Η κινεζική διαδικτυακή εταιρεία λιανικής Temu γνωρίζει μέρες δόξας παγκοσμίως, αλλά έκανε την διαφορά στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου καθώς ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις από τους Αμερικανούς  Gen Zers τους πρώτους 10 μήνες του έτους, καθώς την «κατέβασαν» σχεδόν 42 εκατομμύρια φορές.

Τα πιο πάνω στοιχεία παρέθεσε η εταιρεία ανάλυσης εφαρμογών Appfigures, η οποία άντλησε δεδομένα από χρήστες iOS και Android στις ΗΠΑ ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών. Ορισμένοι Gen Zers είναι κάτω των 18 ετών, αλλά το Appfigures τούς απέκλεισε, επικαλούμεν ανησυχίες για το απόρρητο για ανήλικους χρήστες.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι το TikTok ήρθε στη δεύτερη θέση για τις συνολικές λήψεις αυτή τη χρονική περίοδο, με 33 εκατομμύρια λήψεις. Η εφαρμογή  Threads της Meta «κατέβηκε» 32 εκατομμύρια φορές.

Amazon: Επίθεση σε Temu και Shein με πώληση προϊόντων κάτω από 20 δολάρια

Η Temu, η οποία ανήκει στην κινεζική εταιρεία PDD Holdings, πουλά τα πάντα, από οικιακά είδη μέχρι αξεσουάρ μοτοσυκλετών, όλα με χαμηλό κόστος. Η εφαρμογή χαρακτηρίζεται από τεράστιες εκπτώσεις, με κουπόνια να εμφανίζονται κατά την περιήγηση.

Η Σόρι Παρκ, διευθυντής έργου στην Daxue Consulting, μια εταιρεία έρευνας αγοράς που εστιάζει στην Κίνα, είπε στο Business Insider ότι η Temu έχει ουσιαστικά μετατρέψει σε παιχνίδι αντίστροφες μετρήσεις χρόνου και ανταμοιβές.

«Έχει προσθέσει επίσης στοιχεία παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένων αντίστροφων μετρήσεων και ανταμοιβών στην εμπειρία αγορών, γεγονός που αυξάνει την αφοσίωση των χρηστών και ωθεί τους χρήστες να “αγοράσουν τώρα ή ποτέ”», δήλωσε η Παρκ στο Business Insider.

Temu: Προσιτή, προσβάσιμη, εξατομικευμένη

Το Temu αυξάνεται ραγδαία και η δημοτικότητά του εκτείνεται πολύ πέρα ​​από τους Gen Z.

Η PDD Holdings ανέφερε έσοδα 13,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου. Πρόκειται για αύξηση 86% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Τον Φεβρουάριο, ξόδεψε εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις κατά την διάρκεια του Super Bowl για να κερδίσει την αγορά των ΗΠΑ.

Ωστόσο, το Amazon, το οποίο κατέγραψε 15 εκατομμύρια λήψεις φέτος από τη Gen Z στις ΗΠΑ, εξακολουθεί να κατέχει την αγορά των ηλεκτρονικών αγορών.

Η Amazon έκανε τζίρο 61,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από διαδικτυακές πωλήσεις το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας αύξηση 7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Στις 13 Νοεμβρίου, η Amazon εγκαινίασε το εκπτωτικό κατάστημα Amazon Haul, στο οποίο όλα τα προϊόντα διατίθενται σε τιμή $20 ή και λιγότερο.

Ο Τζιμ Γουέιλι, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας έρευνας αγοράς OvationMR με έδρα τη Νέα Υόρκη, είπε στο Business Insider ότι το Temu είναι δημοφιλές στο Gen Z επειδή παρέχει μια εμπειρία αγορών που είναι προσιτή, προσβάσιμη και εξατομικευμένη.

«Η Gen Z εκτιμά μια εξαιρετικά επιμελημένη εμπειρία αγορών που προσφέρει ποικιλία και ευκολία σε προσιτές τιμές», δήλωσε ο Γουέιλι.

Η Γκλόρια Γκαν, αναλύτρια lifestyle στην εταιρεία ερευνών αγοράς Mintel με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, είπε ότι η Temu εισχωρεί στην Gen Z λόγω της «τεχνογνωσίας της γενιάς και των συχνών διαδικτυακών αγορών».

Η Γκαν είπε ότι ενώ η Amazon κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά, η Temu είναι επίσης μια υπολογίσιμη δύναμη, χάρη στην αποτελεσματική διαδικτυακή της υπηρεσία και τις προσφορές αξίας για τα χρήματα.

Σε απάντηση στο ερώτημα του BI, ένας εκπρόσωπος της Temu είπε στο BI ότι η εταιρεία «προσπάθησε να έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, προσφέροντας μια ευρεία επιλογή ποιοτικών προϊόντων σε προσιτές τιμές».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή