Νέες επενδύσεις σε υποδομές με στόχο την καλύτερη διαχείριση των κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια, αντί της επιβολής τελών «συστήνει» ο Norbert Stiekema, Executive Director της MSC Cruises, η οποία χθες ξεκίνησε για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες με home port το λιμάνι του Πειραιά.
Μιλώντας στο κρουαζιερόπλοιο MSC Sinfonia ο κ. Stiekema υπογράμμισε ότι το θεμελιώδες ζήτημα για τα νησιά δεν είναι η αύξηση των φόρων, αλλά η βελτίωση των υποδομών. Στόχος μας συμπλήρωσε, είναι να δείξουμε στους πελάτες μας τις ομορφιές της Ελλάδας με έναν άνετο τρόπο. Άρα η αναβάθμιση των υποδομών είναι σημαντικός παράγοντας.
Η MSC και το τελεφερίκ στη Σαντορίνη
Όλοι γνωρίζουμε την κατάσταση στη Σαντορίνη με το τελεφερίκ, είναι πραγματικά περίπλοκη περίπτωση. Έτσι, η λύση δεν είναι απαραίτητα η μείωση του αριθμού των τουριστών, διότι, ξέρετε, οι τουρίστες φέρνουν μαζί τους και πολλές αξίες, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ερωτώμενος σχετικά με την πρόθεση της ελληνικής κυβέρνησης να καταργήσει το τέλος εάν οι εταιρείες κρουαζιέρας κάνουν επενδύσεις στα νησιά, όπως έγραψε ο ΟΤ σημείωσε ότι αυτό το θέμα ήταν «τόσο καθαρό».
Κρουαζιέρα: Για πρώτη φορά η MSC Cruises φέρνει τη χειμερινή εκδοχή της με αφετηρία τον Πειραιά
Πρόσθεσε δε ότι αυτό «δεν είναι άσπρο μαύρο». Σε κάθε περίπτωση συμπλήρωσε το ουσιαστικό είναι να είσαι σε διάλογο με τους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και αναφέρθηκε στις επαφές της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA) η οποία έχει στενή επαφή με την ελληνική κυβέρνηση.
Νέος προορισμός η Σύρος
Ο επικεφαλής της MSC Cruises επεσήμανε πως σαφώς και θα επηρεαστεί η εταιρεία από την επιβολή του τέλους κρουαζιέρας, υπογραμμίζοντας πως όταν αυξάνεις το κόστος ενός προϊόντος, η ζήτηση μειώνεται. «Διαπιστώνουμε καθημερινά πως όταν αυξάνεις την τιμή μιας υπηρεσίας, η ζήτηση πέφτει και ο πελάτης αντιδρά, επιλέγοντας κάποιον άλλο προορισμό. Αυτό είναι ένα ρίσκο.
Στην ίδια κατεύθυνση, ο επικεφαλής της MSC Cruises επεσήμανε πως οι χειμερινές κρουαζιέρες και η ένταξη νέων εναλλακτικών προορισμών στα δρομολόγια των εταιρειών του κλάδου μπορούν να συμβάλλουν στην αρτιότερη διαχείριση των τουριστικών ροών και των κρουαζιερόπλοιων που δένουν στα ελληνικά λιμάνια και έφερε το παράδειγμα της Σύρου, την οποία εντάσσει από του χρόνου στις κρουαζιέρες στη χώρα μας με τέσσερις προσεγγίσεις χαρακτηρίζοντάς την ως «εναλλακτικό προορισμό».
Κρουαζιέρες όλον το χειμώνα από Πειραιά
Όλο τον χειμώνα, το MSC Sinfonia θα πραγματοποιεί κάθε εβδομάδα κρουαζιέρες από τον Πειραιά, με δρομολόγια επτά διανυκτερεύσεων που περιλαμβάνουν επισκέψεις στην Κέρκυρα κι σε ποικιλία μεσογειακών προορισμών, όπως η Σμύρνη και η Κωνσταντινούπολη στην Τουρκία και το Μπάρι στην Ιταλία.
Η εξέλιξη αυτή ευθυγραμμίζεται με το πενταετές σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της χώρας, που στοχεύει στην επέκταση της τουριστικής περιόδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, αξιοποιώντας την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, την ποικιλία φυσικών τοπίων και το ήπιο χειμερινό κλίμα της Ελλάδας για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες εκτός της περιόδου αιχμής, αναφέρει η MSC Cruises.
Παράλληλα, ο ρόλος του Πειραιά ως λιμένα επιβίβασης ενισχύει τον ευρύτερο τουριστικό και οικονομικό αντίκτυπο στην περιοχή, καθώς διεθνείς επισκέπτες θα φτάσουν με πτήσεις στην Ελλάδα και πολλοί από αυτούς θα παρατείνουν τις διακοπές τους, με παραμονή πριν ή μετά την κρουαζιέρα σε ελληνικά θέρετρα και πόλεις.
Στήριξη της MSC στις τοπικές οικονομίες
Κατά τη διάρκεια τόσο της θερινής όσο και της χειμερινής περιόδου, η MSC Cruises προσφέρει πάνω από 40 διαφορετικές εκδρομές στην ξηρά σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς που επισκέπτονται τα κρουαζιερόπλοιά της, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τοπικούς προμηθευτές και συνεργαζόμενη για ξεναγήσεις, εισιτήρια και επισκέψεις με ελληνικές επιχειρήσεις.
Αυτές οι εκδρομές όχι μόνο υποστηρίζουν τις τοπικές οικονομίες, αλλά ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να γνωρίσουν καλύτερα τον ελληνικό πολιτισμό, να γευτούν την ελληνική κουζίνα και να μάθουν την ελληνική ιστορία.
Latest News
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου
Πόσο επικίνδυνος έχει γίνει ο «σκιώδης» στόλος της Ρωσίας
Τα σκάφη-φαντάσματα της Ρωσίας θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για στρατηγικές θαλάσσιες μεταφορές αλλά και για...πόλεμο - Η υστέρηση των ΗΠΑ
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια