Η Spirit AeroSystems παλεύει με οικονομικές και παραγωγικές προκλήσεις, έχοντας εκδώσει προειδοποίηση ρευστότητας την Τρίτη μετά από τέσσερα χρόνια ζημιών. Tον Ιούλιο, η Boeing συμφώνησε να εξαγοράσει την Spirit σε συναλλαγή συνολικής αξίας περίπου 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Spirit, Πατ Σάναχαν, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η εξαγορά βρίσκεται σε καλό δρόμο ώστε να κλείσει στα μέσα του 2025.
Η Boeing συμφώνησε να καταβάλει στην Spirit AeroSystems έως και 350 εκατομμύρια δολάρια προκαταβολικά για να συνεχίσει να παράγει προϊόντα για αυτήν, καθώς ο προμηθευτής ατράκτων εργάζεται εν μέσω μιας κρίσης ρευστότητας, ανέφερε η Wall Street Journal.
Boeing: Κοντά σε συμφωνία διάσωσης για τη Spirit Aero
Η Boeing ανακοίνωσε ότι οι προκαταβολές έχουν σκοπό να βοηθήσουν την Spirit να αντιμετωπίσει υψηλά επίπεδα αποθεμάτων και χαμηλότερες λειτουργικές ταμειακές ροές. Η Spirit προειδοποίησε την περασμένη εβδομάδα ότι ενδέχεται να μην είναι σε θέση να συνεχίσει να λειτουργεί αφού ανέφερε ζημίες δισεκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Σε τι θα χρησιμεύσει η προκαταβολή
Οι προκαταβολές θα βοηθήσουν επίσης την Spirit καθώς αντιμετωπίζει υψηλό κόστος για να διατηρήσει τα εργοστάσια σε λειτουργία με τους τρέχοντες ρυθμούς, μαζί με τις παρατεταμένες επιπτώσεις από μια πρόσφατη απεργία των μηχανικών της Boeing. Η απεργία οκτώ εβδομάδων ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα όταν το συνδικάτο ψήφισε για την έγκριση νέας σύμβασης.
Η Spirit υποχρεούται να αποπληρώσει την προκαταβολή στην Boeing σε 4 δόσεις (από 25% η κάθε μία) στις 30 Απριλίου, 30 Ιουνίου, 30 Σεπτεμβρίου και 31 Δεκεμβρίου του 2026.
Η Spirit, που δημιουργήθηκε από ένα spinoff της Boeing το 2005, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η διοίκηση έχει ένα σχέδιο βελτίωσης της ρευστότητας, αν και εξαρτάται από τους όρους που μπορεί να επιτύχει για την αποπληρωμή ορισμένων προκαταβολών από πελάτες. Η Spirit είπε ότι σκέφτεται να αναζητήσει πρόσθετες προκαταβολές πελατών και θα μπορούσε επίσης να εκδώσει τίτλους ή ομόλογα.
Η ταλαιπωρημένη Boeing με έδρα το Arlington, της Βιρτζίνια είχε επίσης μια δύσκολη χρονιά μετά από μια σειρά ατυχιών και τριμηνιαίων απωλειών
Latest News
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές μετοχές εισέρχονται όλο και περισσότερο στη σκιά των αμερικανικών Megacap
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές μετοχές δεν φαίνεται να βρίσκονται σε θέση να ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες αμερικανικές
Ο Τραμπ κατηγορεί για υπερβολικά τέλη και ζητά πίσω τη διώρυγα του Παναμά
Ο Τραμπ απειλεί ότι θα απαιτήσει να επιστραφεί στις ΗΠΑ η Διώρυγα του Παναμά, πλήρως και χωρίς αμφισβήτηση»
Φτάνει στις αρχές του χρόνου στην Ευρώπη, μια νέα κινεζική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Ακόμα και με τους δασμούς είναι ανταγωνιστικό, λέει για το μοντέλο Firefly ο Γουίλιαμ Λι , CEO της εταιρείας
Στο ανώτατο δικαστήριο έφτασε προσφυγή αγρότη εναντίον του γερμανικού κολοσσού Aldi
Η W Clappison Ltd ισχυρίζεται ότι η συμφωνία προμήθειας με την Aldi έληξε κατά τη φύτευση για Λαχανάκια Βρυξελλών αξίας 3,7 εκατομμυρίων λιρών χωρίς εύλογη προειδοποίηση
Αναδίπλωση Stellantis - Πίρνει πίσω την απόφαση για απολύσεις 1.000 υπαλλήλων
Εκπρόσωπος της Stellantis δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι αναμένεται να επιστρέψουν στην εργασία τους, σύμφωνα με το πρόγραμμα, μετά το νέο έτος
Το Μεξικό προς απαγόρευση μεταλλαγμένου καλαμποκιού - Νέα κόντρα με τις ΗΠΑ;
Το Μεξικό υπερασπίζεται τις αυτόχθονες ποικιλίες καλαμποκιού εν μέσω διαμάχης με τις ΗΠΑ
Η αγορά kidult και πώς η Lego κατέκτησε τα... «μεγάλα παιδιά»
Τα τουβλάκια Lego κατέκτησαν τους ενήλικες, αυξάνοντας τα έσοδά της στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά παιχνιδιών
Πώς προετοιμάζεται η Κίνα για να «υποδεχθεί» τον Τραμπ
Με διαφοροποίηση των εξαγωγών της προς τρίτες χώρες, αλλά και επιθετικά εμπορικά μέτρα απέναντι στις ΗΠΑ προετοιμάζεται η ηγεσία στο Πεκίνο για την εποχή Τραμπ 2.0
Ο αμερικανικός πληθωρισμός προκαλεί ανησυχία στις διεθνείς αγορές
Οι εκτιμήσεις της αμερικανικής FED για την αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025, άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου»
«Παγιδευμένη» στη Μέση Ανατολή η Pepsico - Τα κέρδη και οι όμηροι εργαζόμενοι
Η PepsiCo έχει 25.000 υπαλλήλους στο τμήμα Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Νότιας Ασίας και είναι η κορυφαία εταιρεία σνακ στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική σε πωλήσεις