
Στη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα έως το 2029, επενδύοντας περίπου 100 εκατ. ευρώ προχωρά η Lidl στην Ελλάδα. Αυτό ανακοίνωσε χθες ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας στην χώρα μας, Martin Brandenburger, υπογραμμίζοντας τη βούληση του ομίλου να συνεχίσει τις επενδύσεις για την ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τον κ. Brandenburger, η υλοποίηση υου νέου κέντρου logistics, το οποίο έρχεται να προστεθεί στα τέσσερα κέντρα logistics που λειτουργούν ήδη δείχνει πόσο σημαντική είναι η Ελλάδα για τον γερμανικό όμιλο.
Lidl: Πάνω από 1,4 δισ. από το 1999
«Από το 1999 μέχρι σήμερα έχουμε επενδύσει στη χώρα πάνω από 1,4 δισ. ευρώ. Και συνεχίζουμε με αμείωτους ρυθμούς, χωρίς παρεκκλίσεις από τον σχεδιασμό μας, χωρίς να επηρεαζόμαστε από τις συγκυρίες, όσο δυσμενείς και να είναι αυτές», ανέφερε ο πρόεδρος διοίκηση της Lidl Ελλάς στο πλαίσιο ομιλίας που απεύθυνε κατά την παρουσίαση μελέτης για την οικονομική και κοινωνική συμβολή της Lidl Ελλάς.
H περιοχή της Αττικής μπαίνει στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού της Lidl
Το νέο κέντρο logistics πρόκειται να ενισχύσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της καθημερινής τροφοδοσίας φρέσκων προϊόντων σε όλα τα καταστήματά της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα ενώ θα εξυπηρετήσει αποκλειστικά την περιοχή της Αττικής, η οποία μπαίνει στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού.
Η Lidl στη 2η θέση των σούπερ μάρκετ
Ο κ. Brandenburger έκανε ειδική αναφορά στο αποτύπωμα της Lidl στην ελληνική αγορά, λέγοντας πως με τα 231 καταστήματα που διαθέτει βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου τροφίμων.
«Μετά από 25 χρόνια πετυχημένης λειτουργίας, χάρη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών και όλων των ενδιαφερομένων μερών, έχουμε ενισχύσει σημαντικά και με συνέπεια το κοινωνικοοικονομικό μας αποτύπωμα στην κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Με βάση τα μερίδια η Lidl Ελλάς βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα με τις πιο επιτυχημένες θυγατρικές του γερμανικού ομίλου
Στελέχη της εταιρείας διευκρίνισαν πως η εκπτωτική αλυσίδα κατέχει μερίδιο 18% της ελληνικής αγοράς ενώ στη Βόρεια Ελλάδα αυτό υπερβαίνει το 20%.
Όπως είπαν, η επιτυχία στην Lidl μετριέται με το μερίδιο αγοράς και όχι με τον τζίρο ή τον αριθμό των καταστημάτων, τονίζοντας πως με βάση τα μερίδια η Lidl Ελλάς βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα με τις πιο επιτυχημένες θυγατρικές του γερμανικού ομίλου.
Επιπλέον επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ
Στο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνονται επιπλέον επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ τη διετία 2024-2025, με στόχο μεταξύ άλλων την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων (προγραμματίζεται να προστεθούν περίπου δέκα νέων σημείων τα επόμενα χρόνια).
Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή που -σύμφωνα με τη διοικητική ομάδα-, η γερμανική αλυσίδα εξακολουθεί να αναπτύσσεται. Η κα Βασιλική Αδαμίδου, υπεύθυνη επικοινωνίας της Lidl Ελλάς υπογράμμισε πως η φετινή χρονιά εξελίσσεται εξαιρετικά, αφήνοντας να εννοηθεί πως τα αποτελέσματα θα κινηθούν σε μεγαλύτερα επίπεδα από τα περσινά.
Κριτική για το υψηλό ΦΠΑ στα τρόφιμα
Ο κ. Brandenburger στάθηκε και στο φλέγον ζήτημα της ακρίβειας, κάνοντας ειδική αναφορά στον υψηλό ΦΠΑ που επιβαρύνει τα τρόφιμα στην Ελλάδα σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γερμανία ενώ επικαλέστηκε έρευνα του ΙΕΛΚΑ που δείχνει ότι η Ελλάδα είναι η φθηνότερη χώρα αν αφαιρεθεί η φορολογική επιβάρυνση.
O εσωτερικός πληθωρισμός στα ράφια των καταστημάτων της Lidl στην Ελλάδα μειώθηκε κατά 1%
Υπογράμμισε ακόμη πως όχι απλά εφαρμόζουν τα κυβερνητικά μέτρα, αλλά σχεδιάζουν και δικές τους πρωτοβουλίες προκειμένου την επιπλέον ελάφρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού και έφερε ως παράδειγμα την απόφασή τους να προχωρήσουν σε μόνιμη μείωση τιμών σε 578 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τον τελευταίο χρόνο.
Υποστήριξε επίσης ότι ο εσωτερικός πληθωρισμός μειώθηκε 1% μέσα στο 2024, κάτι που όπως είπε πρακτικά σημαίνει ότι οι τιμές στα ράφια των καταστημάτων μειώθηκαν ενώ τόνισε πως «όλα τα προϊόντα Non-Food είναι φθηνότερα κατά 13% σε σχέση με πέρυσι».
Πόσα παίρνει ένας έγγαμος στα Lidl
Ειδική μνεία έκανε ο κ. Brandenburger στους μισθούς, λέγοντας πως η Lidl προσφέρει αμοιβές και παροχές που είναι και ανταγωνιστικές και πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς.
Έφερε μάλιστα ως παράδειγμα έναν έγγαμο υπάλληλο καταστήματος πλήρους απασχόλησης, ο οποίος όπως είπε λαμβάνει μηνιαίο μισθό από 1.200 ευρώ ενώ διευκρίνισε ότι σχεδόν το 100% των εργαζομένων έχει συμβάσεις αορίστου χρόνου εργασίας.
Παίρνοντας τη σκυτάλη, η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, Βασιλική Αδαμίδου παρουσίασε τις πρακτικές δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αναλαμβάνει η Lidl Ελλάς, λέγοντας πως η βιωσιμότητα βρίσκεται βαθιά ριζωμένη στο DNA μας.

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, Βασιλική Αδαμίδου
Η κα. Αδαμίδου είπε ότι η εταιρεία στηρίζει το έργο του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προχωρώντας στη δημιουργία ενός κέντρου εφοδιασμού για την κάλυψη αναγκών πρώτης ανάγκης σε συνθήκες φυσικών καταστροφών (π.χ. τρόφιμα, νερό και άλλα είδη), τα οποία θα προμηθεύει η εταιρεία σε τακτική βάση (ετήσιο κόστος 200.000 ευρώ).
Η επένδυση αυτή είναι σε εξέλιξη και ανέρχεται σε 200.000 ευρώ κόστος κατασκευής.


Latest News

«Καταιγίδα» εξαγορών στις ιταλικές τράπεζες - Οι μνηστήρες και οι στόχοι
Έντονη κινητικότητα στον χρηματοπιστωτικό κλάδο στην Ιταλία - Τι πρέπει να προσέξουν οι επενδυτές τις επόμενες μέρες

Γιατί η Pepco ψάχνει αγοραστή για τα Poundland - Στροφή σε Κεντρική Ευρώπη
Ο πολωνικός όμιλος βλέπει περιθώρια για άλλα 1.800 καταστήματα Pepco στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη - Η περίπτωση της Ελλάδας

Viohalco: Έκρηξη πωλήσεων στα 6,6 δισ. και λειτουργικής κερδοφορίας στα 604 εκατ. ευρώ
Η διοίκηση της Viohalco ανακοίνωσε τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα για το 2024 και προτείνει μέρισμα στα 0,16 ευρώ ανά μετοχή

Στο 30% η διανομή μερίσματος της Optima Bank από τα κέρδη του 2024
Τι τόνισε ο CEO της τράπεζας Δημήτρης Κυπαρίσσης, μιλώντας σε αναλυτές, στο πλαίσιο της παρουσίασης των οικονομικών της μεγεθών

Περιθώριο ανόδου 28% «βλέπει» για την Cenergy Holdings η ΑΧΙΑ
Κατά την ΑΧΙΑ, η δημιουργία ταμειακών ροών ήταν ισχυρή, εν μέρει υποβοηθούμενη από μια εφάπαξ μείωση του κεφαλαίου κίνησης

Holcim: Επιδόσεις ρεκόρ για το 2024 – Οι στόχοι για το 2025
Η εισαγωγή των δραστηριοτήτων της Holcim στη Β. Αμερική στο χρηματιστήριο αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο μισό του 2025

Θεοδωρόπουλος (ΣΕΒ): Πώς πρέπει να «βλέπουμε» τις εξαγωγές
Η εμπειρία του προέδρου του ΣΕΒ κατά τη διάρκεια του ψηφιακού εργαστηρίου, με θέμα «Εμπόδια Εισόδου σε Νέες Αγορές: η περίπτωση του κλάδου των Τροφίμων»

Το «όπλο» των σούπερ μάρκετ για να τονώσουν την κερδοφορία τους
Η νέα στρατηγική των σούπερ μάρκετ με την ιδιωτική ετικέτα - Πώς από ανάχωμα εξελίχθηκε σε βασικό μοχλό της εμπορικής πολιτικής

Βελτιωμένες δυνατότητες της τεχνολογίας WiBAS G5 παρουσίασε η Intracom Telecom
Μεταξύ των βελτιωμένων δυνατοτήτων που παρουσίασε η Intracom Telecom είναι τα 2 Gbps Ταχύτητα Λήψης ανά Συνδρομητή

Nέος Γενικός Διευθυντής στις αγορές Consumer & Craftsmen της Henkel
Αναλαμβάνει καθήκοντα νέου Γενικού Διευθυντή του business unit Consumer & Craftsmen του τμήματος Henkel Adhesive Technologies σε Ιταλία και Ελλάδα