμάστηκαν εκτός από τα εργαστήρια και σε πραγματικές συνθήκες, καθώς πριν λίγες μέρες έτρεξαν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας φορώντας τα 300 δρομείς.
Στόχος είναι του χρόνου στον Αυθεντικό Μαραθώνιο να τα φοράνε κατ’ επιλογή πολλοί περισσότεροι, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που τρέχουν πιο «επαγγελματικά».
Επιλεκτικές συνεργασίες
Εκτός από το μπουτίκ monobrand κατάστημα, η εταιρεία σχεδιάζει να τοποθετήσει το supershoe και σε επιλεγμένα σημεία λιανεμπορικών αλυσίδων εξειδικευμένων στα αθλητικά είδη για performance.
Πιθανόν μάλιστα σε μετέπειτα χρόνο, σύμφωνα με τον κ. Θωμαΐδη, η γκάμα της εταιρείας όσον αφορά το κωδικολόγιο να διευρυνθεί, τόσο προς την κατεύθυνση του athleisure όσο και σε άλλα αθλήματα πέραν των δρομικών.
Ας σημειωθεί ότι προς το παρόν διατίθεται ένα μόνο unisex μοντέλο, σε μία γκάμα έξι χρωμάτων εμπνευσμένων από την ελληνική φύση, αξίας 230 ευρώ.
Επιπρόσθετα, πέρα από το φυσικό κατάστημα της Ena, σύντομα θα ξεκινήσει την λειτουργία του και το e-shop της εταιρείας.


Latest News

Μπροστά στην «τέλεια καταιγίδα» τα σούπερ μάρκετ - Τι φέρνει η συρρίκνωση των κερδών
Τι συμβαίνει με τους λιανέμπορους σε Ευρώπη και ΗΠΑ - Οι νέοι στόχοι των σούπερ μάρκετ και το «ιερό δισκοπότηρο» της αγοράς

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της JP Morgan κατέθεσε ο Καρώνης – Τι επιδιώκει
Ο βρετανικός ιστότοπος sifted.eu αναφέρει πως ο διευθύνων σύμβουλος της Viva επιχειρεί να εμποδίσει την αμερικάνικη τράπεζα να προχωρήσει σε περαιτέρω αγωγές ή προσπάθειες εξαγοράς

Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ μετά από 30 χρόνια – Το φρένο στις προσφορές και η δύναμη πυρός του 1 δισ.
Νέο τοπίο στις προσφορές – Η στρατηγική των πολυεθνικών και ο ανταγωνισμός των σούπερ μαρκετ – Πάνω από 4.000 κωδικοί σε έκπτωση

Το «σαφάρι» για νέες IPOs πάει… Θεσσαλία – Αντίστροφη μέτρηση για Φάις και Qualco
Εκδήλωση στην Λάρισα πραγματοποιεί στις 12 Μαρτίου το Χρηματιστήριο Αθηνών – Κεντρικός ομιλητής ο CEO της Aktor Αλέξανδρος Εξάρχου – Όλες οι λεπτομέρειες για την IPO του ομίλου Φάις

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο