![Εθνική Ασφαλιστική: Ανακοίνωσε τρία νέα στελέχη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/ethnikiasfal.jpg)
Τρία νέα στελέχη σε θέσεις ευθύνης ανακοίνωσε η Εθνική Ασφαλιστική.
Συγκεκριμένα: Η Ειρήνη Χαλκιαδάκη ανέλαβε τον νέο ρόλο της Γενικής Διευθύντριας Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας. Η κ. Χαλκιαδάκη διαθέτει 25 χρόνια εμπειρίας σε διοικητικές θέσεις Marketing σε εταιρείες διαφόρων κλάδων (FMCGs, τηλεπικοινωνίες, retail). Στην επαγγελματική της πορεία έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει στρατηγικές Marketing & επικοινωνίας με σημαντικά αποτελέσματα στην ενίσχυση της εικόνας της μάρκας και στην αύξηση του μεριδίου αγοράς και της ικανοποίησης των πελατών. Ο νέος αυτός ρόλος έρχεται να συνδέσει την υπάρχουσα Διεύθυνση Marketing και την Υποδιεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την δυναμική στους συγκεκριμένους τομείς.
Εθνική Ασφαλιστική: Νέος διευθύνων σύμβουλος ο Δημήτρης Μαζαράκης
Ο Γιάννης Αναστόπουλος, αναλαμβάνει ως επικεφαλής της Διεύθυνσης Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου. Ο κ. Αναστόπουλος, με πολυετή εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο και έχοντας εργαστεί σε θέσεις ευθύνης Εταιρικών Δικτύων Πωλήσεων σε σημαντικές ασφαλιστικές εταιρείες όπως η Allianz Ελλάδος, η MetLife Ελλάδος και Gulf, και η Eurolife FFH, αναλαμβάνει την υλοποίηση του Πλάνου Πωλήσεων και την περαιτέρω ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού Πωλήσεων του Εταιρικού μας Δικτύου.
Ο Michel Montbertrand τοποθετήθηκε επικεφαλής της Διεύθυνσης Κανονιστικής Συμμόρφωσης & Εταιρικής Διακυβέρνησης. Ο κ. Montbertrand διαθέτει πολυετή εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο και βαθιά γνώση του τομέα της κανονιστικής συμμόρφωσης, της εταιρικής διακυβέρνησης, της προστασίας δεδομένων και της στρατηγικής ESG,έχοντας διαχειριστεί, πάντα με επιτυχία, απαιτητικά και πολύπλοκα έργα που σχετίζονται με τους παραπάνω τομείς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης, δήλωσε: «Στην Εθνική Ασφαλιστική παραμένουμε αφοσιωμένοι στην εξέλιξη και τον εκσυγχρονισμό μας, και προχωράμε σταθερά με σκοπό να δημιουργήσουμε μια εταιρεία πρότυπο που θα ηγείται και θα διαμορφώνει τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά. Η ένταξη της κ. Χαλκιαδάκη, του κυρίου Αναστόπουλου και του κ. Montbertrand στην ομάδα μας, αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση. Είμαι βέβαιος ότι η εμπειρία και η εξειδίκευσή τους θα συμβάλουν καθοριστικά στην επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων και θα ενισχύσουν τη δυναμική μας για βιώσιμη ανάπτυξη και καινοτομία».
Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ