Δεν ανταποκρίθηκε η Target στις προσδοκίες της Wall Street για τα τριμηνιαία κέρδη και τα έσοδα, καθώς οι δείκτες τριμήνου έδειξαν μόνο μια μικρή άνοδο στην κίνηση των πελατών, παρά τις μειώσεις τιμών του discounter σε χιλιάδες είδη και τις πρόωρες εορταστικές εκπτώσεις.
Αυτή η εξέλιξη είχε ως συνέπεια η εταιρεία λιανικής πώλησης να αναστρέψει την πορεία της και να μειώσει τις προβλέψεις για τα κέρδη της για το σύνολο του έτους, μόλις τρεις μήνες μετά την αύξηση της πρόβλεψης αυτής, αναμένοντας ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή για το σύνολο του έτους θα κυμανθούν από 8,30 έως 8,90 δολάρια. Αυτό είναι χαμηλότερο από το εύρος των 9 έως 9,70 δολαρίων ανά μετοχή που μοιράστηκε τον Αύγουστο και κάτω από τα 9,55 δολάρια ανά μετοχή που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με το StreetAccount.
Target: Εργαζόμενοι λένε ότι απολύθηκαν επειδή αγόρασαν κούπες Stanley
Η Target αναμένει τώρα ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου θα παραμείνουν περίπου στα ίδια επίπεδα. Αυτή η μέτρηση περιλαμβάνει τις πωλήσεις στην ιστοσελίδα της και τα καταστήματα που είναι ανοιχτά τουλάχιστον 13 μήνες.
Η εταιρεία απέτυχε κατά 20% από τις εκτιμήσεις της Wall Street για τα κέρδη ανά μετοχή, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη απώλεια των τελευταίων δύο ετών, όπως και την πρώτη της απώλεια εσόδων από τον Αύγουστο του 2023.
Οι μετοχές της σημείωσαν πτώση άνω του 21% την Τρίτη, σημειώνοντας χαμηλό 52 εβδομάδων. Η μετοχή της έκλεισε στα 121,72 δολάρια, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας να διαμορφωθεί στα 56,07 δισ. δολάρια.
Η ζήτηση στα Target
Η Target εργάστηκε για να αναδείξει την αξία καθ’ όλη τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, μειώνοντας τις τιμές σε σχεδόν 10.000 είδη σε όλο το φάσμα των ιδιόκτητων και εθνικών εμπορικών σημάτων της, συμπεριλαμβανομένων των ειδών παντοπωλείου, οικιακής χρήσης, υγείας και ομορφιάς και των δώρων και παιχνιδιών για τις γιορτές.
«Ενώ αυτό προσέλκυσε τους αγοραστές, δεν κατάφερε να τους πείσει να κάνουν τις αγορές διακριτικής ευχέρειας στις οποίες βασίζεται η Target», δήλωσε στο RetailDive ο Ζακ Στάμπορ, ανώτερος αναλυτής της Emarketer.
«Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι η επιβράδυνση της διακριτικής ζήτησης σε συνδυασμό με τις πολλαπλές πιέσεις κόστους μάς ανάγκασαν να μειώσουμε τις προβλέψεις μας, αφού τις αυξήσαμε το προηγούμενο τρίμηνο», επισήμανε στο CNBC και ο οικονομικός διευθυντής Jim Lee, ο οποίος εντάχθηκε στην εταιρεία τον Σεπτέμβριο, κατά τη διάρκεια της πρώτης του κλήσης για τα κέρδη με τη λιανική εταιρεία. «Δεδομένης της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας των καταναλωτών, πιστεύουμε ότι είναι συνετό να ακολουθήσουμε αυτή τη συντηρητική προσέγγιση, λαμβάνοντας παράλληλα ταχεία και πειθαρχημένη δράση για να τοποθετηθούμε ώστε να κερδίσουμε κατά τη διάρκεια των διακοπών και το 2025».
Η αιτία
Στον αντίποδα, η Walmart ανακοίνωσε ότι οι καθαρές πωλήσεις της στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 5%, προχωρώντας και σε αναθεώρηση προς τα πάνω στις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους. Ωστόσο, ο Στάμπορ σημείωσε ότι οι λιανοπωλητές διαφέρουν ως προς το μείγμα των προϊόντων τους, με τα είδη παντοπωλείου να αποτελούν το 60% των πωλήσεων της Walmart, αλλά μόλις το 23% της Target.
Εξάλλου, η τρέχουσα διάθεση των καταναλωτών δεν είναι υπέρ της Target, δήλωσε ο Νιλ Σόντερς, διευθύνων σύμβουλος της GlobalData. «Οι καταναλωτές εξακολουθούν να ξοδεύουν, αλλά επικεντρώνονται περισσότερο στα απαραίτητα και έχουν γίνει πολύ πιο επιλεκτικοί όσον αφορά τα προϊόντα διακριτικής ευχέρειας και έχουν μειώσει τον αριθμό των παρορμητικών αγορών. Όλα αυτά τα στοιχεία υπονομεύουν το μοντέλο της Target, το οποίο βασίζεται εν μέρει σε έναν εύρωστο καταναλωτή που νιώθει άνετα να “φορτώνει” το καλάθι του με πράγματα που θέλει, αλλά δεν χρειάζεται απολύτως».
Οι προκλήσεις για το λιανεμπόριο
Και κοιτάζοντας μπροστά, ο Στάμπορ ξήγησεότι οι λιανοπωλητές μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουν πρόσθετες προκλήσεις εάν ο εκλεγμένος πρόεδρος Τραμπ προχωρήσει στην επιβολή συνολικών δασμών 10% έως 20% στα εισαγόμενα αγαθά, οι οποίοι θα μπορούσαν να κυμαίνονται από 60% έως 100% στα αγαθά από την Κίνα.
Latest News
Η αγορά kidult και πώς η Lego κατέκτησε τα... «μεγάλα παιδιά»
Τα τουβλάκια Lego κατέκτησαν τους ενήλικες, αυξάνοντας τα έσοδά της στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά παιχνιδιών
Πώς προετοιμάζεται η Κίνα για να «υποδεχθεί» τον Τραμπ
Με διαφοροποίηση των εξαγωγών της προς τρίτες χώρες, αλλά και επιθετικά εμπορικά μέτρα απέναντι στις ΗΠΑ προετοιμάζεται η ηγεσία στο Πεκίνο για την εποχή Τραμπ 2.0
Ο αμερικανικός πληθωρισμός προκαλεί ανησυχία στις διεθνείς αγορές
Οι εκτιμήσεις της αμερικανικής FED για την αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025, άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου»
«Παγιδευμένη» στη Μέση Ανατολή η Pepsico - Τα κέρδη και οι όμηροι εργαζόμενοι
Η PepsiCo έχει 25.000 υπαλλήλους στο τμήμα Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Νότιας Ασίας και είναι η κορυφαία εταιρεία σνακ στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική σε πωλήσεις
Ο Μπάιντεν είναι ακόμα στο οβάλ γραφείο αλλά ο Τραμπ κινεί τις αγορές
Η εχθρότητα των Τραμπ και Μασκ προς την κυβέρνηση είναι άλλος ένα μπαλαντέρ που θα μπορούσε να ταράξει τις αγορές ομολόγων
Σε ποιο μέρος στο Παρίσι είναι πιο δύσκολο να κλείσεις τραπέζι
Δεν είναι κάποιο νέο στέκι με ένα viral ζαχαροπλαστείο ούτε ένα θρυλικό μπιστρό με ένα ή δύο αστέρια Michelin για τα οποία φημίζεται το Παρίσι
Βούιτσιτς (ΕΚΤ): Οι μειώσεις επιτοκίων θα συνεχιστούν και το 2025
Η κατεύθυνση είναι σαφής για την ΕΚΤ, η οποία αναμένεται να συνεχίσει την κατεύθυνση του 2024 με περαιτέρω μείωση των επιτοκίων
Economist για Τραμπ: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον νέο πρόεδρο, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
Συνολικά 29 απεργίες έλαβαν χώρα σε χώρους εργασίας με πάνω από 1.000 εργαζόμενους στο 11μηνο - Το μέλλον επί προεδρίας Τραμπ
Γιατί το νέο concept της KFC δεν θυμίζει καθόλου... KFC
Η αμερικανική αλυσίδα KFC εγκαινιάζει το Saucy, που δίνει έμφαση στο κοτόπουλο και τις σάλτσες - Σε ποιους απευθύνεται
Η Apple αναδείχθηκε ως η καλύτερη διοικούμενη εταιρεία των ΗΠΑ και «εκθρόνισε» τη Microsoft
Πήρε τη μοναδική διάκριση All Star στην ετήσια κατάταξη Management Top 250 - Πώς «εκθρόνισε» τη Microsoft