Έχοντας μια παρακαταθήκη πάνω από αιώνα, η Jaguar αποφάσισε να προχωρήσει σε μια ιστορική τομή. η εταιρεία πρωτοεμφανίστηκε ως Swallow Sidecar Company το 1922, κατασκευάζοντας αρχικά τα πλαϊνά καρότσια μοτοσικλετών πριν αναπτύξει αμαξώματα για επιβατικά αυτοκίνητα. Υπό την ιδιοκτησία της SS Cars, η επιχείρηση επεκτάθηκε κατασκεύαζε αυτοκίνητα σε συνεργασία με την Standard Motor Company. Το όνομά της άλλαξε από SS Cars σε Jaguar Cars το 1945.
Εκείνη την χρονιά παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το διάσημο λογότυπο με τον ιαγουάρο που εκτελεί άλμα «Leaping Jaguar» σαν στολίδι στο καπό και το στυλ του παρέμεινε σχετικά αμετάβλητο μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Ηλεκτροκίνηση: Μπαίνει στην «πρίζα» η Jaguar Land Rover
Σχεδόν όλοι πάνω από μια συγκεκριμένη ηλικία θυμούνται το στολίδι της Jaguar. Το ομοίωμα του ιαγουάρου, που αναδύεται από το καπό ενός σπορ αυτοκινήτου Jaguar, έχει ακλόνητους συσχετισμούς με το στυλ, τις επιδόσεις και την άγρια, αχαλίνωτη ενέργεια.
Ωστόσο, διάφοροι παράγοντες οδήγησαν στην εξαφάνιση των στολιδιών από τα μοντέλα Jaguar τις τελευταίες δεκαετίες. Αντικαταστάθηκε από ένα επίπεδο λογότυπο ενός βρυχώμενου Ιαγουάρου.
Το νέο λογότυπο της Jaguar
Τώρα, η Jaguar αποκάλυψε ένα νέο λογότυπο που τονίζει τη κομψή βρετανική προφορά της καθώς μεταβαίνει σε μια «νέα εποχή» που δίνει έμφαση στην επερχόμενη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της.
Η 102χρονη αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας αντικαθιστά το προηγούμενο λογότυπό της, λαμπερό με όλα τα κεφαλαία γράμματα, με ένα νέο που υποτίθεται ότι είναι ένας «ισχυρός πανηγυρισμός μοντερνισμού», ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη.
η Jaguar πουλά ένα μόνο μοντέλο στις ΗΠΑ, το SUV F-Pace, και σταμάτησε να πουλά αυτοκίνητα εξ ολοκλήρου στη βρετανική αγορά
Τονίζει επίσης την παραδοσιακή βρετανική προφορά “Τζαγκιουάρ προσπαθώντας να αφήσει πίσω την πιο αμερικανική “Τζάγκουαρ”.
Ίσως περισσότερο γνωστή για τα ακριβά αγωνιστικά της αυτοκίνητα και τα πολυτελή σεντάν της, η Jaguar πουλά ένα μόνο μοντέλο στις ΗΠΑ, το SUV F-Pace, και σταμάτησε να πουλά αυτοκίνητα εξ ολοκλήρου στη βρετανική αγορά, καθώς προσπαθεί να επανεφεύρει τον εαυτό της ως κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων.
Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα μετά τον επανασχεδιασμό της εταιρείας σχεδιάζεται να βγει στην παραγωγή το 2026.
Προσπάθειες επανεφεύρεσης
Τα χρυσά γράμματα Jaguar, σχεδιασμένα με προσαρμοσμένη γραμματοσειρά, βρίσκονται σε απόσταση μεταξύ τους και με πεζά, εκτός από τα «G» και «U», τα οποία η εταιρεία λέει ότι δείχνει το «απροσδόκητο με την απρόσκοπτη ανάμειξη κεφαλαίων και πεζών χαρακτήρων σε οπτική αρμονία».
Άλλες αλλαγές στην επωνυμία της Jaguar περιλαμβάνουν ένα επανασχεδιασμένο λογότυπο γάτας, που ονομάζεται «Leaper» και ένα νέο μονόγραμμα που ενσωματώνει τα «J» και «R» στην επωνυμία. Το Car and Driver αναφέρει ότι το Leaper, το οποίο κοσμεί τα αυτοκίνητά της εδώ και αρκετές δεκαετίες, καταργείται υπέρ του σήματος.
«Πρόκειται για μια αναπαράσταση που ανακτά την ουσία της μάρκας, επιστρέφοντάς την στις αξίες που κάποτε την έκαναν τόσο αγαπητή, αλλά καθιστώντας την επίκαιρη για ένα σύγχρονο κοινό», δήλωσε ο Τζέρι ΜακΓκόβερν, επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής της Jaguar Land Rover, σε ένα δελτίο τύπου.
Αστειεύτηκε μάλιστα σε μια εκδήλωση τύπου ότι η Jaguar «δεν σνιφάρει λευκή σκόνη — αυτό είναι αληθινό», σύμφωνα με το Car Dealer Magazine.
Το πώς θα μοιάζει όλο το νέο branding στα αυτοκίνητα θα αποκαλυφθεί σε εκδήλωση της Εβδομάδας Τέχνης του Μαϊάμι στις 2 Δεκεμβρίου.
Latest News
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και πέρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο
Τα KFC κάνουν πειράματα με... σάλτσες - Το νέο concept για το φρένο στην πτώση
Η σάλτσα και τα dips πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στις ΗΠΑ από την KFC
Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά τις εφαρμογές γνωριμιών
Οι εφαρμογές γνωριμιών σταθμίζουν πώς η AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται μέσω διαδικτύου
Τραμπ: Ποιος είναι ο εκλεκτός για επικεφαλής του Οικονομικού Συμβουλίου του
Τo Οικονομικό Συμβούλιο θα συμβουλεύει τον Τραμπ για την οικονομική πολιτική που θα ακολουθήσει και αποτελείται από τρία μέλη
Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google - Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Οι ιαπωνικές αρχές αναμένεται να εκδώσουν σύντομα εντολή παύσης ζητώντας από την Google να σταματήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές της