Νέες επενδύσεις σε υποδομές με στόχο την καλύτερη διαχείριση των κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια, αντί της επιβολής τελών «συστήνει» ο Norbert Stiekema, Executive Director της MSC Cruises, η οποία χθες ξεκίνησε για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες με home port το λιμάνι του Πειραιά.
Μιλώντας στο κρουαζιερόπλοιο MSC Sinfonia ο κ. Stiekema υπογράμμισε ότι το θεμελιώδες ζήτημα για τα νησιά δεν είναι η αύξηση των φόρων, αλλά η βελτίωση των υποδομών. Στόχος μας συμπλήρωσε, είναι να δείξουμε στους πελάτες μας τις ομορφιές της Ελλάδας με έναν άνετο τρόπο. Άρα η αναβάθμιση των υποδομών είναι σημαντικός παράγοντας.
Η MSC και το τελεφερίκ στη Σαντορίνη
Όλοι γνωρίζουμε την κατάσταση στη Σαντορίνη με το τελεφερίκ, είναι πραγματικά περίπλοκη περίπτωση. Έτσι, η λύση δεν είναι απαραίτητα η μείωση του αριθμού των τουριστών, διότι, ξέρετε, οι τουρίστες φέρνουν μαζί τους και πολλές αξίες, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ερωτώμενος σχετικά με την πρόθεση της ελληνικής κυβέρνησης να καταργήσει το τέλος εάν οι εταιρείες κρουαζιέρας κάνουν επενδύσεις στα νησιά, όπως έγραψε ο ΟΤ σημείωσε ότι αυτό το θέμα ήταν «τόσο καθαρό».
Κρουαζιέρα: Για πρώτη φορά η MSC Cruises φέρνει τη χειμερινή εκδοχή της με αφετηρία τον Πειραιά
Πρόσθεσε δε ότι αυτό «δεν είναι άσπρο μαύρο». Σε κάθε περίπτωση συμπλήρωσε το ουσιαστικό είναι να είσαι σε διάλογο με τους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και αναφέρθηκε στις επαφές της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA) η οποία έχει στενή επαφή με την ελληνική κυβέρνηση.
Νέος προορισμός η Σύρος
Ο επικεφαλής της MSC Cruises επεσήμανε πως σαφώς και θα επηρεαστεί η εταιρεία από την επιβολή του τέλους κρουαζιέρας, υπογραμμίζοντας πως όταν αυξάνεις το κόστος ενός προϊόντος, η ζήτηση μειώνεται. «Διαπιστώνουμε καθημερινά πως όταν αυξάνεις την τιμή μιας υπηρεσίας, η ζήτηση πέφτει και ο πελάτης αντιδρά, επιλέγοντας κάποιον άλλο προορισμό. Αυτό είναι ένα ρίσκο.
Στην ίδια κατεύθυνση, ο επικεφαλής της MSC Cruises επεσήμανε πως οι χειμερινές κρουαζιέρες και η ένταξη νέων εναλλακτικών προορισμών στα δρομολόγια των εταιρειών του κλάδου μπορούν να συμβάλλουν στην αρτιότερη διαχείριση των τουριστικών ροών και των κρουαζιερόπλοιων που δένουν στα ελληνικά λιμάνια και έφερε το παράδειγμα της Σύρου, την οποία εντάσσει από του χρόνου στις κρουαζιέρες στη χώρα μας με τέσσερις προσεγγίσεις χαρακτηρίζοντάς την ως «εναλλακτικό προορισμό».
Κρουαζιέρες όλον το χειμώνα από Πειραιά
Όλο τον χειμώνα, το MSC Sinfonia θα πραγματοποιεί κάθε εβδομάδα κρουαζιέρες από τον Πειραιά, με δρομολόγια επτά διανυκτερεύσεων που περιλαμβάνουν επισκέψεις στην Κέρκυρα κι σε ποικιλία μεσογειακών προορισμών, όπως η Σμύρνη και η Κωνσταντινούπολη στην Τουρκία και το Μπάρι στην Ιταλία.
Η εξέλιξη αυτή ευθυγραμμίζεται με το πενταετές σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της χώρας, που στοχεύει στην επέκταση της τουριστικής περιόδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, αξιοποιώντας την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, την ποικιλία φυσικών τοπίων και το ήπιο χειμερινό κλίμα της Ελλάδας για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες εκτός της περιόδου αιχμής, αναφέρει η MSC Cruises.
Παράλληλα, ο ρόλος του Πειραιά ως λιμένα επιβίβασης ενισχύει τον ευρύτερο τουριστικό και οικονομικό αντίκτυπο στην περιοχή, καθώς διεθνείς επισκέπτες θα φτάσουν με πτήσεις στην Ελλάδα και πολλοί από αυτούς θα παρατείνουν τις διακοπές τους, με παραμονή πριν ή μετά την κρουαζιέρα σε ελληνικά θέρετρα και πόλεις.
Στήριξη της MSC στις τοπικές οικονομίες
Κατά τη διάρκεια τόσο της θερινής όσο και της χειμερινής περιόδου, η MSC Cruises προσφέρει πάνω από 40 διαφορετικές εκδρομές στην ξηρά σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς που επισκέπτονται τα κρουαζιερόπλοιά της, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τοπικούς προμηθευτές και συνεργαζόμενη για ξεναγήσεις, εισιτήρια και επισκέψεις με ελληνικές επιχειρήσεις.
Αυτές οι εκδρομές όχι μόνο υποστηρίζουν τις τοπικές οικονομίες, αλλά ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να γνωρίσουν καλύτερα τον ελληνικό πολιτισμό, να γευτούν την ελληνική κουζίνα και να μάθουν την ελληνική ιστορία.
Latest News
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.