
Με τις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων να έχουν εκτοξευτεί τα τελευταία χρόνια, οι αντιπροσωπείες προβαίνουν σε δυναμικές προωθητικές ενέργειες, με στόχο να ζεστάνουν την αγορά ΙΧ.
Τα κίνητρα που δίνουν οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων ισχύουν για όλες τις εκδόσεις – ηλεκτρικά, με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου
Έτσι, και αυτή την περίοδο οι ελληνικές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων (μεταξύ αυτών και οι νεοφερμένες φίρμες στη χώρα μας, όπως οι κινεζικές) δίνουν σημαντικά οικονομικά κίνητρα προς τους υποψήφιους αγοραστές, με πρωταγωνιστή τις παχυλές εκπτώσεις, που αγγίζουν ή και ξεπερνούν σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και τις 10.000 ευρώ – σε συνδυασμό με το πρόγραμμα πριμοδότησης για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα, μεσαίο, ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσφέρεται από ευρωπαϊκή μάρκα με όφελος έως 10.600 ευρώ – όπου συμπεριλαμβάνεται και το πριμ της επιδότησης για ηλεκτρικά. Αλλά και στα μικρά ηλεκτρικά μοντέλα, κορεατική φίρμα προσφέρει το νέο της μοντέλο με έξτρα έκπτωση – επιπλέον της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» – έως και 3.000 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις του.
Αυτό σημαίνει ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο το συνολικό όφελος (με την κρατική επιδότηση) φτάνει τις 11.000 ευρώ. Εως και 12.000 ευρώ, από τις μεγαλύτερες χρηματικές εκπτώσεις στην αγορά, αγγίζει το όφελος από κινεζική φίρμα για την αγορά μεσαίου αμιγώς ηλεκτρικού (9.000 ευρώ η επιδότηση και 3.000 ευρώ η επιπλέον έκπτωση).
Μπαράζ προσφορών
Το μπαράζ προσφορών δεν περιορίζεται μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά αφορά και σχεδόν όλες τις εκδόσεις των μοντέλων με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου. Σε πάνω από 30 νέα SUV στην ελληνική αγορά οι εκπτώσεις κυμαίνονται από 2.000 έως 3.000 ευρώ (είτε με έκπτωση στην τιμή ή όφελος λόγω του επιπλέον εξοπλισμού).
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εταιρείες προσελκύουν τους νέους αγοραστές με το κίνητρο του μειωμένου ΦΠΑ. Οπως σε συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, όπου το μικρομεσαίο μοντέλο τους είναι διαθέσιμο αυτή την περίοδο σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή, αφού παρέχεται στον πελάτη μείωση του ΦΠΑ στο μισό, δηλαδή στο 12% από 24%.
Έξτρα και ετοιμοπαράδοτα
Το πακέτο προσφορών δεν μένει μόνο στο οικονομικό όφελος αφού αρκετές φίρμες έχουν παγιωμένες τις δωρεάν παροχές, όπως την επέκταση εγγύησης του νέου ΙΧ ή και τη δωρεάν οδική βοήθεια από 1 έως 3 χρόνια, ανάλογα την αντιπροσωπεία. Ενώ στα έξτρα… δώρα παίζουν και πάλι ενέργειες όπως πακέτα προσφορών σε επιπλέον πακέτα εξοπλισμού ή και δωρεάν το μεταλλικό χρώμα.
Στο πλάνο των κινήτρων έχουν προστεθεί και οι καμπάνιες των ετοιμοπαράδοτων μοντέλων με αρκετές φίρμες να τονίζουν ότι ο νέος πελάτης για συγκεκριμένα μοντέλα έχει τη δυνατότητα από τη στιγμή της παραγγελίας του να παραλάβει το νέο του αυτοκίνητο σε 10-15 ημέρες!
«Οι προσφορές και οι εκπτώσεις διαφέρουν από μοντέλο σε μοντέλο, για αυτό και οι αγοραστές θα πρέπει να κάνουν μια λεπτομερή έρευνα, ώστε να βρουν το μοντέλο που ταιριάζει στην τσέπη τους» ανέφερε στέλεχος αντιπροσωπείας, που συμβουλεύει τους νέους καταναλωτές να μην αναβάλλουν την αγορά αυτοκινήτου αυτή την περίοδο μιας και οι προσφορές είναι εξαιρετικά δελεαστικές, που σε συνδυασμό με τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα, αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Aυτές τις ημέρες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων παρέχουν σε ειδικές τιμές τα νέα μοντέλα τους με αφορμή την Black Friday, αρκεί να το κλείσουν έως τα τέλη Νοεμβρίου.


Latest News

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της JP Morgan κατέθεσε ο Καρώνης – Τι επιδιώκει
Ο βρετανικός ιστότοπος sifted.eu αναφέρει πως ο διευθύνων σύμβουλος της Viva επιχειρεί να εμποδίσει την αμερικάνικη τράπεζα να προχωρήσει σε περαιτέρω αγωγές ή προσπάθειες εξαγοράς

Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ μετά από 30 χρόνια – Το φρένο στις προσφορές και η δύναμη πυρός του 1 δισ.
Νέο τοπίο στις προσφορές – Η στρατηγική των πολυεθνικών και ο ανταγωνισμός των σούπερ μαρκετ – Πάνω από 4.000 κωδικοί σε έκπτωση

Το «σαφάρι» για νέες IPOs πάει… Θεσσαλία – Αντίστροφη μέτρηση για Φάις και Qualco
Εκδήλωση στην Λάρισα πραγματοποιεί στις 12 Μαρτίου το Χρηματιστήριο Αθηνών – Κεντρικός ομιλητής ο CEO της Aktor Αλέξανδρος Εξάρχου – Όλες οι λεπτομέρειες για την IPO του ομίλου Φάις

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο

Πέθανε ο ιδρυτής της Pink Woman Παύλος Χατζηπαυλίδης - Η άνοδος και η Intrafashion
Η δημιουργία της Pink Woman, η ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα και η εξαγορά από την Intrafashion