Στη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα έως το 2029, επενδύοντας περίπου 100 εκατ. ευρώ προχωρά η Lidl στην Ελλάδα. Αυτό ανακοίνωσε χθες ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας στην χώρα μας, Martin Brandenburger, υπογραμμίζοντας τη βούληση του ομίλου να συνεχίσει τις επενδύσεις για την ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική αγορά.

25 χρόνια Lidl Hellas: Επενδύσεις 1,4 δισ. ευρώ – Τα νέα σχέδια και η φιλοσοφία του «δημοκρατικού» brand

Σύμφωνα με τον κ. Brandenburger, η υλοποίηση υου νέου κέντρου logistics, το οποίο έρχεται να προστεθεί στα τέσσερα κέντρα logistics που λειτουργούν ήδη δείχνει πόσο σημαντική είναι η Ελλάδα για τον γερμανικό όμιλο.

Lidl: Πάνω από 1,4 δισ. από το 1999

«Από το 1999 μέχρι σήμερα έχουμε επενδύσει στη χώρα πάνω από 1,4 δισ. ευρώ. Και συνεχίζουμε με αμείωτους ρυθμούς, χωρίς παρεκκλίσεις από τον σχεδιασμό μας, χωρίς να επηρεαζόμαστε από τις συγκυρίες, όσο δυσμενείς και να είναι αυτές», ανέφερε ο πρόεδρος διοίκηση της Lidl Ελλάς στο πλαίσιο ομιλίας που απεύθυνε κατά την παρουσίαση μελέτης για την οικονομική και κοινωνική συμβολή της Lidl Ελλάς.

H περιοχή της Αττικής μπαίνει στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού της Lidl

Το νέο κέντρο logistics πρόκειται να ενισχύσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της καθημερινής τροφοδοσίας φρέσκων προϊόντων σε όλα τα καταστήματά της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα ενώ θα εξυπηρετήσει αποκλειστικά την περιοχή της Αττικής, η οποία μπαίνει στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού.

Η Lidl στη 2η θέση των σούπερ μάρκετ

Ο κ. Brandenburger έκανε ειδική αναφορά στο αποτύπωμα της Lidl στην ελληνική αγορά, λέγοντας πως με τα 231 καταστήματα που διαθέτει βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου τροφίμων.

«Μετά από 25 χρόνια πετυχημένης λειτουργίας, χάρη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών και όλων των ενδιαφερομένων μερών, έχουμε ενισχύσει σημαντικά και με συνέπεια το κοινωνικοοικονομικό μας αποτύπωμα στην κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Με βάση τα μερίδια η Lidl Ελλάς βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα με τις πιο επιτυχημένες θυγατρικές του γερμανικού ομίλου

Στελέχη της εταιρείας διευκρίνισαν πως η εκπτωτική αλυσίδα κατέχει μερίδιο 18% της ελληνικής αγοράς ενώ στη Βόρεια Ελλάδα αυτό υπερβαίνει το 20%.

Όπως είπαν, η επιτυχία στην Lidl μετριέται με το μερίδιο αγοράς και όχι με τον τζίρο ή τον αριθμό των καταστημάτων, τονίζοντας πως με βάση τα μερίδια η Lidl Ελλάς βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα με τις πιο επιτυχημένες θυγατρικές του γερμανικού ομίλου.

Επιπλέον επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ

Στο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνονται επιπλέον επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ τη διετία 2024-2025, με στόχο μεταξύ άλλων την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων (προγραμματίζεται να προστεθούν περίπου δέκα νέων σημείων τα επόμενα χρόνια).

Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή που -σύμφωνα με τη διοικητική ομάδα-, η γερμανική αλυσίδα εξακολουθεί να αναπτύσσεται. Η κα Βασιλική Αδαμίδου, υπεύθυνη επικοινωνίας της Lidl Ελλάς υπογράμμισε πως η φετινή χρονιά εξελίσσεται εξαιρετικά, αφήνοντας να εννοηθεί πως τα αποτελέσματα θα κινηθούν σε μεγαλύτερα επίπεδα από τα περσινά.

Κριτική για το υψηλό ΦΠΑ στα τρόφιμα

Ο κ. Brandenburger στάθηκε και στο φλέγον ζήτημα της ακρίβειας, κάνοντας ειδική αναφορά στον υψηλό ΦΠΑ που επιβαρύνει τα τρόφιμα στην Ελλάδα σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γερμανία ενώ επικαλέστηκε έρευνα του ΙΕΛΚΑ που δείχνει ότι η Ελλάδα είναι η φθηνότερη χώρα αν αφαιρεθεί η φορολογική επιβάρυνση.

O εσωτερικός πληθωρισμός στα ράφια των καταστημάτων της Lidl στην Ελλάδα μειώθηκε κατά 1%

Υπογράμμισε ακόμη πως όχι απλά εφαρμόζουν τα κυβερνητικά μέτρα, αλλά σχεδιάζουν και δικές τους πρωτοβουλίες προκειμένου την επιπλέον ελάφρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού και έφερε ως παράδειγμα την απόφασή τους να προχωρήσουν σε μόνιμη μείωση τιμών σε 578 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τον τελευταίο χρόνο.

Υποστήριξε επίσης ότι ο εσωτερικός πληθωρισμός μειώθηκε 1% μέσα στο 2024, κάτι που όπως είπε πρακτικά σημαίνει ότι οι τιμές στα ράφια των καταστημάτων μειώθηκαν ενώ τόνισε πως «όλα τα προϊόντα Non-Food είναι φθηνότερα κατά 13% σε σχέση με πέρυσι».

Πόσα παίρνει ένας έγγαμος στα Lidl

Ειδική μνεία έκανε ο κ. Brandenburger στους μισθούς, λέγοντας πως η Lidl προσφέρει αμοιβές και παροχές που είναι και ανταγωνιστικές και πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς.

Έφερε μάλιστα ως παράδειγμα έναν έγγαμο υπάλληλο καταστήματος πλήρους απασχόλησης, ο οποίος όπως είπε λαμβάνει μηνιαίο μισθό από 1.200 ευρώ ενώ διευκρίνισε ότι σχεδόν το 100% των εργαζομένων έχει συμβάσεις αορίστου χρόνου εργασίας.

Παίρνοντας τη σκυτάλη, η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, Βασιλική Αδαμίδου παρουσίασε τις πρακτικές δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αναλαμβάνει η Lidl Ελλάς, λέγοντας πως η βιωσιμότητα βρίσκεται βαθιά ριζωμένη στο DNA μας.

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, Βασιλική Αδαμίδου

Η κα. Αδαμίδου είπε ότι η εταιρεία στηρίζει το έργο του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προχωρώντας στη δημιουργία ενός κέντρου εφοδιασμού για την κάλυψη αναγκών πρώτης ανάγκης σε συνθήκες φυσικών καταστροφών (π.χ. τρόφιμα, νερό και άλλα είδη), τα οποία θα προμηθεύει η εταιρεία σε τακτική βάση (ετήσιο κόστος 200.000 ευρώ).

Η επένδυση αυτή είναι σε εξέλιξη και ανέρχεται σε 200.000 ευρώ κόστος κατασκευής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΓΑΙΟΣΕ: Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Επιχειρήσεις |

Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη

Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση

Η DBC diadikasia True Leader 2023 της Ελληνικής Οικονομίας από την ICAP CRIF
Επιχειρήσεις |

Η DBC diadikasia True Leader 2023 της Ελληνικής Οικονομίας από την ICAP CRIF

Η ανάδειξη της DBC Diadikasia επιβράβευσε τη συμβολή της στην ελληνική οικονομία, τιμώντας την ως μία από τις εταιρείες που σημείωσαν εντυπωσιακή ανάπτυξη και ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στις απαιτήσεις της αγοράς.